Verslaafd ben je voor het levenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over paar maanden ben ik 4 jaar gestopt, maar ik heb soms nog wel eens vlagen van zin erin.
Met name als ik wat alcohol op heb of langs iemand loop die een bepaalde soort shag rookt die lekker ruikt
April 2018 ben ik alleen nog op mijn werk gaan roken en vanaf juni/juli dat jaar helemaal gestopt. Daarna in oktober dat jaar tijdens uitgaan nog eens in een aangeschoten bui een peuk van iemand gebietst en toen ging ik na 2 teugen al helemaal over mijn nekquote:
Fresh vriendquote:
Dan helpt de kots neigingen wel mee natuurlijk, veel mensen beginnen zo juist weerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
April 2018 ben ik alleen nog op mijn werk gaan roken en vanaf juni/juli dat jaar helemaal gestopt. Daarna in oktober dat jaar tijdens uitgaan nog eens in een aangeschoten bui een peuk van iemand gebietst en toen ging ik na 2 teugen al helemaal over mijn nek![]()
Sindsdien nooit meer gerookt
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan helpt de kots neigingen wel mee natuurlijk, veel mensen beginnen zo juist weer
Ik ben er wel blij mee dat ik toen een mega hoestbui kreeg, ik snapte meteen weer waarom ik gestopt wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan helpt de kots neigingen wel mee natuurlijk, veel mensen beginnen zo juist weer
Ik ga dit jaar stoppenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
was 8 maanden gestopt
zat op een terras
kreeg een sigaret aangeboden
en stak hem zo op
zonder er bij na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |