Jammer Deisyy, maar veel sterkte met de privéomstandigheden en hopelijk tot een volgende keer nogquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zondag, ik heb wat privéomstandigheden die mijn prioriteit hebben.
Jammer maar begrijpelijk, sterktequote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zondag, ik heb wat privéomstandigheden die mijn prioriteit hebben.
Jammer Dees maar begrijpelijk. Succes ermee en tot de volgende meet dan maar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb volgens mij alleen Koen al een aantal keer gemeet. De rest ken ik alleen van het forum (of gewoon helemaal niet)...quote:
quote:
Eigenlijk niemand. Maar ik ben ook al een jaar of 5-6 niet meer op meets geweest. Daarvoor wel, meestal op meets van FOT of SPT (en dan vooral recreatief wielrennen).quote:
Sterkte Deis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ja, hier hetzelfde rijtje. Bomenverzamelaar ken ik ook nog niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:29 schreef Koen66 het volgende:
Toch weer 4 mensen die ik niet eerder zag, @:aoibhin @:pullup @:sly-nl @:ultra_ivo
Ja voor mij ook hetzelfde rijtje inclusief Bos.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde rijtje. Bomenverzamelaar ken ik ook nog niet.
Ben heel benieuwd
Kom eens kijken in de 40+ SC. Daar zijn de meesten geregeld te vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk niemand. Maar ik ben ook al een jaar of 5-6 niet meer op meets geweest. Daarvoor wel, meestal op meets van FOT of SPT (en dan vooral recreatief wielrennen).
Ledenwervingquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kom eens kijken in de 40+ SC. Daar zijn de meesten geregeld te vinden.
40+ / [40+ SC #4565] Klopt het in de zon
Wij zijn de leukstequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kom eens kijken in de 40+ SC. Daar zijn de meesten geregeld te vinden.
40+ / [40+ SC #4565] Klopt het in de zon
Wij zijn het beste korfbalteam van FOK!quote:
→ Stuur even een DM.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik naast Jeroen nog iemand meenemen?
Neenee.. nu kun je de man die zo lekker kan inparkeren niet ontmoetenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Nu worden we nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik naast Jeroen nog iemand meenemen?
Ahhhhh nu zie ik gelijk mijn antwoordquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neenee.. nu kun je de man die zo lekker kan inparkeren niet ontmoeten
Nee hoor, sterkte met je privé-dingen
Al sinds jaar en dag mijn beste vriendquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhhh nu zie ik gelijk mijn antwoord
Hij is gewoon sociaal wanneer hem dat uitkomt. Toen kwam hem dat niet uit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Waarom nam je hem vorige keer eigenlijk niet mee naar binnen?
Het leek er even op dat hij binnen wilde parkeren...quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Waarom nam je hem vorige keer eigenlijk niet mee naar binnen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het leek er even op dat hij binnen wilde parkeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |