quote:
En die andere????quote:Op maandag 31 januari 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Woordle 226 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Waarom heb jij andere kleurtjes?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 226 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 22 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik de browserversie gebruik.
Ontzettend vreemd! Hopelijk komen we ooit achter het mysterie van de kleuren.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een iPhone gebruik?
Anders weet ik het niet.
Precies. @BehoorlijkKritisch had ook witte vierkantjes, misschien kan hij dit mysterie voor ons oplossen?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ontzettend vreemd! Hopelijk komen we ooit achter het mysterie van de kleuren.
Volgens mij was ik toen via de laptop bezig. Zal inderdaad browser afhankelijk zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. @:behoorlijkkritisch had ook witte vierkantjes, misschien kan hij dit mysterie voor ons oplossen?
Klopt, die laatste was post-fap.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die met witte vierkantjes spelen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Zo'n vermoeden had ik al ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Mensen met witte vierkantjes spelen de makkelijke versie
Logisch, want ik heb geen darkmode aan op mijn laptop. Wel op de telefoon.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
Woordle 226 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 226 6/6
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩'
Ja, dat is het
@Zipportal en ik hebben een pittige mening over dat soort 'mensen'quote:Op maandag 31 januari 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
Of ze hebben dark mode niet aanstaan
Mensen die dark mode niet aan hebben staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |