abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 27 januari 2000 @ 14:30:00 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52514
Hmmmmm ,jullie zijn weer lekker op dreef .Nou vooruit ..nog een geintje van iteejer Verwissel in de comp. van je vrouw win.com voor win.cop.Geheid dat ze er nix van snapt en jou smeekt, dreigt slaat etc. om hem/haar weer te maken. Is computer mannelijk of vrouwelijk ? hij/zij is in ieder geval vrouwonvriendelijk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 27 januari 2000 @ 14:32:00 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52515
quote:
op 01-27-2000 om 10:13 AM schreef Izz the Wizzzz het volgende:
Van iteejer - 27 Januari 2000 @ 09:28. (17)

hmmmm ..onzin voor je leven????
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 27 januari 2000 @ 16:37:00 #28
2004 sunshine
Still shining!
pi_52516
Mijn vader hebben we nog een keer te pakken genomen met zijn computer toen hij die net had.
Thuis had Ger een mooi buroblad gemaakt van een virusalarm. Met geluid en al. Die heeft Ger er stiekem op gezet (mijn vader wist toch niet wat Ger aan het doen was). Toen mijn vader dus zijn computer aan zette kwam er dus een virus alarm op zijn scherm te staan. Dat had hij dus nog nooit meegemaakt en wist niet wat hij daar nou weer mee aan moest.
's Avonds ging bij ons de telefoon:"Hallo, met de helpdesk!"
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2000 @ 16:49:00 #29
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_52517
Op VMS kun je , als het niet is dicht gezet bij de login scripts van je collegaas.
Ik heb bij iemand het login script zo gewijzigd dat hij in een loopje terecht kwam en een $ prompt voor hem gesimuleerd zodat hij niet wist dat hij nog steeds in mijn code hing.Van ieder commando dat hij intikte gaf ik achterste voren door aan het systeem zodat hij steeds een VMS foutmelding kreeg.
vms-e-103 unknown command rid
We waren net van werkplek verhuisd dus hij dacht dat het daaraan lag, heb hem nog net kunnen weerhouden de help desk te bellen
The future is after you
  vrijdag 28 januari 2000 @ 15:25:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52518
Op station Haarlem vroeg iemand me: "Hoever is het lopen naar het Delftplein ?
Mijn antwoord: "Net zover als met de bus
Zijn antwoord: Ok dan ga ik lopen........

(Het is maar een kilometertje of vijf en dus 45 minuten lopen, maar het is wel net zo ver als met de bus......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage vrijdag 1 september 2000 @ 13:03:51 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_322189
ik kom niet verder dan de dop van het zout en peper stelletje losdraaien bij de chinees. Maar dat zal jullie wel niet verbazen
  Admin vrijdag 1 september 2000 @ 13:30:41 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_322247
Nee dat verbaast ons niets

Admin vrijdag 1 september 2000 @ 13:37:29 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_322262
De praktische grappen zijn er een beetje uit
Daarvoor in de plaats is gewoon klieren gekomen,
EN een nieuwe nationale sport, het gooien der eieren

vrijdag 1 september 2000 @ 15:21:17 #34
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_322455
Het verbaasd mij heel erg dat ik Iteejer nog niet in Boobytrap voorbij heb zien komen wordt hoog tijd
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_322629
quote:
Op 01 september 2000 13:37 schreef yvonne het volgende:

EN een nieuwe nationale sport, het gooien der eieren

Iteejer ? Geloof ik niet ...
  Admin vrijdag 1 september 2000 @ 19:24:31 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_322749
Jij dan?

pi_322780
Wat ergh leuk is ,is stadswachten jennen.
die lui zijn zo onervaren als wat,en mogen toch geen boete uitschrijven
Dus als je twee van die "halfwerklozen" langs de kroeg ziet lopen
snel naar buiten gaan en net doen of je ruzie hebt
bad to tha bone
  Redactie Frontpage zaterdag 2 september 2000 @ 01:28:18 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_323046
Ook leuk is het als je in de discotheek door de detectiepoortjes gaat. Je vraagt hardop aan je maat "Hé, heb je je vlindermes ook bij je ?" Dan loop je heel koeltjes door de detectiepoort, terwijl je kameraad hardhandig word gefouilleerd...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 3 september 2000 @ 22:38:43 #39
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_324563
quote:
Op 25 januari 2000 19:04 schreef iteejer het volgende:
ook een leuke is om zo'n kleding-alarm-ding van een jas oid af te slopen (soms zitten ze erg los) en ze dan in de tas van een slachtoffer te laten vallen. gevolg: taart wil winkel uit - TRRRRINGGGGGG - taart wordt rood - ik ook, van het lachen
Ik heb dat ook, ik heb waarschijnlijk iets in mijn leren jas zitten,waardoor die alarmpoortjes spontaan afgaan. Vanmiddag was ik in Apeldoorn (koopzondag) en vrienden van me liepen een winkel in, waar je kleding, leren jassen etc. voor de helft van de prijs kon kopen. Ik ook die winkel in en... PIEPPIEPPIEP... het alarm gaat af. Een hele leuke verkoopster komt op me af, en vraagt wat ik in mijn zakken heb. Ik alles leeg gooien, maar we komen er niet achter wat het is. De verkoopster beloofd ons in de gaten te houden. En het was er zondag vrij rustig, dus na een paar minuten staat ze bij ons, of ze kan helpen. Hiermee een heel leuk gesprek opgebouwd.

Hierna nog een aantal winkels bezocht, en overal was het raak. Alarmpoortjes die afgaan, verkoopsters die gelijk aandacht voor je hebben. Heeft ook voordelen..

dus

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_3801313
Laatst stonden in de supermarkt een stuk of tien van die rekken met kratten frisdrank.

Ik heb maar even goed gekeken welke frisdrank niet meer in de rekken stond en het moeilijkst te bereiken was en een vakkenvuller erbij geroepen. Hij heeft zes wagentjes weg moeten rijden en de onderste krat moeten pakken, maar ik had m'n Fanta Exotic! .

pi_3913345
meer practical jokes graag!! (pratical staat voor 'praktijk', niet 'practies' trouwens. dus grappen in de praktijk brengen )

Wat ik wel leuk vind dat we bij voetbal op toernooien altijd van die plastic bekertjes met melk krijgen.
Daar prikken we altijd gaatjes in bij het sukkeltje van het team
Vult ie z'n bekertje -> stroomt alles over z'n broek
Natuurlijk vertrouwt ie ons dan niet meer, dus dan vul ik z'n bekertje wel voor em en geef ik het hem aan. Met m'n duim op het gaatje natuurlijk Hij weer onder de melk
ach...voetbalhumor...beetje corny

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3914715
quote:
Op dinsdag 25 januari 2000 18:40 schreef iteejer het volgende:
Over Y gesproken laatst kwam haar achternaam ter sprake (teneinde mij te ontmaskeren, weet je nog kozzmic..)
Ja, dat weet ik nog wel...
pi_18106598
Sommige supermarkten hebben van die machines in hun winkel staan waar je lege flessen kunt terugbrengen.
Je kan voor de gein eens volle flessen in stoppen, werkt namelijk ook.
  donderdag 1 april 2004 @ 13:43:22 #44
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18106720
quote:
Op zondag 21 april 2002 22:17 schreef _Fulton_ het volgende:
Als je plastic bekertjes met melk drinkt ben je IMO sowieso al een sukkel, zeker als dit in de voetbalkantine is
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  donderdag 22 april 2004 @ 13:44:10 #45
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_18608294
quote:
Op donderdag 1 april 2004 13:39 schreef damatrix het volgende:
Sommige supermarkten hebben van die machines in hun winkel staan waar je lege flessen kunt terugbrengen.
Je kan voor de gein eens volle flessen in stoppen, werkt namelijk ook.
En dat heet dan weer stelen, helaas
pi_51041481
Simpele extreme practische grappen
Simpele extreme grappen zijn het sturen van bombrieven, het laten afgaan van koffer-, berm- en autobommen. Wil je dit soort grappen kunnen herhalen dan is het verstandig ver weg te zijn als de bom afgaat. Dat heeft het nadeel dat je niet zoveel kunt genieten van het direct effect. Maar omdat dit soort grappen, vooral in de komkommertijd, meestal wel het nieuws haalt kun je er toch van genieten. Bekende simpele extreme practische grappenmakers zijn de Unabommer, de ETA en de IRA.

Geavanceerd extreme practische grappen
Geavanceerd extreem practische grappenmaken houdt in dat je zelf geen vuile handen maakt, maar dat je je fans er toe aanzet anderen en/of zichzelf op te blazen. Geloof, vaderlandsliefde, idealisme zijn daarbij geschikte manipulatiemiddelen. De geavanceerd extreme practische grappenmaker haalt zijn bevrediging vooral uit de intellectuele uitdaging. Bekende geavanceerd extreme grappenmakers zijn: Adolf Hitler, Osoma Bin Laden, Josph Stalin en George W. Bush.
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')