Ah ja lijkt het best veel op!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
moet bij dat logo gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Ik heb morgenavond een soort van besmettingsfeestje. Ouderwets avondje met de mannen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen leuke plannen voor het weekend?
Ik zit er naar te zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Geen idee hoe ze aan de naam komen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
moet bij dat logo gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Handig dat internetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er naar te zoeken.
Het is niet helemaal duidelijk. Eén vd geloofwaardigste is dat in WO2 munitiekisten werden geseald dbv tape. Dit tape was lastig los te krijgen doordat het steeds brak en de kisten konden daardoor niet snel geopend worden. Een vrouw vond een manier om plakband te combineren met stof. Dat stof leek op oude legertenten die Ducts genoemd werden.
Een andere verklaring is dat duct tape is ontstaan is dat deze tape ontwikkeld is om gaten in die oude tenten makkelijk te kunnen repareren.
Duct betekend ook leiding, pijp, doorstroming... Door lekkages met deze tape te repareren kan het ook aan zijn naam gekomen zijn.
Ik vind het ook altijd wel leuk om dat soort dingen uit te zoeken.quote:
Lekker man! Genieten geblazen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een soort van besmettingsfeestje. Ouderwets avondje met de mannen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem al dansen.
[ afbeelding ]
Twisting By The Poolquote:
quote:
Liever dit.quote:
Dire Straits!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |