SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zijn gewoon zwammen en schimmels.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
"Zijn dat bloemen in je haren?"
"Nee Parmezaanse kaas"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb moeite hier een MI bij te vormen.
Ja klopt wel. Had een cavia over m'n hoofd moeten schuren en dan tegen het plafond moeten plakken.quote:
past die niet bij pita?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had trouwens zo'n lieve caaf in de opvang gezien maar m'n hok is te klein.
Nee die zijn niet compatibel. Kan Pita wel uit haar hok knikkeren en daar weer twee caafs in doen maar dat wordt me weer te veel werk.quote:
nieuw hok kopen danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had trouwens zo'n lieve caaf in de opvang gezien maar m'n hok is te klein.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lekker een bakje goudgele in roomboter gebakken Charlotte aardappels met zurige mayonaise, teentje knoflook, wat bacon erbij, snuf rozemarijnzout, had ik zin in
compitabelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijn niet compatibel. Kan Pita wel uit haar hok knikkeren en daar weer twee caafs in doen maar dat wordt me weer te veel werk.
bacon heb je alleen voor ballie gedaan. Wel doorzichtig dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lekker een bakje goudgele in roomboter gebakken Charlotte aardappels met zurige mayonaise, teentje knoflook, wat bacon erbij, snuf rozemarijnzout, had ik zin in
Misschien verkoopt 'ie wel jassen voor Ballie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman stond weer een schimmig dealtje te doen op de parkeerplaats. Kofferbak open. Paar bontkraagjes er omheen. Echt top.
Denk dat hij in de poedertjes zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien verkoopt 'ie wel jassen voor Ballie.
Etnies geprofileerde rassiesiest!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman stond weer een schimmig dealtje te doen op de parkeerplaats. Kofferbak open. Paar bontkraagjes er omheen. Echt top.
Sue me.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Etnies geprofileerde rassiesiest!
Heb je een telefoonnummer voor me.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij in de poedertjes zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Moeten die mensen niet gewoon werken op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat dit hun werk is?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten die mensen niet gewoon werken op vrijdagmiddag?
Als ze geen belasting afdragen vind ik het geen werk, hoe moeten we anders onze bejaarden, zwakkeren en gehandicapten onderhouden?quote:
Warme?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien verkoopt 'ie wel jassen voor Ballie.
Goed puntquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze geen belasting afdragen vind ik het geen werk, hoe moeten we anders onze bejaarden, zwakkeren en gehandicapten onderhouden?
Arme vosjes!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou?
https://www.etsy.com/nl/l(...)0EAQYBiABEgJLw_D_BwE
Ben het hier niet mee eens !!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag ruikt de tunnel als een coffeeshop
Vlammen vandaag!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Zitten vanavond vol met diner. 1.5 m doen we niet :p
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Karzai het volgende:
Zag gister al een oude vlam met haar dikke kont op de barkruk zitten maar ze had het gezellig met een ander
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Karzai het volgende:
Zag gister al een oude vlam met haar dikke kont op de barkruk zitten maar ze had het gezellig met een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |