Ja, FS is bijna aan me gewaagd gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie triggeren elkaar.Mooi om te zien.
Dat dus. 2 jaar lang nauwelijks knuffelen maakt depressief hè (djiezus, als het daaraan zou liggen was ik er allang vanaf geweest). Dus knuffelen zullen we!!quote:
Pfff...bijna...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, FS is bijna aan me gewaagd gewoon.
Geweldige TT overigens haha!
En vind de TT niet superquote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, FS is bijna aan me gewaagd gewoon.
Geweldige TT overigens haha!
Ik heb vandaag ook een vriendin van me geknuffeld. Ik volgde alle regels altijd enorm streng, maar vandaag had ik echt zoiets van fuck it, ik heb behoefte aan dat fysiek contact.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:05 schreef jorietje het volgende:
[..]
Dat dus. 2 jaar lang nauwelijks knuffelen maakt depressief hè (djiezus, als het daaraan zou liggen was ik er allang vanaf geweest). Dus knuffelen zullen we!!
Zet een TR.quote:
Ik heb de regels wat fysiek contact betreft echt nooit gevolgdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een vriendin van me geknuffeld. Ik volgde alle regels altijd enorm streng, maar vandaag had ik echt zoiets van fuck it, ik heb behoefte aan dat fysiek contact.
Het waren 44 fantastische jaren.
Bonzaiboompje.quote:
De rek is er echt uit. Haha maar ik ben nog steeds poezelig voorzichtig met mijn ouders. Terwijl iedereen om me heen met bosjes neervalt met Corona. Milde klachten hoor, maar ze krijgen het allemaal, inclusief mijn gezin: maar ik ontspring de dans nog altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een vriendin van me geknuffeld. Ik volgde alle regels altijd enorm streng, maar vandaag had ik echt zoiets van fuck it, ik heb behoefte aan dat fysiek contact.
Het waren 44 fantastische jaren.
The Boss.quote:
Ik laat het zo'n beetje varen. Ik heb twee vaccinaties gehad, de Booster (hoe ironisch ook) sla ik over ... daar heb ik goede redenen voor overigens. En ik vind dat het wel weer eens tijd wordt dat weer gewoon kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:09 schreef jorietje het volgende:
[..]
De rek is er echt uit. Haha maar ik ben nog steeds poezelig voorzichtig met mijn ouders. Terwijl iedereen om me heen met bosjes neervalt met Corona. Milde klachten hoor, maar ze krijgen het allemaal, inclusief mijn gezin: maar ik ontspring de dans nog altijd
Nee, dat gaat weer te verquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik laat het zo'n beetje varen. Ik heb twee vaccinaties gehad, de Booster (hoe ironisch ook) sla ik over ... daar heb ik goede redenen voor overigens. En ik vind dat het wel weer eens tijd wordt dat weer gewoon kunnen doen.
Ik heb GBS gehad (ik voel me inmiddels een langspeelplaat). Een auto-immuunziekte. Waardoor ik de griepprik niet meer mag. Je snapt dat de vaccinaties op zicht dus al een strijd waren voor me.Maar de verhalen van op hol geslagen immuunsystemen opgezette lymfeklieren na de Booster, was voor mij de druppel. Daarnaast had mijn zoon 7 weken geleden de Deltavariant. Ik heb als gevaccineerde 0% afstand gehouden en nergens last van gehad. Dat alles samengevat doet mij besluiten, zeker nu Omicron milder blijkt te zijn, de Booster idd niet te nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:12 schreef jorietje het volgende:
[..]je slaat de booster als b00ster over?
![]()
Ik heb er nu 3 laten prikken; inclusief booster. Maar het is de allerlaatste geweest. En mijn kinderen krijgen er geen één.
Maar wat heb ik uitgekeken naar mijn lunch buiten de deur morgen
Begrijp het helemaal! Ik sluip al 2 jaar als enige binnen het gezin overal doorheen. Maar ben er nu echt klaar mee. Sowieso alle maatregelen. Maar ook de laatste booster is echt de laatste.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb GBS gehad (ik voel me inmiddels een langspeelplaat). Een auto-immuunziekte. Waardoor ik de griepprik niet meer mag. Je snapt dat de vaccinaties op zicht dus al een strijd waren voor me.Maar de verhalen van op hol geslagen immuunsystemen opgezette lymfeklieren na de Booster, was voor mij de druppel. Daarnaast had mijn zoon 7 weken geleden de Deltavariant. Ik heb als gevaccineerde 0% afstand gehouden en nergens last van gehad. Dat alles samengevat doet mij besluiten, zeker nu Omicron milder blijkt te zijn, de Booster idd niet te nemen.
Wauw 18 jaar samen en een jongen van 8. Ik ben al 3 jaar gescheiden met 2 jongens van 5 en bijna 8.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:17 schreef B00STER het volgende:
Overigens voor de duideijkheid, om verwarring te voorkomen, ben ik al 18 jaar samen met dezelfde vrouw. We hebben een prachtige jongen van 8 jaar oud. Dus er is geen sitting in a tree. FS en ik zijn aan elkaar gewaagd en we dagen elkaar uit, maar, er is geen tree-gevoos
Ik heb het weleens gehad hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 02:17 schreef B00STER het volgende:
Overigens voor de duideijkheid, om verwarring te voorkomen, ben ik al 18 jaar samen met dezelfde vrouw. We hebben een prachtige jongen van 8 jaar oud. Dus er is geen sitting in a tree. FS en ik zijn aan elkaar gewaagd en we dagen elkaar uit, maar, er is geen tree-gevoos
@:ToTquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef ToT het volgende:
@:sinterklaaskapoentje draaide wel eens op Radio49 een nummer van wel HEEL erg boos schreeuwende rap...."dames" die het over bezems hadden!![]()
Schijnt iets van saaie standaard burgerlul te betekenen of zo?
Greysmilfquote:
wel redelijk. lag er wel veel te laat in maar dat krijg je als je een avondje magic gaat spelenquote:
Wat is magic?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel redelijk. lag er wel veel te laat in maar dat krijg je als je een avondje magic gaat spelen
Keihard nerderig kaartspelquote:
nee ben bij een vriend thuis geweestquote:
ah ik zal het eens opzoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ben bij een vriend thuis geweest
dat is DnDquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet wel tegen je verlies kunnen als je level 3 skeleton vermoord wordt door een level 80 warlock he!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is DnDde tekst dan.
het plaatje is wel magic
En volgens mij is skeleton geen class bij DnD dus zelfs dat kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
En volgens mij is skeleton geen class bij DnD dus zelfs dat kan niet.
Meh, ander keertje. Ben niet helemaal tiptop in orde.quote:
Ben je ziek aan het worden?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ander keertje. Ben niet helemaal tiptop in orde.
Ik denk dat ik zo een bakkie thee ga pakken.
Beterschap.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ander keertje. Ben niet helemaal tiptop in orde.
Ik denk dat ik zo een bakkie thee ga pakken.
Beetje, sloeg gisteren ineens toe. Vannacht voelde ik me alles behalve lekker, nu is het wel wat minder erg.quote:
ja dat laatste herken ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje, sloeg gisteren ineens toe. Vannacht voelde ik me alles behalve lekker, nu is het wel wat minder erg.
Misschien maar ff een testje gaan doen, maar het kan ook gewoon vermoeidheid zijn.
Ik ga zo ook testen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje, sloeg gisteren ineens toe. Vannacht voelde ik me alles behalve lekker, nu is het wel wat minder erg.
Misschien maar ff een testje gaan doen, maar het kan ook gewoon vermoeidheid zijn.
gelukkig heb ik de sinds dinsdag wel redelijk geslapen dus het valt mee en ik ga straks nog even lekker trainenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah joy...
Ben vooral misselijk en m'n spieren doen wat pijn.
Het was hier gezellig vannacht zag ik.quote:
Kerel.quote:
Ow okee!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was hier gezellig vannacht zag ik.
Yes! Het is bijna lente!!quote:
Mevrouwtje Lievquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yes! Het is bijna lente!!Whoop Whoop!!
Meneertje Henkquote:
Dat is weer overdrevenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yes! Het is bijna lente!!Whoop Whoop!!
Ik hou van overdrijvenquote:
Heerlijk weer idd, gisteren kwam de zon ook later in de middag er door.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:07 schreef jorietje het volgende:
Wauw, wat een weertje! Daar knapt een mens van op na al die grauwe januari dagen
Zeker!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:07 schreef jorietje het volgende:
Wauw, wat een weertje! Daar knapt een mens van op na al die grauwe januari dagen
Oh ja dat is waar ook, ik zag nog een vleugje zon in de keuken schijnen, maar was het alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk weer idd, gisteren kwam de zon ook later in de middag er door.
Hallootjes Jorietje!
Krijg schimmel in je piepventieltje, badeend!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zijn jullie weer lief voor elkaar.
@maily doet heel gemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zijn jullie weer lief voor elkaar.
uitschelden????quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jij niet? Iemand uitschelden met futzpimmel?
Net zoiets als henk dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
uitschelden????
het is een koosnaampje![]()
![]()
Lijkt me niet handig, een piemel aan je voet te hebben!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
uitschelden????
het is een koosnaampje![]()
![]()
voetenpiemel watquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jij niet? Iemand uitschelden met futzpimmel?
neeeeeeeequote:
Klopt! Al jaren een lurker en me toch maar aangemeld voor de BB cos. En vannacht hier uitgenodigdquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:43 schreef jorietje het volgende:
[..]
Klopt! Al jaren een lurker en me toch maar aangemeld voor de BB cos. En vannacht hier uitgenodigd
Oh echt? Mijn eerste FOK! verjaardag!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, het account is vandaag precies een jaar oud!
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:45 schreef jorietje het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn eerste FOK! verjaardag!
Denk dat booster z'n vrouw het daar niet mee eens isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
Foshi en Booster zijn aan het batsen daten?![]()
Ach, wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat booster z'n vrouw het daar niet mee eens is
Eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, wat niet weet wat niet deert
Nice! Ik moet zo nog een stuk gaan fietsen, maar eerst even wat spul voor werk afmaken en dan lekker 2.5 uurtjes trappenquote:
ik denk dat ik morgen moeite met lopen hebquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Ik moet zo nog een stuk gaan fietsen, maar eerst even wat spul voor werk afmaken en dan lekker 2.5 uurtjes trappen
Wat voor training heb je gedaan of gewoon overall workout?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen moeite met lopen heb
parkour training. heb weer veel gesprongenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor training heb je gedaan of gewoon overall workout?
we hoeven niet te bellen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
bleghhhhhhh
zo een gesprek met iemand waar ik totaal geen zin in heb![]()
![]()
![]()
met jou zou ik er geen probleem mee hebbenquote:
doe bellen danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
met jou zou ik er geen probleem mee hebben
afzeggen om met mij te bellen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
afzeggen om met mij te bellen.
goede reden
niet danquote:
Er zijn leukere dingen om te doen op vrijdagmiddag. Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
bleghhhhhhh
zo een gesprek met iemand waar ik totaal geen zin in heb![]()
![]()
![]()
Ik zie gelukkig ook geen zak op mijn schermquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef dud0r het volgende:
lekker joh die zon op het raam. ondertussen 20 graden in huis. allemaal prima maar ik zie geen zak op m'n scherm
Ik vind er geen zak aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig ook geen zak op mijn scherm
kan je wel even dm'enquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig ook geen zak op mijn scherm
* dud0r doet dm weer weg gooienquote:
Geile befkikker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevalletje ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl idd!
Dat is niet hoe die zin werktquote:
Dat wordt nog watquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:09 schreef Schakeltopia het volgende:
en de lente is nog niet eens begonnen
Hoi vriendjequote:
Hier in Utrecht valt het wel mee vind ik, gelukkigquote:
Oef, dat kan wel pittig zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
parkour training. heb weer veel gesprongen
Geen fris windje?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht valt het wel mee vind ik, gelukkig
Valt hier wel mee, net nog lekker anderhalf uur gefietstquote:
Nee heb gewoon zoals die was.. heb verder niks veranderdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe bevalt je update?
is ie nu helemaal roze
Over wat voor update hebben we het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zoals die was.. heb verder niks veranderd
Zover, dat trekt mij echt niet met dit weer.. pas als het zachter weer is, ga ik weer meer fietsenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt hier wel mee, net nog lekker anderhalf uur gefietst
Android update..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over wat voor update hebben we het?
saaiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zoals die was.. heb verder niks veranderd
Gisteren was erg hier qua windquote:
Ik wilde gewoon weer even naar buiten en aangezien het redelijk mild is vandaag en ik genoeg had van op de dyno binnen te trainen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zover, dat trekt mij echt niet met dit weer.. pas als het zachter weer is, ga ik weer meer fietsen
Maar hoe krijg die klok met een getal op het scherm?quote:
Schreeuw je dan ook regelmatig "PARKOUR!" ???quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die wind hadden we hier gisteravond.. 7 graden maar voelt als 4 brr..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gisteren was erg hier qua windmaar net ff naar het winkelcentrum heen en weer gefietst, was best lekker
geen idee heb geen widgets op m'n schermquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hoe krijg die klok met een getal op het scherm?
Ah dat snap ik wel ja..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weer even naar buiten en aangezien het redelijk mild is vandaag en ik genoeg had van op de dyno binnen te trainen.
Gebruik nu een app voor de tijd, omdat de standaard widget lelijk vondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee heb geen widgets op m'n scherm![]()
maar ik ga is even voor jou kijken
Oh maar die zijn niet mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:18 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable lang op je scherm tikken. dan onderin widgets en dan kun je klok kiezen. ik heb 4 verschillende klokjes
ik heb klok alleen op m'n lockscreen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruik nu een app voor de tijd, omdat de standaard widget lelijk vond
zie het nut er niet zo van in. klokje staat linksboven in ook wel jaquote:
Ah always on display?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb klok alleen op m'n lockscreen.
Inderdaad.. en hoeveel graden het is heb ik ook boven aan staanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie het nut er niet zo van in. klokje staat linksboven in ook wel ja
enkel aan met notificaties, dat was een functie die ze toegevoegd hebben. wat ik wel zeer fijn vind. maar inderdaad heb zo'n hoesje met glaasje dus dan staat daar m'n klokjequote:
Ik wilde zeggen wat doe jij in Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht valt het wel mee vind ik, gelukkig
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Schreeuw je dan ook regelmatig "PARKOUR!" ???
Handig idd, kan snel zien hoe laat het isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enkel aan met notificaties, dat was een functie die ze toegevoegd hebben. wat ik wel zeer fijn vind. maar inderdaad heb zo'n hoesje met glaasje dus dan staat daar m'n klokje
@Schakeltopiaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeker! maar je kunt ook muziekjes skippen. maar tegenwoordig doe ik dat met m'n draadloze doppies dus dat voegt weinig meer toequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Handig idd, kan snel zien hoe laat het is
Even een tikkie tegen het oortje aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker! maar je kunt ook muziekjes skippen. maar tegenwoordig doe ik dat met m'n draadloze doppies dus dat voegt weinig meer toe
ja op m'n oorschelp rechts gaat ie harder, links gaat ie zachter. op het doppie zelf pauze, skippen of reversequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even een tikkie tegen het oortje aan
Lol wat doe IK in Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen wat doe jij in Utrechtmaar daar woon je
![]()
En klopt het is een prima temperatuur hier.
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:25 schreef Schakeltopia het volgende:
voel mij altijd wel een beetje een idioot als ik tegen m'n oren aan loop te tikken, maarja het werkt
Ik wou net vragen of mensen dan niet een beetje vreemd kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:25 schreef Schakeltopia het volgende:
voel mij altijd wel een beetje een idioot als ik tegen m'n oren aan loop te tikken, maarja het werkt
ja, weet je wat pas irritant is, als ze op speaker lopen te videobellen en niet meer kijken waar ze lopen. man man manquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach er zijn ook best veel mensen die praten via hun oortje
deden ze toch alquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of mensen dan niet een beetje vreemd kijken.
Ook dat indd, of heel hard praten zodat je het hele gesprek kan horenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja, weet je wat pas irritant is, als ze op speaker lopen te videobellen en niet meer kijken waar ze lopen. man man man
Weet je die Pokémon Go rage nog, dat was pas erg, leken wel fucking zombiesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja, weet je wat pas irritant is, als ze op speaker lopen te videobellen en niet meer kijken waar ze lopen. man man man
owja inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je die Pokémon Go rage nog, dat was pas erg, leken wel fucking zombies
Ja was niet normaal johquote:
ja was in het begin ook echt erg he, honderden mensen op sommige lokaties omdat er zo'n gym zat ofzo. helemaal leipquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was niet normaal johen dan helemaal verdwaasd opkijken als je ze bijna aanreed
Ja bi-fucking-zar!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja was in het begin ook echt erg he, honderden mensen op sommige lokaties omdat er zo'n gym zat ofzo. helemaal leip
Same here!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heb het zelf nooit gespeeld want op dat moment had ik geen smartphone
Om 3 uur 's nachts, bij appartementencomplexen, vaak met keiharde muziek uit de speakers van de auto pompen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja was in het begin ook echt erg he, honderden mensen op sommige lokaties omdat er zo'n gym zat ofzo. helemaal leip
https://www.nu.nl/291155/(...)p-de-grond-ligt.htmlquote:Jess Taunton wilde pinguïns fotograferen, toen deze pup op haar kwam liggen. Bezoekers moeten 5 meter van dieren vandaan blijven, maar daar had deze zeeolifant geen boodschap aan.
lekker man. gelukkig had ik geen gyms direct in de buurtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 3 uur 's nachts, bij appartementencomplexen, vaak met keiharde muziek uit de speakers van de auto pompen.
ToT heeft de boel gesloopt.quote:
En nu dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT heeft de boel gesloopt.
Duct tape?quote:
quote:
Niet Schakel pesten.quote:
ik heb de stream aangezet jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
@:Schakeltopia deelt mee dat maar is aangezet
Wordt btw niet van eenden gemaakt zoals sommigen beweren.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
@:Schakeltopia deelt mee dat maar is aangezet
Zijn logoquote:
quote:
Dat zou raar zijn. Geen idee hoe ze aan de naam komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt btw niet van eenden gemaakt zoals sommigen beweren.
Is wel nicequote:
Ah ja lijkt het best veel op!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
moet bij dat logo gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Ik heb morgenavond een soort van besmettingsfeestje. Ouderwets avondje met de mannen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen leuke plannen voor het weekend?
Ik zit er naar te zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Geen idee hoe ze aan de naam komen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
moet bij dat logo gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Handig dat internetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er naar te zoeken.
Het is niet helemaal duidelijk. Eén vd geloofwaardigste is dat in WO2 munitiekisten werden geseald dbv tape. Dit tape was lastig los te krijgen doordat het steeds brak en de kisten konden daardoor niet snel geopend worden. Een vrouw vond een manier om plakband te combineren met stof. Dat stof leek op oude legertenten die Ducts genoemd werden.
Een andere verklaring is dat duct tape is ontstaan is dat deze tape ontwikkeld is om gaten in die oude tenten makkelijk te kunnen repareren.
Duct betekend ook leiding, pijp, doorstroming... Door lekkages met deze tape te repareren kan het ook aan zijn naam gekomen zijn.
Ik vind het ook altijd wel leuk om dat soort dingen uit te zoeken.quote:
Lekker man! Genieten geblazen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een soort van besmettingsfeestje. Ouderwets avondje met de mannen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem al dansen.
[ afbeelding ]
Twisting By The Poolquote:
quote:
Liever dit.quote:
Dire Straits!quote:
Ik hou van je.quote:
quote:
Hahahaquote:
Heerlijke muziek hebben ze gemaakt.quote:
Ja echt!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heerlijke muziek hebben ze gemaakt.
@Haags heeft die eckte swag!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem al dansen.
[ afbeelding ]
Dit vind ik de mooiste live uitvoering, lange intro waarvan je niet weet wat er komen gaat.quote:
Of gaat lullen over dat rotkind.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zich er iedere avond weer tussenuit knijpt voor "family time"
Een typisch voorbeeld van wat ze in Brabant betitelen alsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of gaat lullen over dat rotkind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een typisch voorbeeld van wat ze in Brabant betitelen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zich er iedere avond weer tussenuit knijpt voor "family time"
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of gaat lullen over dat rotkind.
Meteen even een TR gemacht op deze post, het moet natuurlijk wel gezellig blijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Deisyy we houden het hier gezellig. Graag even modereren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Deisyy we houden het hier gezellig. Graag even modereren.
quote:
Ach je weet wie het zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |