abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203401325
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:05 schreef Piebe het volgende:

[..]
Op haar rekening of in haar keeltje?
50% deposit in haar keel. 50% deposit op haar gezicht.
pi_203403170
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2022 17:20 schreef boskameel het volgende:
Er zijn ook prinsesjes die helemaal niet willen werken en een crowdfunding starten:
[..]
https://www.gofundme.com/(...)s-aan-een-vaste-plek

Plek zat onder de lege bruggen van Nederland.
pi_203473975
Mijn zwager is er ook zo een, die vindt dat ze op van alles recht heeft omdat ze kinderen heeft. Altijd maar bedelen, maar nog nooit een dag gewerkt. En het leven is zo zwaar, want ze heeft 7 kinderen. Ondertussen moeten de oudste kinderen het grootste deel van het huishoudwerk doen.
pi_203483346
Ze is inmiddels zwanger van een derde kind, weer van haar ex, en weer op zoek naar woonruimte:

https://www.story.nl/arti(...)derde-kind-en-single
pi_203483452
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:40 schreef Bruinie het volgende:
Klacht: mensen die denken dat ze iets voor niets krijgen
Klinkt als een luie millenial. Die weten niet wat werken is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203483647
Ik weet niet wat voor rol ze speelde want ik kijk geen soap maar zo te horen kan ze haar eigen soap schrijven. Wat een droeftoeter, zwanger worden van je ex is dom. Zwanger worden als je toch al te kort woonruimte hebt is dom. Zwanger worden als je weet dat je wooncontract af loopt is dom.

Heb ik al vermeld dat het een dom mens is?
pi_203483725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
[..]
Nine is 9, niet bijna 4.
Dat je je zo in leeftijden van kinderen verdiept is best creepy.
pi_203483764
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:40 schreef Bruinie het volgende:
Van die alleenstaande moeders plus kind die ineens op straat staan, verward en vol paniek berichtjes op socialmedia plaatsen om een nieuw appartement te vinden. Hoe kan dat toch? Gescheiden van hun vriend of echtgenoot? Dat kan toch niet zo maar? Maar je ziet het wel steeds voorbij komen.

Aan zo’n losgeslagen projectiel ga je toch je huis niet verhuren maar ik wilde haar dus een gunst doen en had haar doorverwezen naar iemand die een kamer vrij heeft.

En ja hoor. Het bewijst weer dat je geen slang uit het water moet redden. Dat mevrouwtje had tal van eisen als huurder en wil ook nog een huurprijs ver onder de norm betalen. Stel je bent getrouwd met zo’n polder prinsesje.

Klacht: mensen die denken dat ze iets voor niets krijgen
Wel waardeloze kerels om je vrouw en kinderen op straat te stampen.
Dat je je partner zat kan worden in een relatie kan ik begrijpen maar je blijft zelf toch niet in een huis wonen terwijl je kinderen rondzwerven???

Of ze moeten niet van jou zijn of je weet niet dat je ze ergens hebt verwekt.

Maar anders ben je voor mij gewoon een strontzak van een kerel!!!
pi_203484389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:15 schreef Werkman het volgende:

[..]
Wel waardeloze kerels om je vrouw en kinderen op straat te stampen.
Dat je je partner zat kan worden in een relatie kan ik begrijpen maar je blijft zelf toch niet in een huis wonen terwijl je kinderen rondzwerven???

Of ze moeten niet van jou zijn of je weet niet dat je ze ergens hebt verwekt.

Maar anders ben je voor mij gewoon een strontzak van een kerel!!!
10% van alle bevallingen zijn van vrouwen die vreemdgaan op hun man met een ander en zwanger raken van een ander dus het zou zo kunnen. Dan vind ik de straat haar verdiende plek.
pi_203484494
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:14 schreef Bruinie het volgende:

[..]
10% van alle bevallingen zijn van vrouwen die vreemdgaan op hun man met een ander en zwanger raken van een ander dus het zou zo kunnen. Dan vind ik de straat haar verdiende plek.
Die cijfers schijnen de laatste keer dat ik het hoorde overdreven te zijn maar ik geef je wel gelijk dat je ze dan acuut en onverbiddelijk de straat op kan schoppen.
Ik ga me niet kapot zweten voor een wijf die ik niet kan vertrouwen en het kwakkie van een ander.
Gegarandeerd dat je er op die manier dan nog twee of drie bij krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 03-02-2022 10:27:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')