Dit betekent bv. dat een heel huishouden d.m.v. een apparaat zo groot als een koffer voor altijd van energie kan worden voorzien met schone betrouwbare energie! Verder zal het ecologische problemen oplossen, olieoorlogen doen verdwijnen etc etc.
Dit wordt gezien als de grootste uitvinding in de mensheid. Het vormt tevens een bedreiging voor de gevestigde machten, die allemaal gebaseerd zijn op petrochemische technologieën. Daarom brengt Greer deze informatie publiekelijk naar buiten, aangezien gelijksoortige ontwikkelingen vaak onderdrukt zijn of geëlimineerd...
laatste info op www.ufoplaza.nl
http://www.netro.ca/asxfiles/disclosure/coasttocoast1_31_2003.asx
Dit is zeker geen hoax!!
Verlos de wereld, verlos de mensheid, SPREAD THE WORD!!
Edit:
Voor de mensen die gelijk afknappen(losers) over het missen van concreet bewijs, In het radiofragment word er goed uitgelegd waarom. Dit project heeft een dodelijk risicofactor aan zich hangen, dit is niet zomaar iets, de belangen die aan deze uitvinding hangen is enorm!!
In geld uitgedrukt kan ik mischien wel praten over (en dit is geen geintje) wel meer dan een triljard of mischien wel een quadriljoen! euro
[Dit bericht is gewijzigd door NDAsilenced op 03-02-2003 03:28]
een box van 30 bij 30 centimeter en 10 kilo zwaar die probleemloos ongelimiteerd vrije energie levert en bij iedereen thuis kan worden geplaatst..
ze willen het rond het derde kwartaal van 2004 vrij verkrijgbaar hebben.
en zullen er alles aan doen om te voorkomen dat deze uitvinding word achterover gedrukt door grote energie bedrijven.
Maar als het allemaal echt waar is;
quote:Is toch logisch?
Op maandag 3 februari 2003 01:34 schreef Hadrian het volgende:
Ik lees alleen maar dingen als "appears to be", en "might replace" bla bla bla.
"appears to be"
De gedetaileerde kennis rond het energie-extractieproces is nog niet 100% aanwezig, en in deze wetenschap waarin het zich bezig houd met de fundamenten van deeltjes en hoe ruimte is opgebouwd, mag je en kan je geen zekerheden geven.
"might replace"
Zelfs als je 99,9% zeker bent van je zaak zit er altijd nog die ene 0.01% die het kan verzieken, en in dit geval ben ik bang dat dit percentage veel hoger ligt, gezien de niet te evenaren belangen die hier in spelen met alle wereld energieleveranciers en oliemagnaten die er bestaan. omg..
quote:Als ze zonder obstakels normaal verder kunnen werken hebben ze in het radiofragment als datum genoemd, Begin 2004
Op maandag 3 februari 2003 02:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Het zal best mogelijk zijn, in theorie, maar ik vraag me ernstig af wanneer dit ver genoeg ontwikkeld zal zijn voor veilig en betrouwbaar algemeen gebruik.
quote:niet overtuigd? van wat? dat dit bericht geen hoax is?
Op maandag 3 februari 2003 02:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
hmm, ik ben nog nét niet overguigd.
[Dit bericht is gewijzigd door NDAsilenced op 03-02-2003 03:28]
quote:knappe gast die zoiets geheel uit zijn duim kan zuigen iig
Op maandag 3 februari 2003 02:55 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik ben nu dat radiofragment aan het beluisteren (al 25 minuten lang).
Die kerel is zelf iig erg overtuigd van zijn projectje...
maar volgens mij is het een of andere stunt om meer mensen naar een website te krijgen
quote:en waarop baseer jij dat?
Op maandag 3 februari 2003 03:35 schreef Wisp het volgende:
zou wel cool zijn als dat echt wasmaar volgens mij is het een of andere stunt om meer mensen naar een website te krijgen
dat maakt het wel een beetje ongeloofwaardig
Maarja, dat zal ook wel weer uitgesteld worden...
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Niet iets voor wetenschap ???
Elektro benziene gas Dat word allemaal in een klap overbodig!
Miljoenen mensen verliezen hun baan.. De wereld economoie stort in Er bereken rellen uit,, bijna het einde van de wereld..
Dus denk je niet dat ALS zoon machiene bestaat dat de regeringen dit niet tegen houden.. Of mischien wel verbieden.?
quote:Klopt, maar ik heb de moderators hier veel hoger zitten dan daar.
Op maandag 3 februari 2003 10:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Niet iets voor wetenschap ???
quote:Waarom denk je dat alleen die particuliere uitvinders er nog mee bezig zijn? Omdat de powers-that-be om dezelfde redenen nooit (lees:voor zo'n 50 jaar tot de olie op is) die dingen willen zien.
Op maandag 3 februari 2003 13:13 schreef Bill_E het volgende:
Ok stel Dat deze machine zo werken. Wat zou er gebeuren met de economie? Die stort in!Elektro benziene gas Dat word allemaal in een klap overbodig!
Miljoenen mensen verliezen hun baan.. De wereld economoie stort in Er bereken rellen uit,, bijna het einde van de wereld..
Dus denk je niet dat ALS zoon machiene bestaat dat de regeringen dit niet tegen houden.. Of mischien wel verbieden.?
quote:Your point being ?
Op maandag 3 februari 2003 13:16 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Klopt, maar ik heb de moderators hier veel hoger zitten dan daar.
Dus ik denk dat het intellectueel niveau van deze rubriek die van de rubriek "wetenschap" verre overtreft.
quote:zie: Tom Bearden's MEG-machine en deze hele topic over ZPE.
Op maandag 3 februari 2003 14:00 schreef ChOas het volgende:[..]
Your point being ?
quote:Dus omdat hier minder mensen zitten met verstand van natuurkunde, is het beter om het hier te proberen ?
Op maandag 3 februari 2003 14:07 schreef M.ALTA het volgende:[..]
zie: Tom Bearden's MEG-machine en deze hele topic over ZPE.
Helaas worden users hier e.a. ge-kleineerd terwijl user pirke zich met man en macht inzet voor deze machine.
Interessante oplossing
Tja, het zat eraan te komen dat ooit zoiets op de markt zou komen he. Alleen als de powers that be het hadden uitgevonden hadden ze het waarschijnlijk neergezet als iets immens duurs ed, en gewoon zo'n doos van $1000 in een ouwe kolenfabriek neergezet als vervanging. Veel duur uitziende apparatuur eromheen en voila, monopolie blijft overeind. Als zo'n box gewoon in een hoek van de kamer kan komen met een dikke draad naar je meterkast, dan voorspel ik echt een hoop onrust in de economie... Milieutechnisch kom maar nu, gewoon praktisch denkend: wacht nog maar even. Het is niet slim om zo'n ding zomaar op de markt te brengen.
quote:Heb jij daar aanwijzingen voor ?
Op maandag 3 februari 2003 14:08 schreef ChOas het volgende:[..]
Dus omdat hier minder mensen zitten met verstand van natuurkunde, is het beter om het hier te proberen ?
quote:Het schaadt denk ik niet. ZPE raakt de para-psychologie denk ik.
Interessante oplossing
quote:Sinds dat forum Wetenschap in zijn naam heeft, lijkt het mij
Op maandag 3 februari 2003 14:12 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Heb jij daar aanwijzingen voor ?
quote:Heb jij daar aanwijzingen voor ?
[..]Het schaadt denk ik niet. ZPE raakt de para-psychologie denk ik.
quote:Ja, zie o.a. deze rubrieken Truth & Wetenschap:
Op maandag 3 februari 2003 14:14 schreef ChOas het volgende:[..]
Sinds dat forum Wetenschap in zijn naam heeft, lijkt het mij
redelijk om aan te nemen, ja.
[..]Heb jij daar aanwijzingen voor ?
quote:Okay, ik geef het op... zo kan ik elke steen in mijn
Op maandag 3 februari 2003 14:26 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ja, zie o.a. deze rubrieken Truth & Wetenschap:
Onderwerpen:
Tijdreizen, Telepathie, BLE & BDO, geesten, Psychokinese, etc etc.
Tot in een ander topic
quote:dat hoeft niet eens, je kan gewoon in elk apparaat wat stroom gebruikt zo'n ding inbouwen
Op maandag 3 februari 2003 14:09 schreef freud het volgende:
Als zo'n box gewoon in een hoek van de kamer kan komen met een dikke draad naar je meterkast, dan voorspel ik echt een hoop onrust in de economie...
dus gewoon een lamp die van zichzelf licht geeft
quote:
dan voorspel ik echt een hoop onrust in de economie
mwoah dat is er nu ook al
Het zal wat aan moeten passen.. voornamelijk omdat er veel belastingen worden geïnt op energie.
aan de ander kant kan de economie onwijs opbloeien omdat er ongelovelijk veel nieuwe apparaten kunnen worden ontwikkeld en geproduceerd en de kosten voor energie verbruik wegvallen, produkten worden goedkoper en mensen houden dus meer geld over en kunnen dus meer gaan besteden.
quote:De aandelen Koninklijke Olie, Exxon, BP en Texaco dalen dan naar 0 en dan zijn onze pensioenfondsen failliet.
Op maandag 3 februari 2003 16:16 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
mwoah dat is er nu ook al
Het zal wat aan moeten passen.. voornamelijk omdat er veel belastingen worden geïnt op energie.
aan de ander kant kan de economie onwijs opbloeien omdat er ongelovelijk veel nieuwe apparaten kunnen worden ontwikkeld en geproduceerd en de kosten voor energie verbruik wegvallen, produkten worden goedkoper en mensen houden dus meer geld over en kunnen dus meer gaan besteden.
Er is dus een enorme lobby om het geheim te houden.
Wat zou jij doen als je je je brood verdient in de olie ?
quote:Ligt eraan wie het op de markt brengt. Shell is als het goed is leider op het gebied van zonneenergie in Nederland. Als de olie eenmaal op is (of als de reserve zo klein is dat wat er nog is alleen voor plastics wordt gebruikt) is het handig om alternatieve geldbronnen te hebben.
Op maandag 3 februari 2003 16:20 schreef M.ALTA het volgende:[..]
De aandelen Koninklijke Olie, Exxon, BP en Texaco dalen dan naar 0 en dan zijn onze pensioenfondsen failliet.
Er is dus een enorme lobby om het geheim te houden.
Grote hoeveelheden van alternatieve stroom is natuurlijk goud waard en de oliemaatschappijen hebben er het geld voor.
Maarre... Dit is dus onzin. Energie uit niets bestaat niet. En daarom blijft het bovenstaande een utopie.
quote:Dat zat ik ook al te denken, waar komt die energie vandaan..
Op maandag 3 februari 2003 16:54 schreef bankrupcy het volgende:
Maarre... Dit is dus onzin. Energie uit niets bestaat niet. En daarom blijft het bovenstaande een utopie.
Vacuum is niet leeg
Jaren geleden hebben ze het er (uiteraard) op discovery eens over gehad. Het kwam er op neer dat als je al het nulpuntsenergie uit een klein vacuumbelletje zou halen dat je genoeg energie had om alle zeeën te verdampen (???)
Aldus discovery
Hier staat er ook nog wat over:
http://people.zeelandnet.nl/kielmp/vacuum.htm
Een vertaling van het artikel waar de vorige pagina op gebaseerd is:
http://people.zeelandnet.nl/kielmp/vertaling_setterfield.htm
quote:zeggen dat er een tekort aan water is
Op maandag 3 februari 2003 16:20 schreef M.ALTA het volgende:
De wereld zou dan wel een grote schok krijgen. Energiebedrijven failiet, honderduizenden banen gaan verloren etc. Maar ja dat moet je er maar voor over hebben!!!
Ik kan niet wachten tot echte publiekelijk bewijzen in het nieuws komt, want dit bericht is nog geen bewijs.
*edit* Ik zie net de datum van dit radio bericht (31-1-2003), Tof een paar dagen geleden dus.
quote:Bedankt voor deze briljante bijdrage.
Op dinsdag 4 februari 2003 00:42 schreef wogoheid het volgende:
ONZIN
Kun je ook nog een motivatie erbij zetten of wordt dat heel moeilijk?
het natuurkundig onderlegd zijn speelt niet zo'n grote rol. uit wat ik bij tijden ook in wtf lees aan baarlijke nonsense op dat gebied kan ik alleen maar concluderen dat grosso modo de kennis van de fysica aldaar beslist niet algemeen en wijd verspreid is.
áls zoiets inderdaad zou bestaan, zou dat een wel heel grote verandering met zich mee brengen. aardolie is niet alleen brandstof; uit restproducten van de raffinage worden vrijwel alle plastic-soorten gewonnen; kunstmest, farmaceutische industrie - geen van allen zouden nu zonder olie kunnen. plus nog es de gevestigde belangen.. veel mensen zouden er niet blij mee zijn.
ik zou niet weten of dit waar is of niet. maar goed, daar hebben we juist dit forum voor, om al dergelijke mysterieuze beweringen te bekijken..
quote:Ik ben er al sedert 1995 verkennend mee bezig en serieus research
Op dinsdag 4 februari 2003 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben idd. heel benieuwdAls het echt zou bestaan, dan zouden er heel wat banen verdwijnen, aan de andere kant zou de welvaart ook gigantisch toenemen. Dus is er minder werk nodig..
ALS dus, je kunt je vingers erop natellen dat multinationals zullen proberen het monopolie op die technologie te krijgen.
Ik ben ook heel benieuwd naar de technische details. Een absoluut vacüum crëeren valt niet mee. En dan moet je de vrijkomende energie ook nog op weten te vangen en je moet de hoeveelheid energie wel kunnen controleren. En ook die energie moet ergens aan onttrokken worden..
Hun reactie: onwetendheid & stille sabotage.
ZPE: het bestaat wel degelijk;
het zou pas vreemd zijn als het niet bestaat.
Waarom geven mensen zoals bij Greenpeace daar geen ruchtbaarheid aan?
En zijn er wellicht meer goedkope energiebronnen ontdekt? Er wordt gezegd dat Nicola Tesla ook een manier had ontdekt om electriciteit op een hele goedkope manier op te wekken.. Was dat misschien hetzelfde?
quote:Shell:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:42 schreef HarrieXL het volgende:[..]
stille sabotage? leg uit plz
Greenpeace:
"hoop gescheld, omdat ik die windmolens overbodig vind en geen heil meer zie in die stuwdammen, dankzij ZPE".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |