quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Vond het wel een vermakelijke aflevering 7,5/10quote:
Ciaoquote:
Mwa, weinig rariteiten 6,3/10quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond het wel een vermakelijke aflevering 7,5/10
LLDL was een stuk vermakelijker vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vond het wel een vermakelijke aflevering 7,5/10
Fake programmaquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
LLDL was een stuk vermakelijker vandaag.
Die eindigde met 2 gays, schakel ik naar dit programma, weer 2 gays.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
LLDL was een stuk vermakelijker vandaag.
Welke zender?quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan we de vogels tellen? @:pisces29
Oh doe ik idd wel eens.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was op de reclame net na First dates.
Gewoon zelf tellen. Vanuit huis.
Vooral natte mussen dit weekend, pohpohpohquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan we de vogels tellen? @:pisces29
Maar die zijn dus wel erg zeldzaam. Volgens mij zijn er sinds de start van LLDL maar 3 gaykoppels geweest, waarvan 1x lesbiennes. Maar ik zie ze ook niet allemaal, kan best zijn dat ik wat gemist heb. En ik blijf er ook niet voor thuisquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:19 schreef tja77 het volgende:
Die eindigde met 2 gays, schakel ik naar dit programma, weer 2 gays.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |