Karremans is inhoudelijk en wat betreft charisma oneindig veel beter dan Hermans maar oogt ook wat nonchalant en flegmatiek. Lijkt net als Dijkhoff zijn eigen privé-leven toch ook wel erg lekker te vinden.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:40 schreef Hanca het volgende:
Er zijn een paar kandidaten. Inderdaad Hermans die het steeds beter gaat doen en serieus gegroeid is. Yeşilgöz wordt ook steeds genoemd. En Vincent Karremans blijft ook steeds opduiken.
Alle 3 geen Rutte, denk ik. Al is Karremans lastig te beoordelen. Maar in kwaliteit denk ik wel vergelijkbaar met bijvoorbeeld Ploumen of Jetten.
Maar waarom vind je het dan vreemd als VVD met zulke mensen aan komt? Na Rutte valt er natuurlijk een gat. En dat gat zal worden opgevuld met een wat mindere kandidaat die wel voldoet, zoals Ploumen het huidige gat bij de PvdA op moet vullen. Het zou eerder vreemd zijn als de VVD nog topkandidaten achter de hand had, gezien het feit dat ze nu al kabinetten lang de meeste ministers moeten leveren.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Karremans is inhoudelijk en wat betreft charisma oneindig veel beter dan Hermans maar oogt ook wat nonchalant en flegmatiek. Lijkt net als Dijkhoff zijn eigen privé-leven toch ook wel erg lekker te vinden.
Ploumen en Jetten zijn zeer matig, daarmee zou ik Karremans (wat betreft potentie) toch niet willen vergelijken.
Vind het wel echt een mispeer dat je een Hermans naar voren schuift. Er is ook zoiets als gewoon een beetje karakteranalyse en je kunt ook echt wel inschatten of een persoon een beetje stressbestendig is of niet .quote:Op maandag 31 januari 2022 12:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het dan vreemd als VVD met zulke mensen aan komt? Na Rutte valt er natuurlijk een gat. En dat gat zal worden opgevuld met een wat mindere kandidaat die wel voldoet, zoals Ploumen het huidige gat bij de PvdA op moet vullen. Het zou eerder vreemd zijn als de VVD nog topkandidaten achter de hand had, gezien het feit dat ze nu al kabinetten lang de meeste ministers moeten leveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |