Het kan, maar het alternatief is een weggetje langs een rij bomenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes alvast! Kan je het parkje niet vermijden?
In ieder geval geen muziek aan op de fiets, anders hoor je de vallende takken bomen niet aankomenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan, maar het alternatief is een weggetje langs een rij bomen
Ik denk dat ik gewoon heel erg moet uitkijken
Vorig jaar mochten we met code oranje niet naar kantoor vanwege gladheid, zou apart zijn als we nu tijdens een storm wel op moeten komen draven
Ik wilde je adviseren om een helm op te doen, maar daar heb je ook niet veel aan als er een boom op je hoofd valt.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan, maar het alternatief is een weggetje langs een rij bomen
Ik denk dat ik gewoon heel erg moet uitkijken
Vorig jaar mochten we met code oranje niet naar kantoor vanwege gladheid, zou apart zijn als we nu tijdens een storm wel op moeten komen draven
Haha en ik heb niet eens een helmquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je adviseren om een helm op te doen, maar daar heb je ook niet veel aan als er een boom op je hoofd valt.
En misschien is het weer eens een storm in een glas water
Zat die nog niet in je covid vaccin dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij de slaapendoscopie gaan ze kijken waar mijn slaapapneu zit.
Waarschijnlijk kom ik in aanmerking voor een chip.
Mijn tong is te groot.
Neequote:Op zondag 30 januari 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat die nog niet in je covid vaccin dan?
Yar, omdat ik moe blijf, ondanks de cpap.quote:
Daar hoef je je niet druk om te maken, duurt 2 minuten. Even met een camere erin en kijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij de slaapendoscopie gaan ze kijken waar mijn slaapapneu zit.
Waarschijnlijk kom ik in aanmerking voor een chip.
Mijn tong is te groot.
https://www.uza.be/slaapendoscopie-middel-onderzoek-tegen-snurken
Moe zijn is ook echt slopendquote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Yar, omdat ik moe blijf, ondanks de cpap.
Heb een voorbeeldje gekregen waar de plakkers allemaal komen, daarna moet ik nog over straat.
Ik ben echt altijd moe, doffe ellende.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Moe zijn is ook echt slopend![]()
Ik heb er zelf weinig last van, maar iemand in mijn directe omgeving wel.
Oh bah niet fijn zo'n blijvende vermoeidheid. Hopelijk geeft het nieuwe onderzoek meer inzicht.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Yar, omdat ik moe blijf, ondanks de cpap.
Heb een voorbeeldje gekregen waar de plakkers allemaal komen, daarna moet ik nog over straat.
Ja is kut.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd moe, doffe ellende.
Ik ben er zelf intussen wel van overtuigd dat het restverschijnselen zijn van jaren onbehandelde apneu.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bah niet fijn zo'n blijvende vermoeidheid. Hopelijk geeft het nieuwe onderzoek meer inzicht.
Ja, heerlijk in de bijstand zonder uitzicht er uit te komen.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja is kut.
Moet je zeker ook veel laten daardoor.
Na de boosterprik was ik heel moe. Gelukkig maar een paar dagen last van gehad. Het is slopend wanneer je altijd moe bent.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd moe, doffe ellende.
Ja dat is minder idd.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk in de bijstand zonder uitzicht er uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |