Ik hou van je.quote:
quote:
Hahahaquote:
Heerlijke muziek hebben ze gemaakt.quote:
Ja echt!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heerlijke muziek hebben ze gemaakt.
@Haags heeft die eckte swag!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem al dansen.
[ afbeelding ]
Dit vind ik de mooiste live uitvoering, lange intro waarvan je niet weet wat er komen gaat.quote:
Of gaat lullen over dat rotkind.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zich er iedere avond weer tussenuit knijpt voor "family time"
Een typisch voorbeeld van wat ze in Brabant betitelen alsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of gaat lullen over dat rotkind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een typisch voorbeeld van wat ze in Brabant betitelen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zich er iedere avond weer tussenuit knijpt voor "family time"
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of gaat lullen over dat rotkind.
Meteen even een TR gemacht op deze post, het moet natuurlijk wel gezellig blijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Deisyy we houden het hier gezellig. Graag even modereren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Deisyy we houden het hier gezellig. Graag even modereren.
quote:
Ach je weet wie het zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |