Ontzettend vreemd! Hopelijk komen we ooit achter het mysterie van de kleuren.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een iPhone gebruik?
Anders weet ik het niet.
Precies. @BehoorlijkKritisch had ook witte vierkantjes, misschien kan hij dit mysterie voor ons oplossen?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ontzettend vreemd! Hopelijk komen we ooit achter het mysterie van de kleuren.
Volgens mij was ik toen via de laptop bezig. Zal inderdaad browser afhankelijk zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. @:behoorlijkkritisch had ook witte vierkantjes, misschien kan hij dit mysterie voor ons oplossen?
Klopt, die laatste was post-fap.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die met witte vierkantjes spelen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Zo'n vermoeden had ik al ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Mensen met witte vierkantjes spelen de makkelijke versie
Logisch, want ik heb geen darkmode aan op mijn laptop. Wel op de telefoon.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
Woordle 226 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 226 6/6
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩'
Ja, dat is het
@Zipportal en ik hebben een pittige mening over dat soort 'mensen'quote:Op maandag 31 januari 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
Of ze hebben dark mode niet aanstaan
Mensen die dark mode niet aan hebben staan
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.quote:
Limburgse humor. Dat snappen ze alleen daar. Ik heb één keer een glimlach gekregen van het account en dat was toen MVV nadrukkelijk afstand nam van deelname aan de Super League. Dat soort zelfspot vind ik altijd wel leuk.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.
Dan kijk je er niet naar of lach je er niet om. Anderen vinden het wel grappig geloof ik. Het is wat.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.
Wereldtip.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk je er niet naar of lach je er niet om. Anderen vinden het wel grappig geloof ik. Het is wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |