Zingende 40+ers met live muziekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
Karaoke: altijd leuk.
Maar als het even kan, liever live muziek
Luisteren mag ook!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle wandelaars aansluiten in het cafe?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: vanaf 15:00 zijn we allemaal in het café.
ooohhhhhhhhhhhhhhhh nu snappikkutquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaan wij na het wandelen ook heen
Het is meer dat sommigen misschien wel willen meeten, maar slecht ter been zijn of geen zin/puf hebben om te lopen, en die kunnen dan gewoon meteen naar het café, en de wandelaars sluiten later aan![]()
Zo’n 3 km, schat ik zo.quote:
Jemig dat is een mini wandelingquote:
Met een groep ga je niet zo hard. We lopen deels door een druk winkelgebied. Onderweg is er van alles te zien. En halverwege stoppen we even voor een kop koffie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jemig dat is een mini wandeling
Al ga je met zo'n grote groep niet zo hard
Klinkt goed. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met een groep ga je niet zo hard. We lopen deels door een druk winkelgebied. Onderweg is er van alles te zien. En halverwege stoppen we even voor een kop koffie.
Dan is 1,5 uur snel voorbij.
Oh.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
Carnaval is heel kleinschalig hier
Over twee weken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:03 schreef Koen66 het volgende:
Wil best wel weer eens carnaval in het zuiden vieren, maar nu nog net iets te vroeg denk ik
Wellicht zelfs minder op het tijdstip dat wij gepland hebben. Mensen zullen dan later op café gaan zodat wij meer plek hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Op 25 februari worden de meeste coronamaatregelen losgelaten.
https://nos.nl/artikel/24(...)ari-grotendeels-open
Ik hoop niet dat het dat weekend meteen megadruk wordt in de binnenstad.
Ik denk niet dat het ineens heel anders zal zijn dan nu het geval is. Het is volgens mij nu ook al erg druk. Sinds de winkels gewoon weer open zijn en je ook weer uit eten kan gaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Op 25 februari worden de meeste coronamaatregelen losgelaten.
https://nos.nl/artikel/24(...)ari-grotendeels-open
Ik hoop niet dat het dat weekend meteen megadruk wordt in de binnenstad.
Geen idee. Dat gaan we morgen horen denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mogen afgeladen feestkroegen dan ook weer?
Naja weet sowieso niet of ik iemand heb om carnaval mee te vieren, maat waar ik regelmatig mee ging maakt er laatste jaren gewoonte van op vakantie te gaan danquote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee. Dat gaan we morgen horen denk ik.
Goed geregeld Domni, mag ik tegen die tijd dan ook zo'n dm, want ik ga de wandeling niet redden omdat ik een beetje druk weekend heb volgende week.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zal de cafégangers van tevoren een DM sturen met het adres.
Oké.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed geregeld Domni, mag ik tegen die tijd dan ook zo'n dm, want ik ga de wandeling niet redden omdat ik een beetje druk weekend heb volgende week.
Dat moet ik nog doen, ik twijfel of het misschien toch handiger is om met de auto naar bijvoorbeeld Schiedam te gaan en vandaar de trein, ik ga me daar komende week even in verdiepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oké.
Heb je nog gekeken naar parkeeropties?
Volgens @SolidasRock ben ik een windzwoefje, dus dat is er sowiesoquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Vooruitzichten lange termijn
woensdag 23 februari tot en met woensdag 02 maart
Geleidelijke overgang naar een minder wisselvallig weertype met minder wind en meer ruimte voor de zon. Aanhoudend (vrij) zacht.
knmi.nl
Treinverkeer rond Utrecht lag er behoorlijk uit dit weekend.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:29 schreef -Shii- het volgende:
Vooruitzichten zien er nu nog goed uit in ieder geval.![]()
Blij dat het niet dit weekend was.
Ja precies. Gisteren ook nog inderdaad. En nu stormt het ook best wel weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Treinverkeer rond Utrecht lag er behoorlijk uit dit weekend.
Ik ben in elk geval om 15:00 in de kroeg. Wandeling waarschijnlijk ook, het komt net allemaal niet zo lekker uit.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga er vanuit, dat de kroeg en het hotel (dan nog) overdekt is.![]()
Wij wandelen niet mee.
Ja, wij hebben ook zin om er even uit te zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval om 15:00 in de kroeg. Wandeling waarschijnlijk ook, het komt net allemaal niet zo lekker uit.
Fijn om jullie weer te zien
Is inmiddels weer op orde.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Treinverkeer rond Utrecht lag er behoorlijk uit dit weekend.
Er zijn veel leuke cafe's in Utrecht.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook zin om er even uit te zijn.
Benieuwd waar we neerploffen.
Bij mij gaat t lukkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik laat het echt zsm weten of ik kom @:bomenverzameling @:domnivoor @:aoibhin
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
zet mij maar definitief op 'JA' voor het gehele pakket, dus wandelen en de kroeg@:domnivoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
zet mij maar definitief op 'JA' voor het gehele pakket, dus wandelen en de kroeg@:domnivoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |