Guidetti met Slot vergelijken is toch wel heel erg bijzonder.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Nee
Altijd als iemand bij Feyenoord een half jaartje leuk presteert is het gelijk in potentie "de beste ooit". Dat was Guidetti niet, dat is Slot niet.
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Guidetti met Slot vergelijken is toch wel heel erg bijzonder.
Bij AZ presteerde hij ook uitstekend.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Nee
Altijd als iemand bij Feyenoord een half jaartje leuk presteert is het gelijk in potentie "de beste ooit". Dat was Guidetti niet, dat is Slot niet.
Klopt.. en bij ajax is elk jeugdtalent die 3 goede passes geeft de next big thingquote:Op zondag 30 januari 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Nee
Moet zeggen dat ik Jonk ook hoog aansla maar in de interviews die ik van hem heb gezien vond ik hem niet zo concreet over verdedigend voetbal.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Nee. Slot speelt dit jaar overigens (veel) aanvallender voetbal dan Jonk maar dit geheel terzijde. Die speelt juist dit seizoen veel verdedigender omdat hij ander materiaal heeft. Misschien even inlezen.
Vind het contrast tussen een De Boer/Van Bommel (wat vage algemeenheden, gelul over balbezit) en een Slot wel echt immens hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Nu nog helemaal niets van te zeggen maar het is wel een goede zaak dat Nederland eindelijk weer coaches heeft met potentie voor de top, Ten Hag en Slot.
Na Hiddink, Van Gaal en in mindere mate Advocaat is er bar weinig doorgekomen op dat niveau.
Het leek erop dat De Boer , Van Bommel en Cocu de opvolgers zouden kunnen worden maar die zijn allemaal in meer of mindere mate geflopt.
Koeman zit daar ergens tussen in en die zie ik alleen Oranje nog doen. Om daarna met zijn dikke buik in de Portugese zon te gaan liggen.
Voor een groot deel is een succesvolle coach een goede people manager die spelers voor zich kunnen winnen en die daarbij ook autoriteit uitstralen. Een Mourinho en een Klopp zijn bv geen tactische wonders maar wel topcoaches.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het contrast tussen een De Boer/Van Bommel (wat vage algemeenheden, gelul over balbezit) en een Slot wel echt immens hoor.
Als je echt puur naar resultaat kijkt, dan klopt het verhaal over Hiddink en Van Gaal als succesvolle coaches. Maar het verhaal van Slot is inhoudelijk beter.
Koeman was meer een pragmaticus dan een groots tacticus. Zie ik niet als grote coach ofzo.
De wedstrijden van Volendam dit seizoen.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jonk ook hoog aansla maar in de interviews die ik van hem heb gezien vond ik hem niet zo concreet over verdedigend voetbal.
Maar als jij materiaal hebt wat mijn mening ontkracht dan ben ik benieuwd.
Je kunt beter kijken naar wat iemand presteert dan naar de prietpraat die iemand verkoop in interviews.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Jonk ook hoog aansla maar in de interviews die ik van hem heb gezien vond ik hem niet zo concreet over verdedigend voetbal.
Maar als jij materiaal hebt wat mijn mening ontkracht dan ben ik benieuwd.
Die kijk ik niet wekelijks moet ik zeggen. Maar zie wel dat ze de meeste goals voor hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De wedstrijden van Volendam dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |