quote:
op 01-27-2000 om 10:13 AM schreef Izz the Wizzzz het volgende:
Van iteejer - 27 Januari 2000 @ 09:28. (17)

(Het is maar een kilometertje of vijf en dus 45 minuten lopen, maar het is wel net zo ver als met de bus......
quote:Iteejer ? Geloof ik niet ...
Op 01 september 2000 13:37 schreef yvonne het volgende:EN een nieuwe nationale sport, het gooien der eieren
quote:Ik heb dat ook, ik heb waarschijnlijk iets in mijn leren jas zitten,waardoor die alarmpoortjes spontaan afgaan. Vanmiddag was ik in Apeldoorn (koopzondag) en vrienden van me liepen een winkel in, waar je kleding, leren jassen etc. voor de helft van de prijs kon kopen. Ik ook die winkel in en... PIEPPIEPPIEP... het alarm gaat af. Een hele leuke verkoopster
Op 25 januari 2000 19:04 schreef iteejer het volgende:
ook een leuke is om zo'n kleding-alarm-ding van een jas oid af te slopen (soms zitten ze erg los) en ze dan in de tas van een slachtoffer te laten vallen. gevolg: taart wil winkel uit - TRRRRINGGGGGG - taart wordt rood - ik ook, van het lachen
Hierna nog een aantal winkels bezocht, en overal was het raak. Alarmpoortjes die afgaan, verkoopsters die gelijk aandacht voor je hebben. Heeft ook voordelen.. ![]()
![]()
![]()
dus
Ik heb maar even goed gekeken welke frisdrank niet meer in de rekken stond en het moeilijkst te bereiken was en een vakkenvuller erbij geroepen. Hij heeft zes wagentjes weg moeten rijden en de onderste krat moeten pakken, maar ik had m'n Fanta Exotic!
.
Wat ik wel leuk vind dat we bij voetbal op toernooien altijd van die plastic bekertjes met melk krijgen.
Daar prikken we altijd gaatjes in bij het sukkeltje van het team ![]()
Vult ie z'n bekertje -> stroomt alles over z'n broek
Natuurlijk vertrouwt ie ons dan niet meer, dus dan vul ik z'n bekertje wel voor em en geef ik het hem aan. Met m'n duim op het gaatje natuurlijk
Hij weer onder de melk
ach...voetbalhumor...beetje corny
quote:Ja, dat weet ik nog wel...
Op dinsdag 25 januari 2000 18:40 schreef iteejer het volgende:
Over Y gesproken laatst kwam haar achternaam ter sprake (teneinde mij te ontmaskeren, weet je nog kozzmic..)
Als je plastic bekertjes met melk drinkt ben je IMO sowieso al een sukkel, zeker als dit in de voetbalkantine isquote:Op zondag 21 april 2002 22:17 schreef _Fulton_ het volgende:
En dat heet dan weer stelen, helaasquote:Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef damatrix het volgende:
Sommige supermarkten hebben van die machines in hun winkel staan waar je lege flessen kunt terugbrengen.
Je kan voor de gein eens volle flessen in stoppen, werkt namelijk ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |