quote:Op maandag 31 januari 2022 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
Tsja, dat krijg je met dat verdomde DTS volk en dat lapo hunten
Ja hij zei tegen zijn account:quote:Op maandag 31 januari 2022 13:58 schreef Schakeltopia het volgende:
sjaakjochem de weg naar fok ook weer gevonden zo te zien
Onze schutting is met een metalen rooster verstevigd en staat in een bakstenen muur; voordat ik die een keer kwijt raak....quote:Op maandag 31 januari 2022 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
staat iedereen z'n schutting nog?
ooh dat is mooiquote:Op maandag 31 januari 2022 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Onze schutting is met een metalen rooster verstevigd en staat in een bakstenen muur; voordat ik die een keer kwijt raak....
Ik heb geen fuck gemerkt van de wind. Ja eergisteren 's avonds wat!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh dat is mooi
mijn houten schutting staat ook gewoon nog
ja viel hier ook mee gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen fuck gemerkt van de wind. Ja eergisteren 's avonds wat!
De verloren account heeft zijn wederopstanding gehadquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De verloren account heeft zijn wederopstanding gehad![]()
Hier waait het goed. Ik zag een bericht op een weggeefgroep dat iemand wat meubels op straat had gezet die opgehaald konden worden. Misschien staat de koelkast er nog maar de rest zal ondertussen wel 5 straten verder liggen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen fuck gemerkt van de wind. Ja eergisteren 's avonds wat!
oepsquote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier waait het goed. Ik zag een bericht op een weggeefgroep dat iemand wat meubels op straat had gezet die opgehaald konden worden. Misschien staat de koelkast er nog maar de rest zal ondertussen wel 5 straten verder liggen.
Ze wilde er denk ik gewoon heel snel vanafquote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier waait het goed. Ik zag een bericht op een weggeefgroep dat iemand wat meubels op straat had gezet die opgehaald konden worden. Misschien staat de koelkast er nog maar de rest zal ondertussen wel 5 straten verder liggen.
Ik denk dat dat wel gelukt is.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze wilde er denk ik gewoon heel snel vanaf
Behalve die koelkast dan, die hadden ze beter in de zomer aan de weg kunnen zetten als iedereen weer in hun voortuinen gaan zitten met trees schultenbrau die gekoeld moeten wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gelukt is.
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoals die Spaanse?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben net door precies een regenbui naar de super gefietst en terug, poh wat ben ik nu gruwelijk nat
Die was kurkdroog vergeleken bij mijquote:
ik ben niet door een regenbui naar de super geredenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben net door precies een regenbui naar de super gefietst en terug, poh wat ben ik nu gruwelijk nat
Kleren uit en een warme douchequote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet door een regenbui naar de super gereden
jeetje wat was die auto nat zeg
jij ook? Was jij ook gruwelijk nat?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet door een regenbui naar de super gereden
jeetje wat was die auto nat zeg
Dan weer droog, wil je gaan lopen weer regenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:52 schreef dud0r het volgende:
zo te zien is het droog.
tijd voor boodschappen
Ik heb vandaag al mijn 10k stappen erop zittenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Als het weer morgen beter is, ga ik wel weer lopen
Da's ver stappen!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al mijn 10k stappen erop zitten![]()
Doe je goed zegquote:Op maandag 31 januari 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook maar nromaal heb ik over de 20kquote:Op maandag 31 januari 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie verdienen ook wel een freestyle rap dan!quote:Op maandag 31 januari 2022 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe je goed zegGisteravond had ik 9.000
WTFquote:Op maandag 31 januari 2022 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie verdienen ook wel een freestyle rap dan!
[ afbeelding ]
Nou als je zo door blijft lopen, ben je over een paar jaar de vrouwelijke versie van Peter Dinklage!quote:Op maandag 31 januari 2022 16:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ook maar nromaal heb ik over de 20k
Mwa zo kan je idd ook reageren, wat een kinderachtige pipo is het geworden zeg bahquote:Op maandag 31 januari 2022 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Ali trok die bek blijkbaar richting iedereen die kritiek had op z'n Max Verstappen-rap!
Als DÁT het ergste aan hem was....quote:Op maandag 31 januari 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa zo kan idd ook reageren, want een kinderachtige pipo is het geworden zeg bah
Toch hou ik liever van vers tappenquote:
Sinds ik niet meer in de horeca werk heb ik nog maar paar keer per week 10k stappen. Toen ik nog in de keuken werkte had ik meestal om 12:00 al 13 of 14k stappenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ook maar nromaal heb ik over de 20k
Das ook super veelquote:Op maandag 31 januari 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer in de horeca werk heb ik nog maar paar keer per week 10k stappen. Toen ik nog in de keuken werkte had ik meestal om 12:00 al 13 of 14k stappen
ja dat was hier ook het geval. terugweg was wel weer droogquote:Op maandag 31 januari 2022 15:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan weer droog, wil je gaan lopen weer regen![]()
ik heb de afgelopen weken/maanden nog amper de 10k gehaald. eigenlijk zou ik me er wel weer een beetje op moeten storten. Zeker de weken dat ik minder train.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer in de horeca werk heb ik nog maar paar keer per week 10k stappen. Toen ik nog in de keuken werkte had ik meestal om 12:00 al 13 of 14k stappen
Iets meer de benenwagen nemen ipv met de waggie boodschappen en zulks doen scheelt al een hoop.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen weken/maanden nog amper de 10k gehaald. eigenlijk zou ik me er wel weer een beetje op moeten storten. Zeker de weken dat ik minder train.
Als ik 4x in de week train vind ik het wel gezegend met die stappen.
Met een winkel om de hoek schiet dat bij mij ook niet op.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Iets meer de benenwagen nemen ipv met de waggie boodschappen en zulks doen scheelt al een hoop.
Gewoon 4 x ik heen lopenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een winkel om de hoek schiet dat bij mij ook niet op.
Ik doe lopend boodschappenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Iets meer de benenwagen nemen ipv met de waggie boodschappen en zulks doen scheelt al een hoop.
Ja oké, dan wellicht een bijwijf aan de andere kant van de stad hosselenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een winkel om de hoek schiet dat bij mij ook niet op.
Dat is weer te ver om te lopen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, dan wellicht een bijwijf aan de andere kant van de stad hosselen
Dan eerst eentje halverwege hosselen?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is weer te ver om te lopen.
Hier moest ik oppassen dat de veters niet uit mijn schoenen waaide.quote:
maar de stront woei wel van de dijkquote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier moest ik oppassen dat de veters niet uit mijn schoenen waaide.
Maar goed dat je ze goed had vast gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier moest ik oppassen dat de veters niet uit mijn schoenen waaide.
Het valt nu wel mee maar het ging goed tekeer.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar goed dat je ze goed had vast gemaakt
Corrie gaat weer huiswaarts, moet vast nog piepers jassenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het valt nu wel mee maar het ging goed tekeer.
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Corrie gaat weer huiswaarts, moet vast nog piepers jassen
Ik deed de balkondeur open en mijn arm werd er bijna afgerukt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou..1,5m verhoging.. springtij..
Als ik een zeil had meegenomen had ik kunnen varen met mijn fietsquote:Op maandag 31 januari 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik deed de balkondeur open en mijn arm werd er bijna afgerukt.
Als je wind mee hebt wel.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een zeil had meegenomen had ik kunnen varen met mijn fiets
Als je het eenmaal weet is het zo makkelijk en natuurlijk leuk dat je er wat mee verdient en een ander er weer veel plezier van hebt.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou op sturen ehhh ja hoe moet dathahaha ben niet zo heel handig in die dingen
kan het evt, wel leren daar sta ik wel open voor
![]()
En op vinted verkopen ze ook best leuke kleren had ik gehoord
Ik geef mijn kleding liever wegquote:Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het eenmaal weet is het zo makkelijk en natuurlijk leuk dat je er wat mee verdient en een ander er weer veel plezier van hebt.
Dat is ook een prima optie als niet iets extra's wil verdienen. Maar weggooien is echt een no go.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik geef mijn kleding liever weg
Alleen als er gaten in zittenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een prima optie als niet iets extra's wil verdienen. Maar weggooien is echt een no go.
Tenzij het stuk of echt vies is natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een prima optie als niet iets extra's wil verdienen. Maar weggooien is echt een no go.
mis lovelyquote:
Dat is echt schandaligquote:Op maandag 31 januari 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tenzij het stuk of echt vies is natuurlijk
Of gewoon dumpen in de woestijnhttps://www.welingelichte(...)000-ton-kleding.html
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tenzij het stuk of echt vies is natuurlijk
Of gewoon dumpen in de woestijnhttps://www.welingelichte(...)000-ton-kleding.html
En op de weg terug als ik tegenwind heb rij ik wel even langs de rabobank, die schijnen al jaren ook in wielren doping te dealenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spijkerbroek met gaten![]()
[ afbeelding ]
rollade?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spijkerbroek met gaten![]()
[ afbeelding ]
Ook wel weer eens lekkerquote:
Ik kreeg trek na het zien van die fotoquote:
Ik zie geen spijkerbroek op die foto en het doet me denken aan rollade.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg trek na het zien van die foto
Spijkerbroek met van die moderne hippe gaten. En dan verbrandenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen spijkerbroek op die foto en het doet me denken aan rollade.
Ik heb wel echt trek nu
Dat snap ik wel hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Spijkerbroek met van die moderne hippe gaten. En dan verbranden
Je lijkt zelf op een rolladequote:Op maandag 31 januari 2022 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor.
Toch lijkt het op rollade
Dat zijn 'go faster' stripesquote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Spijkerbroek met van die moderne hippe gaten. En dan verbranden
Moeten ze dan niet de andere kant op staanquote:
Als je de teksten 'GVD GA EEN SNELLER' niet snapt, ga je die strepen al helemaal niet snappenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten ze dan niet de andere kant op staan
quote:
Bedenk een Rollade pozza, dat is een gat in de markt.quote:
bah bahquote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedenk een Rollade pozza, dat is een gat in de markt.
Pizza Rolls bestaan alquote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedenk een Rollade pozza, dat is een gat in de markt.
komt door die 10k stappen, krijg je trek vanquote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb klein anderhalf uur geleden vies veel shoarma gegeten en ik heb weer honger![]()
#viessmerigdikkeleeft
Wandelend frituurvatquote:Op maandag 31 januari 2022 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb klein anderhalf uur geleden vies veel shoarma gegeten en ik heb weer honger![]()
#viessmerigdikkeleeft
Eikel, shoarma komt niet uit de frituur.quote:
Kan konijnenmans nog wel zo dik zijn als een frituurvatquote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eikel, shoarma komt niet uit de frituur.
* dud0r steekt vinger in mondquote:
De konijnlijke hoogheid heeft een lichaam waar je jaloers op kan zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan konijnenmans nog wel zo dik zijn als een frituurvat
Ik ga even kijken of ik nog deeg in huis heb, dit ziet er lekker uitquote:Op maandag 31 januari 2022 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pizza Rolls bestaan al
[ afbeelding ]
Alsof ik konijnenmans nog nooit naakt heb gezienquote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De konijnlijke hoogheid heeft een lichaam waar je jaloers op kan zijn.
De konijnlijke hoogheid begeeft zich niet in de kerkers.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof ik konijnenmans nog nooit naakt heb gezien![]()
Elk weekend feest in de sm bunker
Moet wel iets langer (afhankelijk van hoe dik je ze maakt) in de oven.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik nog deeg in huis heb, dit ziet er lekker uit
Dudje denkt soms als hij weer eens te diep in het glaasje heeft gekeken dat ik @Haags ben als hij weer eens zijn paas hazen pak aan heeftquote:Op maandag 31 januari 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De konijnlijke hoogheid begeeft zich niet in de kerkers.
Ik heb niks geschikt in huis hiervoorquote:Op maandag 31 januari 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel iets langer (afhankelijk van hoe dik je ze maakt) in de oven.
Ik heb videobewijs die het tegendeel toontquote:Op maandag 31 januari 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De konijnlijke hoogheid begeeft zich niet in de kerkers.
Haags met een konijnenmasker telt niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb videobewijs die het tegendeel toont
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haags met een konijnenmasker telt niet.
Sorrie, ik ben mijzelf even niet.quote:
Ik heb vandaag nieuws gekregen. Niet negatief maar best wel iets wat inslaat.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nieuws gekregen. Niet negatief maar best wel iets wat inslaat.
Ik moet het even laten bezinken en verstandig zijn.quote:
goedzo. wees verstandig eendjequote:Op maandag 31 januari 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet het even laten bezinken en verstandig zijn.
Als het kan probeer ik het.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goedzo. wees verstandig eendje
quote:
quote:
quote:
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het eenmaal weet is het zo makkelijk en natuurlijk leuk dat je er wat mee verdient en een ander er weer veel plezier van hebt.
hey jijquote:
Van haar kan ik het wel hebben en ik pak haar wel een keer terug.quote:
Ik blijf niet bezig, je hebt de hele pagina nou, staan er zat opquote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft nog iemand een leuk verhaaltje te vertellen?
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig, je hebt de hele pagina nou, staan er zat op
er was eens een konijnquote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft nog iemand een leuk verhaaltje te vertellen?
Goed verhaal, 9,543453453453845837453/10 zou nog eens lezenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was eens een konijn
die ging boodschappen doen
en het regende
het konijn werd kletsnat
het einde
En jij vraagt je af waarom je terror-pubers hebt?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was eens een konijn
die ging boodschappen doen
en het regende
het konijn werd kletsnat
het einde
als ik daar een verhaal over moet vertellenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waarom je terror-pubers hebt?
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik daar een verhaal over moet vertellen
verkoop jij vanavond nog je kind
Ik bedoel meer, als vroeger toen ze klein waren dit jouw soort verhaaltjes warenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou ik hem niet aanraden, enkel kinderlokkers en mensen die kinderarbeid nodig hebben kopen diequote:Op maandag 31 januari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 31 januari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, als vroeger toen ze klein waren dit jouw soort verhaaltjes waren
Toen ging het van:quote:
ik drink nietquote:Op maandag 31 januari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toen ging het van:
Er was eens heel vroeger
Een niet slapend konijn
Jullie nu wel als de sodemieter
Mama wil aan de wijn.
was het een spelquote:Op maandag 31 januari 2022 21:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, jij wint. Geen energie voor vandaag
Nou, nog een spel gewonnen, je hebt dorie gevonden!quote:Op maandag 31 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het een spel
dorie
had dat dan gezegd
who the f is Dorie nu weerquote:Op maandag 31 januari 2022 21:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, nog een spel gewonnen, je hebt dorie gevonden!
Weet je wat het punt is? Het eerste halfjaar zal ik hem lekker in gebruik hebben. Daarna ben ik wel uitgeprint.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zat sinds kort toch een beetje krap bij kas?![]()
Gewoon doen, man!
Weet jij wel wie Dory is?quote:
zegquote:
Ja van Nemo tochquote:
Hoe is jouw dag verder Greys?quote:Op maandag 31 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg
gaan we nu iedereen vragen wie die gekke vis is?
dan kun je het dus ook aan een man vragenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Soms heb ik een vrouw nodig voor advies. Dan het tegenovergestelde doen en het is juist.
Vraag maarquote:Op maandag 31 januari 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Soms heb ik een vrouw nodig voor advies. Dan het tegenovergestelde doen en het is juist.
Da's vaak zo met gadgets!quote:Op maandag 31 januari 2022 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is? Het eerste halfjaar zal ik hem lekker in gebruik hebben. Daarna ben ik wel uitgeprint.
wat kun je er nu meequote:Op maandag 31 januari 2022 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's vaak zo met gadgets!
Toch kun je wel kijken wat je er uiteindelijk meer mee kunt doen. Het kan een handig hebbedingetje zijn.
In dat geval kan ik als echte man zeggen: Niet doen! Je geld ver-hondermiljardmiljoen-keer verdubbelen en een Ferrari Testarossa 250 in de echte uitvoering kopen (en dus niet de GTO versie)quote:Op maandag 31 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je het dus ook aan een man vragen
net de lapohunt of dt huntquote:Op maandag 31 januari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo veel Disney kijk ik dus niet
ik heb hem wel gezien
maar wat me vooral is bijgebleven zijn deze
[ afbeelding ]
Vertel me in hemelsnaam dat we het hier over een 3D-printer hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat kun je er nu mee
dat je echt kunt gebruiken in het dagelijks leven?
ik heb hem al vaker in DTS gebruiktquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 21:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vertel me in hemelsnaam dat we het hier over een 3D-printer hebben.
Voor de modelbouw hobby is het wel tof. Met een printer die ABS kan printen dan kan je ook gebruiksvoorwerpen maken. Handgrepen voor kastjes etcquote:Op maandag 31 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat kun je er nu mee
dat je echt kunt gebruiken in het dagelijks leven?
Ik zou ook dingen kunnen printen die eenzame vrouwen plezierig vinden.quote:
Nou dat was dus exact waarover ik dacht dat het gesprek ging.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook dingen kunnen printen die eenzame vrouwen plezierig vinden.
Op maat gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou dat was dus exact waarover ik dacht dat het gesprek ging.
Ik wil een Glock 17quote:Op maandag 31 januari 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook dingen kunnen printen die eenzame vrouwen plezierig vinden.
Ja zo nu en danquote:Op maandag 31 januari 2022 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat jij een verontrustend typje bent?
Wist je dat ze al bezig zijn met de ontwikkeling van 3d printers om zenuwbanen te reproduceren?quote:
Kijk DAT is nou eens nieuws waar ik wat aan heb.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat ze al bezig zijn met de ontwikkeling van 3d printers om zenuwbanen te reproduceren?
Ja johquote:
Gewoon terug bijten.quote:
nee wist ik nietquote:Op maandag 31 januari 2022 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat ze al bezig zijn met de ontwikkeling van 3d printers om zenuwbanen te reproduceren?
Handschoentjes? Noem jij Navy SEALS teams handschoentjes tegenwoordigquote:Op maandag 31 januari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja johmet handschoentjes aan pakken
Met een compleet bio-hazard pak.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja johmet handschoentjes aan pakken
Oh Ja, want je bent zo'n beroemde muzikantquote:Op maandag 31 januari 2022 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan zit ik morgen in RTL Boulevard.
Sjow, nou en de award voor de kutopmerking van 2022 gaat naar....quote:Op maandag 31 januari 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh Ja, want je bent zo'n beroemde muzikant
Hahahahaquote:Op maandag 31 januari 2022 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Handschoentjes? Noem jij Navy SEALS teams handschoentjes tegenwoordig
Nou heb ik ongelijk danquote:Op maandag 31 januari 2022 21:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sjow, nou en de award voor de kutopmerking van 2022 gaat naar....
Ver in de kinderschoenen maar er wordt een 3d scan gemaakt van de zenuwbaan. Die wordt geprint met eiwitcellen en die kan gebruikt worden om zenuwcellen op te laten groeien. Dwarslaesie en zo behoren dan tot de verleden tijd.quote:
Naast B00STER is Mozart gewoon een armzalige straat muzikantquote:
Uhuh...quote:Op maandag 31 januari 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naast B00STER is Mozart gewoon een armzalige straat muzikant
Ik zou mij verhangen mocht ik een uitnodiging krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan zit ik morgen in RTL Boulevard.
Kwa muziek smaak gaat het nooit wat worden tussen ons.quote:
En dat is juist heel belangrijk voor mijquote:Op maandag 31 januari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwa muziek smaak gaat het nooit wat worden tussen ons.
Dat het tussen ons wat wordt?quote:Op maandag 31 januari 2022 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dat is juist heel belangrijk voor mij
Hahahaha, je bent wel grappigquote:Op maandag 31 januari 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het tussen ons wat wordt?
We vinden wel een middenweg.
Ik ben de beste in grappig zijn en dollen.quote:
Zoals onze Miranda ook altijd zegt, dat is een van SBE's specialiteitenquote:Op maandag 31 januari 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben de beste in grappig zijn en dollen.![]()
![]()
Wel geklikt, want Tchaikovskyquote:
Mirandaquote:Op maandag 31 januari 2022 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals onze Miranda ook altijd zegt, dat is een van SBE's specialiteiten
Dit !quote:Op maandag 31 januari 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel geklikt, want Tchaikovsky
De Miranda XXL?quote:Op maandag 31 januari 2022 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals onze Miranda ook altijd zegt, dat is een van SBE's specialiteiten
Lol, die ken ik iddquote:
quote:
Ik doelde op een veel gebruikte spreuk uit een Belgische kinderserie waarbij een knuffel representatie van een hond stelselmatig rectaal de vuist (of vuisten) van andere ingebracht kreeg en woorden in zijn mond gelegd werd.quote:
Verkeerde topic.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op een veel gebruikte spreuk uit een Belgische kinderserie waarbij een knuffel representatie van een hond stelselmatig rectaal de vuist (of vuisten) van andere ingebracht kreeg en woorden in zijn mond gelegd werd.![]()
![]()
Ah, zeg dan gewoon de hont van Geerd die niet naar de kelder wilquote:Op maandag 31 januari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op een veel gebruikte spreuk uit een Belgische kinderserie waarbij een knuffel representatie van een hond stelselmatig rectaal de vuist (of vuisten) van andere ingebracht kreeg en woorden in zijn mond gelegd werd.![]()
![]()
Shit, post ik weer op het openbare gedeelte ipv het afgesloten gedeelte van Geerdquote:
Amai Gertje tochquote:Op maandag 31 januari 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
![]()
Gaat hij weer kampioen worden dit seizoen denk je?quote:
MOrguh Plyquote:
Het topic wat het meeste gezeik op fok oplevert sluitenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:46 schreef 2xHenk het volgende:
ONZ-modjes
Het best lopende topic van Fok sluiten
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:46 schreef 2xHenk het volgende:
ONZ-modjes
Is dts dicht?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het topic wat het meeste gezeik op fok oplevert sluiten
Viva is nog open en de COS ook dus waar heb je het overquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:46 schreef 2xHenk het volgende:
ONZ-modjes
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik zie het net![]()
Als ze maar niet hier komen
ja, voor een maand in ieder geval.quote:
person versus person?quote:
Hey Paul PVP Petsen voor Paul ?quote:
over een half uquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
zijn we allemaal alweer hard aan de arbeid?
Ja, maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even de laatste post lezen in dts
Ach het zat er aan te komen, maar laten we het hier maar verder niet over hebbenquote:
quote:
dit dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even de laatste post lezen in dts
Ben je het woordje 'niet' vergeten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach het zat er aan te komen, maar laten we het hier maar verder over hebben
Ok, wat wil je erover kwijt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach het zat er aan te komen, maar laten we het hier maar verder over hebben
Dat hoop ik wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je het woordje 'niet' vergeten?
Typgriepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je het woordje 'niet' vergeten?
Gewoon knuffelen dan hebben we het allemaal maar gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schijnt heel bestemmelijk te zijn
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon knuffelen dan hebben we het allemaal maar gehad
O jee testuhhhhhhhhhhhhquote:
kom knuffelen dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon knuffelen dan hebben we het allemaal maar gehad
luilakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |