SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Oh shit dat is wel echt ongemakkelijk daarna danquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ken ze goed. was op dat moment bij hun in de tuin wat drinken
Hey hey… meisje…. Pssst…. We vinden je wel een lekker wijf, ga je van het weekend mee naar de parenclub?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar kende je die buren goed? Of vroegen ze het out of the blue bik de brievenbussen?![]()
Ze vragen het niet zomaar aan iedereen denk ik dan ook wel weer meteenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit dat is wel echt ongemakkelijk daarna dan
<krekelgechirp>quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey hey… meisje…. Pssst…. We vinden je wel een lekker wijf, ga je van het weekend mee naar de parenclub?
Echo echooooo
En toen zei ik dus zo van uhmmm neequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Etto Ettooooo?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey hey… meisje…. Pssst…. We vinden je wel een lekker wijf, ga je van het weekend mee naar de parenclub?
Echo echooooo
Jou vragen ze nooit?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vragen het niet zomaar aan iedereen denk ik dan ook wel weer meteen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen zei ik dus zo van uhmmm neebegonnen ze te vertellen wat ze dan allemaal zo uitspookte.
Zat ik daar aan mijn glaasje limonade met rode oortjes
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen zei ik dus zo van uhmmm neebegonnen ze te vertellen wat ze dan allemaal zo uitspookte.
Hij heeft het wel vaak over meppen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet… stille wateren en zo ….
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een tuinfeestje was en als laatste nog wat bleef drinken en de gastheer probeerde om mij een trio met hem en zijn vrouw aan te smerenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou buurman Joop… dat klink echt allemaal kei-geilquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we op hetzelfde tuinfeestje geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een tuinfeestje was en als laatste nog wat bleef drinken en de gastheer probeerde om mij een trio met hem en zijn vrouw aan te smeren![]()
Awkward. Snel naar huis gegaan
Pfff etto vindt een vibrator al te kinkyquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet… stille wateren en zo ….
Dat was niet Joop.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou buurman Joop… dat klink echt allemaal kei-geil
Die poezelewopsie blijkt gewoon een of andere realdollquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaak over meppen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we op hetzelfde tuinfeestje geweest.
Antieke trilstaaf en hij maakt er geen probleem van.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff etto vindt een vibrator al te kinky
Meteen zichtbaar vanaf de Maan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus wat maken jullie allemaal mee zegquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een tuinfeestje was en als laatste nog wat bleef drinken en de gastheer probeerde om mij een trio met hem en zijn vrouw aan te smeren![]()
Awkward. Snel naar huis gegaan
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die poezelewopsie blijkt gewoon een of andere realdoll
Jij was de gastheer?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we op hetzelfde tuinfeestje geweest.
Dit werkt toch net andersom altijd, dat soort types zijn juist van de poep.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff etto vindt een vibrator al te kinky
Klinkt als een betrouwbaar stel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
ja echt top mensen maar dit was wat ongemakkelijk
toen daarna kwam mijn nicht een tijdje bij mij wonen en hebben ze aan mij gevraagd of zij anders misschien wel interesse had
Fixedquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit werkt toch net andersom altijd, dat soort types zijn juist van in de poep.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
ik had laatste keer n thailand jongen ontmoet. Die was daar op vakantie met zijn vriend, die was 30 jaar ouder denk. Dus denk die zijn gewoon homo toch. hadden ze mooie bungalow ergens met eigen zwembad dus ik daarvaak in ondergoed zwemmen want hey ze zijn homo toch .....
dat ging zo'n paar dagen door totdat we dus met zijn 3-en ergens wat aan het eten waren. Ze waren duits dus begonnen ze in het Duits tegen elkaar van vraag jij het. nee vraag jij het maar...
Alsof ik dat niet versta he![]()
nou goed die jongste dus in het engels; of ik niet ook zo zin had in een trio met hun... want had goed lichaam blablabla
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken een parenclub alleen maar uit een aflevering van Geer & Goor over de vloerBazenserie was dat wel
Om te gieeeeeren
Echt Bal… wat een heerlijk mens ben je toch ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
ik had laatste keer n thailand jongen ontmoet. Die was daar op vakantie met zijn vriend, die was 30 jaar ouder denk. Dus denk die zijn gewoon homo toch. hadden ze mooie bungalow ergens met eigen zwembad dus ik daarvaak in ondergoed zwemmen want hey ze zijn homo toch .....
dat ging zo'n paar dagen door totdat we dus met zijn 3-en ergens wat aan het eten waren. Ze waren duits dus begonnen ze in het Duits tegen elkaar van vraag jij het. nee vraag jij het maar...
nou goed die jongste dus in het engels; of ik niet ook zo zin had in een trio met hun... want had goed lichaam blablabla
Leukste was toch wel de worstenfabriek waar ze heen gingen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken een parenclub alleen maar uit een aflevering van Geer & Goor over de vloerBazenserie was dat wel
Om te gieeeeeren
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
en die oudste was ook echt zo serieus aan mij aan het vertellen dat die het deed omdat zijn vriend het wilde maar voor hem hoefde het niet perse maar hij zou wel mee doen
en ikzat daar weer van wtf jullie zijn toch homo?
Jij lijkt soms echt op m'n zusje, die maakt ook allemaal van die rare dingen meequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
Overkomt sommige mensen gewoon.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij lijkt soms echt op m'n zusje, die maakt ook allemaal van die rare dingen mee![]()
Als zo'n vlindertje die vrolijk en hongerig van bloem naar bloem hupst zonder te beseffen dat er ook vleesetende planten zijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt Bal… wat een heerlijk mens ben je toch ook
Ballchen du geile Schlampe.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat naīef ben je ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
ja zag deze serieus niet aankomen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij lijkt soms echt op m'n zusje, die maakt ook allemaal van die rare dingen mee![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als zo'n vlindertje die vrolijk en hongerig van bloem naar bloem hupst zonder te beseffen dat er ook vleesetende planten zijn
Ok ik ben ook flikker, kom je morgen zwemmen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag deze serieus niet aankomen.
Die jongste was wel leuk opzich. had soms ook het idee dat die zonder die vent wat flirterig was maar dacht ja gewoon homo, daar met zijn vriend..... Kan ik gewoon zo indoorschijndende ondergoed zwemmen toch
ja jezus. dacht echt dat ze gewoon compleet homo waren.quote:
Kroppen sla in de jacuzziquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Om te gieeeeeren
Tig jaar leeftijdsverschil is vaak wel een aanwijzing.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. dacht echt dat ze gewoon compleet homo waren.
ze hadden ook wel echt een relatie maar denk dat het toch meer een toyboy verhouding was
Je verwacht dat niet in Thailand hč?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden ook wel echt een relatie maar denk dat het toch meer een toyboy verhouding was
ja nu heb ik er van geleerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ben ook flikker, kom je morgen zwemmen?
Lekker volk ook om mee op te trekkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit zou jou niet overkomen? :pquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja heb wel echt leuke tijd met ze gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker volk ook om mee op te trekken
Nee dat soort dingen maak ik eigenlijk nooit meequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit zou jou niet overkomen? :p
ik snap het ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen maak ik eigenlijk nooit mee
+1quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen maak ik eigenlijk nooit mee
Neeeee… dit is heel normaal. Zwemmen in je ondergoed is toch ook gewoon kut man…. Natte bendequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag deze serieus niet aankomen.
Die jongste was wel leuk opzich. had soms ook het idee dat die zonder die vent wat flirterig was maar dacht ja gewoon homo, daar met zijn vriend..... Kan ik gewoon zo indoorschijndende ondergoed zwemmen toch
nou ja zakte wederom door de grond.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
En toch maakt dat het leven juist leuk, dat soort gekke situaties
Mijn zusje werd in Australië vaak meegevraagd op jachten etc. gelukkig is ze niet zo naīef om te denken dat daar geen "tegenprestatie" tegenover staat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Levert in ieder geval goede verhalen opquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
En toch maakt dat het leven juist leuk, dat soort gekke situaties
Ik heb alweer achttien plannetjes in mijn hoofdquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je voordoen als dolfijnenverzorger en ze gaat zo met je mee.
ja is het ook maar goed geen bikini aan en je denkt he ze vallen niet op vrouwen dus ja veiligquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeee… dit is heel normaal. Zwemmen in je ondergoed is toch ook gewoon kut man…. Natte bende
Uiteindelijk had je nog mazzel dat ze "gewoon compleet" man warenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nee dat zou ik niet doen dat soort dingenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn zusje werd in Australië vaak meegevraagd op jachten etc. gelukkig is ze niet zo naīef om te denken dat daar geen "tegenprestatie" tegenover staat.
Hoi meisje. Wil je mijn rode panda zien?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je voordoen als dolfijnenverzorger en ze gaat zo met je mee.
Vriend van mij heeft heel grinder zowat uitgespeeldquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker volk ook om mee op te trekken
je bedoeld dat ze misschien vrouw waren in mannen kleding?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk had je nog mazzel dat ze "gewoon compleet" man waren
oke dan ga ik wel meequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi meisje. Wil je mijn rode panda zien?
Dat was vast niet na een glaasje appelsap.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel meegemaakt maar dan was ik degene die de vragen stelde (aan 2 meiden).
Goed bezig Kwiwiquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:44 schreef kwiwi het volgende:
Drukke dag, maar allerlei complimenten van de executives over m'n werk bij het bedrijfZelfs van degenen die er altijd als de kippen bij zijn om ergens over te klagen
Nou, van alles een beetjequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld dat ze misschien vrouw waren in mannen kleding?
Nu moet ze zeker werken voor haar eigen centjes en woont ze in Almere met een kat, kind en een man die graag met LEGO speelt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn zusje werd in Australië vaak meegevraagd op jachten etc. gelukkig is ze niet zo naīef om te denken dat daar geen "tegenprestatie" tegenover staat.
Dit werkt trouwens verbazingwekkend goed. Voor jou sowieso geen probleem.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alweer achttien plannetjes in mijn hoofd
Neequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ze zeker werken voor haar eigen centjes en woont ze in Almere met een kat, kind en een man die graag met LEGO speelt?
Waarom woon je niet naast mij?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is het ook maar goed geen bikini aan en je denkt he ze vallen niet op vrouwen dus ja veilig![]()
De echte homos neuken er wat op los volgens mij, die hebben denk ik totaal geen rem.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft heel grinder zowat uitgespeeld![]()
Dat is wel wel echt een lieve topgozer trouwens
te duurquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom woon je niet naast mij?
Ik heb een rode panda knuffel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi meisje. Wil je mijn rode panda zien?
Dat vinden wij alleen heel bijzonder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh heb in thailand gewoon ladyboys als vrienden hoor. Vind ik niet raar
NOu ja zou het niet moeten zijn tochquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vinden wij alleen heel bijzonder.
Ik gier mij altijd een ongeluk met hem, je wil niet weten hoeveel ‘in de kastjes’ wij zo wel niet tegen gekomen zijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De echte homos neuken er wat op los volgens mij, die hebben denk ik totaal geen rem.
👀quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Wie weet er waar ik ergens een rode panda kan kopen?
Kleintje is ook goed, misschien nog wel beter, wel een levende.
De dierentuinen zijn weer open toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Maat van me is ook zo'n rondneukhomo, ieder weekend genoeg drama weer om aan te horenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gier mij altijd een ongeluk met hem, je wil niet weten hoeveel ‘in de kastjes’ wij zo wel niet tegen gekomen zijn
Wie weet er waar ik dierenverzorgerskleding kan huren?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De dierentuinen zijn weer open toch?
Meegluren op Grindr enzo is wel goed vermaak ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gier mij altijd een ongeluk met hem, je wil niet weten hoeveel ‘in de kastjes’ wij zo wel niet tegen gekomen zijn
Nee johquote:
Je kunt je beter voordoen als dierenartsquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet er waar ik dierenverzorgerskleding kan huren?
Jij bent onze alwetende...quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet er waar ik dierenverzorgerskleding kan huren?
Ja damn. Ongetwijfeld hebben die 2 elkaar een keer geneuktquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maat van me is ook zo'n rondneukhomo, ieder weekend genoeg drama weer om aan te horen
Dit zijn de tips!quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt je beter voordoen als dierenarts
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het is min of meer gelukt. Moest er wel weer even inkomen!
https://imgur.com/a/Rec969d
Wat is deze?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het is min of meer gelukt. Moest er wel weer even inkomen!
https://imgur.com/a/Rec969d
Waar had jij je filmpje als gif geüpload eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nice gedaan![]()
![]()
heb je nog snel gedaan ook
Kun je ze zo meenemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt je beter voordoen als dierenarts
ook imgurquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar had jij je filmpje als gif geüpload eigenlijk?
truste flesquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Het is alweer bedtijd zie ik
Ballie en Reccie en de swingende Donutquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn aan het blenderen
https://imgur.com/a/tPjhlCD
Die van mij is ook zo superlief maar vermoeiend ook wel, moet hem nu ook terug bellen want hij heeft al zes keer gebeld in een kwartier maar ik had geen zin om op te nemen, dramatimequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja damn. Ongetwijfeld hebben die 2 elkaar een keer geneukt
Trek in donuts.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb em trouwens vertraagd door die framerate te verlagenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, kee, jammer dat je hier geen mp4 kan neerzetten.
Hoe wat waar waarmee wie waaromquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof het een huisdier isquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij is ook zo superlief maar vermoeiend ook wel, moet hem nu ook terug bellen want hij heeft al zes keer gebeld in een kwartier maar ik had geen zin om op te nemen, dramatime
Ah, dat kan ik zo ook eens proberen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb em trouwens vertraagd door die framerate te verlagen
vind hem zo te snelquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik zo ook eens proberen.
dit is denk ik de volgende die ik ga doenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik zo ook eens proberen.
je hebt ook tijd voor fokquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk maar heb daar echt werkelijk helemaal geen tijd voor…..
nee, hebt het er maar druk mee, spullen weggevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk maar heb daar echt werkelijk helemaal geen tijd voor…..
blender ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is goed besteedde tijd hoor
ben de ringtone aan het remixenquote:
plaats je hem dan hier?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben de ringtone aan het remixen
ook soort van blenden ahahaha
Jolo halngens?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben de ringtone aan het remixen
ook soort van blenden ahahaha
heb al wel de lyrics...quote:
Ben wel hier goed in friemelspelenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja liever Ygritte Fok dan Ygritte aan het friemelspelen met onzin.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb al wel de lyrics...
Ha-ha-ha-hallo j-j-j-j-j-JONGENS
SUPERBAD
SOMETIME I FEEL SO GOOD
WANNA JUMP BACK
KISS MAHSELF
J-J-J-J-JONGENS
BREAKDOWN
Nog een variant die wat meer ingezoomd is. Ik probeer nu ook met 30 fps.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb al wel de lyrics...
SUPERBAD
SOMETIME I FEEL SO GOOD
WANNA JUMP BACK
KISS MAHSELF
J-J-J-J-JONGENS
BREAKDOWN
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://sgxl.nl/restauran(...)GAoEGWdOoXIYPqp4-hb0
die 2e denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog een variant die wat meer ingezoomd is. Ik probeer nu ook met 30 fps.
https://imgur.com/a/4yl7bip
https://imgur.com/a/1rcrVO2
wat dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
Fuckzooi je kan er ook dingen mee die ik wel uiterst interessant vind![]()
Moet ik mij daar weer in verdiepen
oh? Aan de voorkant?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:44 schreef Karzai het volgende:
Dinsdag ga ik een gouwe tand ophalen bij de tandarts
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:44 schreef Karzai het volgende:
Ben je zwart?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:44 schreef Karzai het volgende:
ze maken echt fucking realitische dingen er meequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje de (binnenhuis)architect uithangen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
veel har lachen zodat iedereen hem kan zien
Waarom wil je dit goud?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
veel har lachen zodat iedereen hem kan zien
Zou liever een implantaat nemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan toch? zorgverzekering vergoed het niet, tis een plaatje kan hem er ook uithalen
is toch niet geod? Die verf gaat er toch af?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan toch? zorgverzekering vergoed het niet, tis een plaatje kan hem er ook uithalen
is een stuk duurderquote:Op donderdag 27 januari 2022 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou liever een implantaat nemen
Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit heel hipster zo'n diamantje op m'n hoektand.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had toen ook nog zwartrood haar
quote:
Knalrood en donkerzwart?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
schaamhaar met sliertjes en bonkjes?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
over een uur lig je ook vast te snurken :pquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga de hele nacht doorhalen met een fles whisky en reggae muziekjes
tot daar gelezenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
het houdt niet op
Samantha de Jong (32),
ga je niet allemaal opdrinken toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:12 schreef Karzai het volgende:
zou kunnen ik ben al aardig op weg
https://i.imgur.com/2AzDUnT.jpg
Ik had vandaag ook een goede playlist met reggae/dub opstaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga de hele nacht doorhalen met een fles whisky en reggae muziekjes
Man man man!quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
het houdt niet op
Samantha de Jong (32), ook wel bekend als ‘Barbie’, is vanochtend gewond gevonden in haar woning en daarna gearresteerd op verdenking van heling. Haar 38-jarige vriend is aangehouden op verdenking van mishandeling en daarnaast voor het rijden onder invloed en heling. Beiden zitten nog vast.
https://www.ad.nl/den-haa(...)IK5_rhzvTDapqycRcB_U
nee niet alles dan lig ik te kotsen op de pleequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je niet allemaal opdrinken toch?
okequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee niet alles dan lig ik te kotsen op de plee
ze 'kruisten elkaar in de keuken'quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond die "ineens" op tafel?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:12 schreef Karzai het volgende:
zou kunnen ik ben al aardig op weg
https://i.imgur.com/2AzDUnT.jpg
Ik krijg misschien een nieuwe broek morgenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja stond in eerste instantie 27ste op de site
Zitten er onvoldoendes tussen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen beoordelinggesprekken met mijn team; nog weinig zin in.
spijkerbroek?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg misschien een nieuwe broek morgen
Niet echt. Heb alleen iemand die bepaalde ambities heeft maar die functie niet aan zou kunnen (bij ons). Dat zal wel weer ter sprake komen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten er onvoldoendes tussen?
Hmm, kun je ‘m nog perspectief bieden? Eerst een opleiding doen of zo?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Heb alleen iemand die bepaalde ambities heeft maar die functie niet aan zou kunnen (bij ons). Dat zal wel weer ter sprake komen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik morgen de huisarts bel voor die gekke bobbel op mijn been
Maak je je zorgen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Hmm. Heb je enig idee hoe die bobbel is ontstaan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het doet pijn als je het aanraakt en het lijkt ook niet kleiner te worden
Wellicht, maar dan zou ik hem nog steeds niet aanbevelen voor de functie die hij wil. In een rol met iets minder verantwoordelijkheid binnen het team rendeert hij heel goed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, kun je ‘m nog perspectief bieden? Eerst een opleiding doen of zo?
Nopes.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Heb je enig idee hoe die bobbel is ontstaan?
Moet die er af?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Misschien een projectje laten doen op dat niveau als testcase?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan zou ik hem nog steeds niet aanbevelen voor de functie die hij wil. In een rol met iets minder verantwoordelijkheid binnen het team rendeert hij heel goed.
Ik kan ook nog niets zeggen over salaris/bonus omdat de verhogingen en bonus nog niet bepaald zijn.
Hmm, groot?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes.zit er al een paar weken geloof ik
mja het voelt niet als een ronde vorm maar denk zo rond 1 euro formaat?quote:
Hij heeft ooit een tijdje rol gedaan die hij nu weer ambieert maar dat was geen success. Hij zelf vond wel wel; rest van het team van niet. De projecten die ik nu heb staan nogal in de kijker, dus daar kan ik weinig aan uitbesteden helaas.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een projectje laten doen op dat niveau als testcase?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Heb je enig idee hoe die bobbel is ontstaan?
quote:
oh snel gegaanquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oog is weer vrijwel normaal gelukkig
Klinkt bijna als een insectenbeetquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja het voelt niet als een ronde vorm maar denk zo rond 1 euro formaat?
maar las dat het meestal vetbultjes zijn die geen kwaad kunnen maar dat je wel moet laten checken als het pijn doet. maar het voelt als een schijf of zo onder de huid?
ah mooi, wat ga je allemaal doen bij de overheid buda?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oog is weer vrijwel normaal gelukkig
Misschien een bult met onderhuidse spinnen erin.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een insectenbeet
eeen harde schijf onder de huid?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een insectenbeet
O nee, dan heeft hij zijn kans gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een tijdje rol gedaan die hij nu weer ambieert maar dat was geen success. Hij zelf vond wel wel; rest van het team van niet. De projecten die ik nu heb staan nogal in de kijker, dus daar kan ik weinig aan uitbesteden helaas.
ja nu moet je kappen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een bult met onderhuidse spinnen erin.
Externe communicatiequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah mooi, wat ga je allemaal doen bij de overheid buda?
'verstopt zaag'quote:
jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn ze je weer aan het pesten
Ja, ik ben weleens door een daas gestoken. Kreeg ik ook een onderhuidse schijf van.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eeen harde schijf onder de huid?
Alleen Citizen...quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn ze je weer aan het pesten
ja maar het steken van de daas had je wel gemerkt toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben weleens door een daas gestoken. Kreeg ik ook een onderhuidse schijf van.
Ben nu met een project bezig in een land dat nogal instabiel is qua overheid. Iedere beslissing moet zo ongeveer door overheidsfunctionarissen goedgekeurd wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, dan heeft hij zijn kans gehad.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah dat zal een zware klus worden met die kneuzen
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het steken van de daas had je wel gemerkt toch?
'pakt decoupeerzaag'quote:
Ik neem je geen sushi af.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is gewoon marteling
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu met een project bezig in een land dat nogal instabiel is qua overheid. Iedere beslissing moet zo ongeveer door overheidsfunctionarissen goedgekeurd worden
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er nu communicatie vanuit de overheid met af en toe eenerin?
Zou toch maar een langs de dokter gaan, anders moet dat been er straks af en is het hinkelbalquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel zon vetbult zijn die pijnlijk is
ja okequote:Op donderdag 27 januari 2022 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem je geen sushi af.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch maar een langs de dokter gaan, anders moet dat been er straks af en is het hinkelbal
Mja, ik kan zo snel niet verzinnen wat het anders kan zijn. Hoewel, het kan een ontstoken haarzakje zijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel zon vetbult zijn die pijnlijk is
Met dat ding achter de bitterbrommert duurt het nog een dag voordat je hier bentquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*hangt mobiele guillotine achter de bitterbrommer*
ja ook aangedachtquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan zo snel niet verzinnen wat het anders kan zijn. Hoewel, het kan een ontstoken haarzakje zijn
ja wacht sowieso op mijn jasquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dat ding achter de bitterbrommert duurt het nog een dag voordat je hier bent
Misschien wel door een horzel gestoken en heeft die eitjes gelegd.quote:
Je kunt die beter aantrekken dan er op gaan zitten en wachtenquote:
ik heb zoiets al eens in mn oor gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wel, denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook aangedacht
maar dan zou je iets boven de huid ook moeten zien toch?
"uw inkomstenbelasting voor 2021 is vastgesteld op 53.949 euroquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er nu communicatie vanuit de overheid met af en toe eenerin?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"uw inkomstenbelasting voor 2021 is vastgesteld op 53.949 euro"
*block*quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wel door een horzel gestoken en heeft die eitjes gelegd.
Als de eitjes uitkomen dan eten de larven zich door je vlees naar buiten.
komt morgen pas grmblquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt die beter aantrekken dan er op gaan zitten en wachten
Dat is dan de voorlopige aanslag. Dan moeten we er nog even over denken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"u krijgt 5.407 euro van ons terugquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan moet je nog even geduld hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |