SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta nog mooi op de foto op zo'n foute Joe Exotic-achtige dierentuin, met een jonge alligator met tape om z'n bek.
Ja ik heb in Nepal wel achterop een olifant gezeten en zo, maar daar vond niemand wat van.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ai! Vroeger leken dit soort dingen ook veel normaler ofzo.
Circusdieren mogen ook pas sinds 2015 niet meer….quote:Op zondag 30 januari 2022 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ok.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij nooit geweest hoorMaar okee
Nee dat klopt. Als er een bus op het punt van vertrekken staat en jij blundert zomaar 20 minuten weg omdat er eerst een peuk gerookt moet worden, dan heb ik daar een mening over jaquote:Op zondag 30 januari 2022 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Je trekt mijn niet zo efficiënt zijn niet altijd zo goed.
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb in Nepal wel achterop een olifant gezeten en zo, maar daar vond niemand wat van.
Die foto is nog lang m'n profielfoto geweest op Facebook en staat ook prominent op de voorkant van het fotoalbum dat ik toen heb laten maken. Achteraf gezien is het echt erg.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Of het verre lopen voor ik een restaurant en kaart zie die me aanspreken.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Als er een bus op het punt van vertrekken staat en jij blundert zomaar 20 minuten weg omdat er eerst een peuk gerookt moet worden, dan heb ik daar een mening over ja![]()
Maar tegenwoordig slik ik die mening dan wat makkelijker in ja, dat is wel zo
Ja ook onzinquote:Op zondag 30 januari 2022 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of het verre lopen voor ik een restaurant en kaart zie die me aanspreken.
Ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst geweest ben, zou nu ook echt niet snel overwegen erheen te gaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nog wel zo nu en dan naar de dierentuin
ik denk ooit met een FOT meet in 2004 of zo? Blijdorp. Echt getrokken heeft het me nooitquote:Op zondag 30 januari 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst geweest ben, zou nu ook echt niet snel overwegen erheen te gaan.
Ik wil nog naar de pasgeboren zeekoe. En ben van het najaar nog naar Ouwehand en de Apenheul geweest.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst geweest ben, zou nu ook echt niet snel overwegen erheen te gaan.
De laatste keer dat ik naar een dierentuin ben geweest is jaaaaaren geleden in de Antwerp Zoo. Dat was zo ontzettend verschrikkelijk triest dat daar voor mij de beslissing viel nooit meer geld te willen geven aan iets of iemand die dieren exploiteert.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nog wel zo nu en dan naar de dierentuin
Daar ben ik nooit geweest. Artis vond ik ook geen succes.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar een dierentuin ben geweest is jaaaaaren geleden in de Antwerp Zoo. Dat was zo ontzettend verschrikkelijk triest dat daar voor mij de beslissing viel nooit meer geld te willen geven aan iets of iemand die dieren exploiteert.
Hardstikke hypocriet van mij overigens want ik eet wel vlees
Nou ja als je kijkt naar de toekomst is het beste wat je kunt doen, afzien van voortplanting.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar een dierentuin ben geweest is jaaaaaren geleden in de Antwerp Zoo. Dat was zo ontzettend verschrikkelijk triest dat daar voor mij de beslissing viel nooit meer geld te willen geven aan iets of iemand die dieren exploiteert.
Hardstikke hypocriet van mij overigens want ik eet wel vlees
Gewoon lekker gaan, ik ben niet zo'n moraalridder ofzo. Er is ook zeker wel wat goeds te zeggen van dierentuinen enzo. Maar ik trek het gewoon niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog naar de pasgeboren zeekoe. En ben van het najaar nog naar Ouwehand en de Apenheul geweest.
Wat mag ik dan wel niet, zonder koters, vlees en vliegen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je kijkt naar de toekomst is het beste wat je kunt doen, afzien van voortplanting.
Dus aangezien ik geen kinderen heb en ook niet zal krijgen, mag ik verder alles. Vlees eten, vliegen, alles waar in de afgelopen 5 jaar een woord voor bedacht is dat eindigt op "-schaamte". Mag ik gewoon.
Mijn ‘vliegschaamte’ koop ik ook af met ‘geen kinderen’quote:Op zondag 30 januari 2022 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je kijkt naar de toekomst is het beste wat je kunt doen, afzien van voortplanting.
Dus aangezien ik geen kinderen heb en ook niet zal krijgen, mag ik verder alles. Vlees eten, vliegen, alles waar in de afgelopen 5 jaar een woord voor bedacht is dat eindigt op "-schaamte". Mag ik gewoon.
Ja en drie dagen Trekkertrekquote:Op zondag 30 januari 2022 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat mag ik dan wel niet, zonder koters, vlees en vliegen.![]()
Een F1 bezoek?
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat mag ik dan wel niet, zonder koters, vlees en vliegen.![]()
Een F1 bezoek?
Oeh dat is wel erg rebel. En waar laat je je bomgordel dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon glas bij mijn vuilnis doen of eigenlijk helemaal niet aan afval scheiden.
Zelfs dát doe ik. Want de kliko's zijn er toch.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon glas bij mijn vuilnis doen of eigenlijk helemaal niet aan afval scheiden doen.
Die panda's zaten er beter bij dan die in Singapore.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat met dat pandajong in Ouwehand was wel tof trouwens.
Geen kinderen geen auto en ik werk heel soms in vrijwillig bij de tuingroep. Ik kan niet eens genoeg reizen om dat te compenseren.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ‘vliegschaamte’ koop ik ook af met ‘geen kinderen’
Panda’s zouden we eigenlijk ook helemaal niet moeten hebben, maar dat is een hele andere discussiequote:Op zondag 30 januari 2022 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die panda's zaten er beter bij dan die in Singapore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |