SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Salar moet wel wat haarlak spuiten, als hij buiten komt, je weet maar nooit met die wind, zo ook de meiden met dat plastic haar..![]()
Salar zal in de gaten hebben dat hij bij het Gele team niet heel hoog in de pikorde staat.
Ik vind hem wat stil.No mercy for animal abusers![]()
Hij maakt zich druk om de dikte van zijn heupenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Salar zal in de gaten hebben dat hij bij het Gele team niet heel hoog in de pikorde staat.
Ik vind hem wat stil.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Het zijn wel Vera en Salar die zich het drukst maken om hun haar. Borstelen, wrijven, halve bus haarlak...
No mercy for animal abusers![]()
Hoop echt op een spel buiten, die wind zal hem tegen vallenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:19 schreef Monique___ het volgende:
Haha Salar maakt er werk van. Hoe lang kun je kammen in kort haar.. Lang dus. En sprayen maar![]()
En dan straks een spel buiten in de regen en windkracht 8.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee salar ging zijn haar nog doen want zo kon hij niet te voorschijn komen zei hij![]()
![]()
Hier is het windstil, ik hoop dat het daar wel waait.
Salar: als ik sterf zie ik er wel mooi uit 🙊
Ik hoop dat Corrie zijn haar recht overeind zet.![]()
7-8 Bft in Amsterdam nu.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:22 schreef Monique___ het volgende:
Hoe is het windstil, ik hoop dat het daar wel waait.
![]()
Nice.. Ze moesten gister de shutters dichtmaken dus ik hooop op iets buiten.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
8 Bft in Amsterdam nu.
[ afbeelding ]![]()
Het waait daarquote:Op maandag 31 januari 2022 09:22 schreef Monique___ het volgende:
Hier is het windstil, ik hoop dat het daar wel waait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |