Denk dat booster z'n vrouw het daar niet mee eens isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
Foshi en Booster zijn aan het batsen daten?![]()
Ach, wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat booster z'n vrouw het daar niet mee eens is
Eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, wat niet weet wat niet deert
Nice! Ik moet zo nog een stuk gaan fietsen, maar eerst even wat spul voor werk afmaken en dan lekker 2.5 uurtjes trappenquote:
ik denk dat ik morgen moeite met lopen hebquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Ik moet zo nog een stuk gaan fietsen, maar eerst even wat spul voor werk afmaken en dan lekker 2.5 uurtjes trappen
Wat voor training heb je gedaan of gewoon overall workout?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen moeite met lopen heb
parkour training. heb weer veel gesprongenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor training heb je gedaan of gewoon overall workout?
we hoeven niet te bellen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
bleghhhhhhh
zo een gesprek met iemand waar ik totaal geen zin in heb![]()
![]()
![]()
met jou zou ik er geen probleem mee hebbenquote:
doe bellen danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
met jou zou ik er geen probleem mee hebben
afzeggen om met mij te bellen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
afzeggen om met mij te bellen.
goede reden
niet danquote:
Er zijn leukere dingen om te doen op vrijdagmiddag. Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
bleghhhhhhh
zo een gesprek met iemand waar ik totaal geen zin in heb![]()
![]()
![]()
Ik zie gelukkig ook geen zak op mijn schermquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef dud0r het volgende:
lekker joh die zon op het raam. ondertussen 20 graden in huis. allemaal prima maar ik zie geen zak op m'n scherm
Ik vind er geen zak aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig ook geen zak op mijn scherm
kan je wel even dm'enquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig ook geen zak op mijn scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |