quote:Op maandag 31 januari 2022 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
Tsja, dat krijg je met dat verdomde DTS volk en dat lapo hunten
Ja hij zei tegen zijn account:quote:Op maandag 31 januari 2022 13:58 schreef Schakeltopia het volgende:
sjaakjochem de weg naar fok ook weer gevonden zo te zien
Onze schutting is met een metalen rooster verstevigd en staat in een bakstenen muur; voordat ik die een keer kwijt raak....quote:Op maandag 31 januari 2022 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
staat iedereen z'n schutting nog?
ooh dat is mooiquote:Op maandag 31 januari 2022 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Onze schutting is met een metalen rooster verstevigd en staat in een bakstenen muur; voordat ik die een keer kwijt raak....
Ik heb geen fuck gemerkt van de wind. Ja eergisteren 's avonds wat!quote:Op maandag 31 januari 2022 14:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh dat is mooi
mijn houten schutting staat ook gewoon nog
ja viel hier ook mee gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen fuck gemerkt van de wind. Ja eergisteren 's avonds wat!
De verloren account heeft zijn wederopstanding gehadquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De verloren account heeft zijn wederopstanding gehad![]()
Hier waait het goed. Ik zag een bericht op een weggeefgroep dat iemand wat meubels op straat had gezet die opgehaald konden worden. Misschien staat de koelkast er nog maar de rest zal ondertussen wel 5 straten verder liggen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen fuck gemerkt van de wind. Ja eergisteren 's avonds wat!
oepsquote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier waait het goed. Ik zag een bericht op een weggeefgroep dat iemand wat meubels op straat had gezet die opgehaald konden worden. Misschien staat de koelkast er nog maar de rest zal ondertussen wel 5 straten verder liggen.
Ze wilde er denk ik gewoon heel snel vanafquote:Op maandag 31 januari 2022 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier waait het goed. Ik zag een bericht op een weggeefgroep dat iemand wat meubels op straat had gezet die opgehaald konden worden. Misschien staat de koelkast er nog maar de rest zal ondertussen wel 5 straten verder liggen.
Ik denk dat dat wel gelukt is.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze wilde er denk ik gewoon heel snel vanaf
Behalve die koelkast dan, die hadden ze beter in de zomer aan de weg kunnen zetten als iedereen weer in hun voortuinen gaan zitten met trees schultenbrau die gekoeld moeten wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gelukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |