Morgen opent het warme bad weer dus dan komt alles goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
Nog een halfuur knikkeren en we mogen een uur genieten van Henk Westbroek. Stichting Korrelatie draait overuren vandaag.
Ik heb wel oprecht een wiskundige opleiding gedaan. Toch heb ik het idee dat ik bij de minderheid behoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is ie wel een van de weinige PSV'ers die geen wiskunde heeft gestudeerd
Dit terzijde
Met een heerlijke bezetting.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen opent het warme bad weer dus dan komt alles goed
Dat geloof ik wel, mijn wiskundeleraar had ook zo'n soort gevoel voor humor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel oprecht een wiskundige opleiding gedaan. Toch heb ik het idee dat ik bij de minderheid behoor.
Ja oke, eigenlijk heb ik ook de indruk dat er weinig geleerden op de tribune zitten daarquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel oprecht een wiskundige opleiding gedaan. Toch heb ik het idee dat ik bij de minderheid behoor.
Elke keer als ik er momenten van zie zetten ze zich nog meer voor lul.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
VI vandaag geloof ik eerlijk gezegd wel.
Die zijn er ook wel net iets te veel in gaan geloven
Die is volgens mij nog afwezig dit weekend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doel je hiermee op de vervangster van Maijer?
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog afwezig dit weekend.
Ik moet wel erg wennen aan een vrouw bij het dartsen hoor, ook al is ze lekker.quote:
Ik heb het bij vijftien minuten gelaten. Is meer dan zat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb VI Vandaag nog nooit gezien. Ook niet van plan om eraan te beginnen. Gewoon.
Ik zou dus ook gewoon VI Vandaag kunnen presenterenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Wilfried doet ook niets anders dan half grappige grapjes
Die hebben naar Sky gekeken en doen vrolijk mee, prima verderquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet wel erg wennen aan een vrouw bij het dartsen hoor, ook al is ze lekker.
Maar dit zal wel vrouwonvriendelijk zijn van mij.
Ik moest wel aan je denken ja toen ik het typtequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou dus ook gewoon VI Vandaag kunnen presenteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |