quote:
Op woensdag 27 september 2023 09:11 schreef deedeetee het volgende:[..]
Mss moest jij je maar eens inlezen hoe het met die dna sporen zit. Daar is nogal mee gerommeld.
Natuurlijk is het optreden van deze man verdacht. Maar ik mis bewijs van schuld. Doodsoorzaak kon destijds ook al niet vastgesteld worden. De hele zaak is van meet af aan ontzettend slecht behandeld, knoeiwerk IMO.
Knoeiwerk of niet, er zit nu een pedofiel in de bak die zn handen aantoonbaar niet van jonge jongetjes kon afhouden destijds. Een pedofiel die met een opmerkelijk verhaal komt als ie na een grootschalig DNA-onderzoek naar voren komt als dader. Een pedofiel wiens DNA is aangetroffen op het onderbroekje van een dood slachtoffertje.
Met het feit dat de doodsoorzaak destijds niet meer vastgesteld kon worden, vind ik de straf ook fors maar ik ben er allerminst rouwig om gezien de verklaringen die ie heeft afgelegd en vooral het stilzwijgen.
Ik vind 16 jaar een forse straf maar dat is vooral omdat ik me in deze eigenlijk niet kan voorstellen dat Nikki bewust omgebracht is. Nouja, dat wil ik niet geloven. Dat is het meer.
Knoeiwerk zou ik het niet willen noemen. Waarom ook, er is een dader aangehouden en succesvol vervolgd tot aan de Hoge Raad. Met knoeiwerk lukt dat niet.