hontquote:Op zondag 30 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond laat zien hoe ik me voel
Krijgen we nog een recensie over de friet?quote:
Patatquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijgen we nog een recensie over de friet?
Bij jullie helemaal.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor![]()
Komt een stevig stormpje aan.
neuhquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijgen we nog een recensie over de friet?
Friet is voor homo's.quote:
Ik wil ook weer werken.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
meh, rij gewoon naar m'n werk morgen, Corrie of geen Corrie
Valt mee zolang er geen code rood is en er dijken gaan doorbrekenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor![]()
Komt een stevig stormpje aan.
Code oranje al nu.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee zolang er geen code rood is en er dijken gaan doorbreken
Dit is van de categorie moeilijker lopen en fietsen, een storm die we de afgelopen 2-3 jaar ook een hebben gehadquote:
Welke storm?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is van de categorie moeilijker lopen en fietsen, een storm die we de afgelopen 2-3 jaar ook een hebben gehad
18 Januari 2018.quote:
Wrijf het er maar weer in dat ik een oude zak ben.quote:
Dat gevoel deel ik graag met je.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in dat ik een oude zak ben.
Slechts 160?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb eens een typhoon meegemaakt. Supermarkten leeg gehamsterd, OV en campusbussen reden niet. Uiteindelijk toch afgebogen en "slechts" 160 km/u windstoten gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |