SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
nog niet gespotquote:Op maandag 31 januari 2022 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met wat subtiele foto’s van zijn harige duikboot?
quote:
Laatste foto; "is dat nu een vleeskleurig containerschip?"quote:Op maandag 31 januari 2022 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met wat subtiele foto’s van zijn harige duikboot?
Ja, dat is een bootquote:
Wat heb je gedaan?quote:
Op heterdaad met de schaar in je handen?quote:
'een' bootquote:Op maandag 31 januari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is een boot
[..]
Wat heb je gedaan?
oke dan. 8 botenquote:
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is een boot
[..]
Wat heb je gedaan?
Ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op heterdaad met de schaar in je handen?
Oranje mannetjes.quote:
Mwehehehequote:Op maandag 31 januari 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.Dus die stopt en vraagt wat ik aan het doen ben, dus ik zo van euhm een paar kleine takjes om te proberen te vlechten? Ja zegt die man daar moet je toestemming van de gemeente voor hebben. Maar die krijg ik dus steeds niet te pakken. Nou ja, toen hadden ze me niet gezien en kreeg ik nog de tip waar een berg dikkere lagen. (@:IJsdraakje @:Recce) Dus daar ook nog 5 van opgehaald en geloof me, zelfs op mijn elektrische fiets was het fietsen met in 1 hand 5 takken van ruim 3 meter lang nogal een uitdaging. Ik heb zelfs stukken gelopen.
/Wilgenavonturen.
gisteren nog wel een paar bossen zien liggen, hoef je niet eens zelf te knippenquote:Op maandag 31 januari 2022 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wildknippen. Maar het regende een beetje dus er zou wel niemand zijn, zo dacht ik. Sta ik druk te knippen met de telescoop heggenschaar (hoefde toch niet zulke dikke nu) kwam er een busje aan met 4 van die oranje mannetjes.Dus die stopt en vraagt wat ik aan het doen ben, dus ik zo van euhm een paar kleine takjes om te proberen te vlechten? Ja zegt die man daar moet je toestemming van de gemeente voor hebben. Maar die krijg ik dus steeds niet te pakken. Nou ja, toen hadden ze me niet gezien en kreeg ik nog de tip waar een berg dikkere lagen. (@:IJsdraakje @:Recce) Dus daar ook nog 5 van opgehaald en geloof me, zelfs op mijn elektrische fiets was het fietsen met in 1 hand 5 takken van ruim 3 meter lang nogal een uitdaging. Ik heb zelfs stukken gelopen.
/Wilgenavonturen.
Echt iedereen ziet dat?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog wel een paar bossen zien liggen, hoef je niet eens zelf te knippen
ja, die dingen moet nu geknot worden zodat ze opnieuw kunnen uitlopen.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt iedereen ziet dat?Maar nu heb ik dus die 5 grote ook gewoon kunnen verzamelen zonder te knippen.
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die dingen moet nu geknot worden zodat ze opnieuw kunnen uitlopen.
Het is snoeitijd.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:47 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ligt dat hier nu ook overal. Ze zijn heel Emmen leeg aan het snoeien lijkt het wel op de bomen na dan.
is niet elk huis op dit moment peperduur?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
In Ede wordt ook veel gesnoeid. Om er peperdure huizen te bouwen
Rooien dan denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
In Ede wordt ook veel gesnoeid. Om er peperdure huizen te bouwen
https://www.funda.nl/koop(...)rt-veenendaalhof-16/quote:Op maandag 31 januari 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is niet elk huis op dit moment peperduur?
mooiquote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)rt-veenendaalhof-16/
Ja, dat gaat niet lukken in mn eentje.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten m'n budget.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
al die moeitequote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Omdat de GGD een ramp is om te plannen maar even naar een TVT gegaan, kon elk tijdvak aanvinken dat ik wilde. Kwam ik daar aan zat de dame gewoon een beetje voor zich uit te staren omdat ze niks te doen hadMaar wederom negatief.
Wat zei je? Zullen we nog een rondje?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Omdat de GGD een ramp is om te plannen maar even naar een TVT gegaan, kon elk tijdvak aanvinken dat ik wilde. Kwam ik daar aan zat de dame gewoon een beetje voor zich uit te staren omdat ze niks te doen hadMaar wederom negatief.
Ja echt he, en dan alsnog al die negativiteitquote:
Was wel een leuke damequote:Op maandag 31 januari 2022 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei je? Zullen we nog een rondje?
Hier in Drenthe waait het bijna niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
zet ik de @:Ama's buiten, zijn ze weggewaaid...
Dan zijn flinke takkenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ga maar wat eerder richting werk als ik dit op de fiets mee wil nemen.
[ afbeelding ]
Das niet goed meer hoor, helemaal beschimmeld, zou het weggooienquote:
Ik ben er morgenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:19 schreef Haags het volgende:
Is ons aller @:dud0r nog in Den Haag vandaag?
observatiepuntserpentquote:Op maandag 31 januari 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
wat komt hier bijna over de kade heenen die scooter ligt nog op de grond
nee ik had me vergist. het wordt waarschijnlijk morgen maar misschien ook niet. Hoor ik straks meer over denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 14:19 schreef Haags het volgende:
Is ons aller @:dud0r nog in Den Haag vandaag?
zenuwachtig?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Morgen begin ik in mijn nieuwe baan.
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Buda morgenvroeg als hij op de rand van z'n bed zit
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha nee hoor...
is gekookt ei
Leuk!! Hoeveel keer moet je dan naar 070 in een week?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Voorlopig alleen morgen, denk ik. En na covid maar één of twee keer per week.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!! Hoeveel keer moet je dan naar 070 in een week?
minder vaak dan jijquote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!! Hoeveel keer moet je dan naar 070 in een week?
Bij jou moet ik zijn om mijn belastingaanslag uit het systeem te halen toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
15 februari dacht ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:09 schreef Karzai het volgende:
Wanneer is er weer een persconferentie?
Hopelijk nooit meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:09 schreef Karzai het volgende:
Wanneer is er weer een persconferentie?
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
Dan pas, wanneer mogen de mondkapjes eindelijk af?
quote:
Zodra jij dat wil.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
Ik heb soms het idee dat die al af mogen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
Nee, dat is een ander loketquote:Op maandag 31 januari 2022 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij jou moet ik zijn om mijn belastingaanslag uit het systeem te halen toch?
100k gebrokenquote:
Er staat vast een frituurpan te koop.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat ze hier geen frituur hebben, wel trek in een broodje frikandel
Totaal aantal nog niet verwerkte positieve tests: 178.000quote:
Ik heb het nietquote:Op maandag 31 januari 2022 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Totaal aantal Nederlanders die het ook hebben: de rest
Nee had al gekeken, wel een fonduesetquote:Op maandag 31nee had januari 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat vast een frituurpan te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |