SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ben je ook overleden?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt wel Antarcticawit momenteel.
Onkruid vergaat niet, net als schoonloederquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet
Vergelekte gij me nouw meej oewe schoonloeiert?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, net als schoonloeder
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal en UitStraling
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is meestal om iets te goed te praten wat eigenlijk naar/rot/meh/negatief overkwam, ik ben daar nooit zo van eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van 'maar ik/hij/zij/iemand bedoeld het goed'
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
Of wat moet ik daarmee, help
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelekte gij me nouw meej oewe schoonloeiert?
Oh dat is in dit geval niet zo en heel vaak niet zo. Dus nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meestal om iets te goed te praten wat eigenlijk naar/rot/meh/negatief overkwam, ik ben daar nooit zo van eigenlijk.
Dansenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat is deze nou weer aan het doen -----------> [ afbeelding ]
Ja? Vertelquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een mooi afscheid van mijn collega’s
Hebben ze voor je gezongen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dat zulke mensen hun bek moeten houden en wat je daarmee moet is wat je zelf wil.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
altijd een beetje raar ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Hebben ze eetbare dingen voor je gemaakt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik bedoelde het goed!quote:
Aardappel-vegading-groentequote:
flap flapquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat is deze nou weer aan het doen -----------> [ afbeelding ]
Paar mensen waren speciaal naar kantoor gekomen en we hebben gezellig een uurtje gebabbeld en mooie herinneringen opgehaaldquote:
Oke, gaat het?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke mensen hun bek moeten houden en wat je daarmee moet is wat je zelf wil.
Pick your battle.
Irl heb ik eerder het gevoel dat men het van mij raar vindt, maar volgens mij vullen ze dan ook in dat ik het kwalijk zou nemen oidquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze eetbare dingen voor je gemaakt?
Nee, maar uiteindelijk moet je zelf kiezen wat je ermee doet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, gaat het?
[..]
Irl heb ik eerder het gevoel dat men het van mij raar vindt, maar volgens mij vullen ze dan ook in dat ik het kwalijk zou nemen oid
Fijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar mensen waren speciaal naar kantoor gekomen en we hebben gezellig een uurtje gebabbeld en mooie herinneringen opgehaald
Ik vroeg me af hoe jullie hier naar keken, hoef geen adviesquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar uiteindelijk moet je zelf kiezen wat je ermee doet.
1. Negeren
2. Het gesprek aangaan.
Komt iemand aan met een pannetje chili con carne of een pannetje kikkerbillenquote:
Denk witlof.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aardappel-vegading-groente
en jij?
Huh, hou je niet van chili con carne?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt iemand aan met een pannetje chili con carne of een pannetje kikkerbillen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijnsowieso al leuk als mensen hun best voor je willen doen
[..]
Ik vroeg me af hoe jullie hier naar keken, hoef geen advies
4ebe en bonen hebben geen goede verstandhouding.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, hou je niet van chili con carne?
Oh, vond het wel een 4ebe maaltje. Geen idee waaromquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe en bonen hebben geen goede verstandhouding.
Ik had vroeger een beetje gekke collega die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestoptquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt iemand aan met een pannetje chili con carne of een pannetje kikkerbillen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijnsowieso al leuk als mensen hun best voor je willen doen
[..]
Ik vroeg me af hoe jullie hier naar keken, hoef geen advies
Ja, nee, oke is goed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Dit is toch niet zo raar?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje gekke collega’s die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestopt
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, hou je niet van chili con carne?
Bahquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik zin in chili con carne.
Uhm.. je bureaulade had honger?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje gekke collega die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestopt
Nou ja, zij was een beetje gek dus. Praatte soms weken met een kinderstemmetje. Dus ik vertrouwde die balletjes nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is toch niet zo raar?of wat was de setting
Collega van me flikte dat ook ooit, dat was zo'n doodsbleke stinkende nerd met hele enge dunne kromme vingers en een onzekere laffe piepstem "Lusten jullie een zelfgemaakte gehaktbal?"quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje gekke collega’s die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestopt
Niks met met een goede chili con carne.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, vond het wel een 4ebe maaltje. Geen idee waarom
Ja de help was dus de vraag 'hoe kijken jullie hiernaar', beetje inzichtquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee, oke is goed.
Je kunt ook nee zeggen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zij was een beetje gek dus. Praatte soms weken met een kinderstemmetje. Dus ik vertrouwde die balletjes niet
Nou ja, daarna in de vuilnisbak toen de gekke collega weg wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. je bureaulade had honger?
ga je ook voor hun kooi zitten met je bordje?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze zullen me wel even haten.
Mja, ze was nogal borderlinerigquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt ook nee zeggen?Of krijg je dan de kantoorschaar in je rug ?
Als je vraagt wat je daar mee moet, dan zie ik dat als advies vragen, maar je hebt duidelijk gemaakt dat je dat niet zocht, dus prima zo toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja de help was dus de vraag 'hoe kijken jullie hiernaar', beetje inzicht
Want als het normaal wordt gevonden dan moet ik me daarin misschien maar aanpassen
Klinkt wel als een match voor mij, geef nummer.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zij was een beetje gek dus. Praatte soms weken met een kinderstemmetje. Dus ik vertrouwde die balletjes niet
Ik ben denk ik te dol op gratis eten om het niet op zn minst te proberenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook weleens een gebakje geaccepteerd en dan in de prullenbak gegooid.. met wat rotzooi erbovenopquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze was nogal borderlinerig
Ja?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je vraagt wat je daar mee moet, dan zie ik dat als advies vragen, maar je hebt duidelijk gemaakt dat je dat niet zocht, dus prima zo toch?
Je kunt alles leren eten, gewoon 3 dagen niet eten en dan eet je bijna alles wel.quote:
Gewoon chili con carne in de blender met wat gin en dan opdrinken, leren eten zonder te kauwenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt alles leren eten, gewoon 3 dagen niet eten en dan eet je bijna alles wel.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon chili con carne in de blender met wat gin en dan opdrinken, leren eten zonder te kauwen
Ik ga over mn nek bij die gedachte.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon chili con carne in de blender met wat gin en dan opdrinken, leren eten zonder te kauwen
Liever niet. Volgens mij is het al goor genoeg als het naar binnen gaat, dat wordt alleen maar erger als het weer naar buiten komt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga over mn nek bij die gedachte.
rijke tattaquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
Nog steeds hyped dat ik een glazenwasser heb.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man, deze man vraagt 10 euro voor alle ramen samen.
Een teken dat je bejaard bentquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben al blij met een Kärcher windowvac.
ik doe mee!quote:
Ben bang dat het uit de richting is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je hem deze kant op sturen?
Hou die gedachte vastquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest van de week aan je denken, deze kwam langs op TV en toen dacht ik meteen, wedden dat Crack ook zo kan dansen en wurmelen![]()
[ afbeelding ]
is er een livestream?quote:
Misschien is dat wel even het bestequote:Op donderdag 27 januari 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Steek al die opdrachten maar in je reet. Komt maandag wel.,
we hadden toch al vastgesteld dat dit de bejaardenleefSC is..quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een teken dat je bejaard bent
Even woest wijdbeens jezelf afreageren op bed en de wereld is weer goed en prachtigquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Steek al die opdrachten maar in je reet. Komt maandag wel.
Of net zoals Ama's pirk.
Hips don't lie.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest van de week aan je denken, deze kwam langs op TV en toen dacht ik meteen, wedden dat Crack ook zo kan dansen en wurmelen![]()
[ afbeelding ]
Had jij de lelijke lamp, of de chinese lamp?quote:
De lelijke chinese lampquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had jij de lelijke lamp, of de chinese lamp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb melding gemaakt.Your beauty never ever scared me.
Shakiraquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, ik zit ook onder een dekentjequote:Op donderdag 27 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden toch al vastgesteld dat dit de bejaardenleefSC is..
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:41 schreef Ama het volgende:
Mijn ex-buren hebben hun tuin zo achtergelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb melding gemaakt.![]()
Ik zie gras, caafjes zouden hier heerlijk op kunnen rondrennen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja er is wel veel gras.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Goed dat je melding hebt gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja er is wel veel gras.Maar wel beetje jammer dat dit er ligt.
Hups onder de grasmaaier.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hoop hetquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed dat je melding hebt gemaakt.
Hopelijk krijgen ze nog de rekening
Nou ja zeg.quote:
Dit boeit me echt helemaal niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
64.602 positieve tests, grote achterstand RIVM nog niet ingehaald
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 64.602 nieuwe positieve tests gemeld.
Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 58.737 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 61 procent meer dan de zeven dagen daarvoor. Hierbij moet worden opgemerkt dat het RIVM al ruim een week grote achterstanden heeft.
Gisteren was er een achterstand van 78.000 positieve testen die nog verwerkt moesten over een periode van negen dagen. Hoe groot de achterstand vandaag is heeft het RIVM niet bekendgemaakt. In werkelijkheid zijn er dus meer positieve testen dan nu uit de cijfers blijkt. Betrouwbaarder is om naar de weekcijfers te kijken.
Van kale kippe kende nie plukken nie.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed dat je melding hebt gemaakt.
Hopelijk krijgen ze nog de rekening
Heb je de sambal droge worst al gehad?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:51 schreef dud0r het volgende:
ik had worst moeten kopen. zin om dat te snacken.
nou ja dan maar paaskoekjes
Ja, op zich wel redelijk, maar waarom zijn mensen zoquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Maar denk dat ze eerst mogelijkheid krijgen om het heel snel zelf weg te halen en gok als over paar dagen er nog ligt dat ze het dan op rekening van mijn ex-buren laten afvoeren.
totdat we alles weer dicht gaan gooien zeker :pquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit boeit me echt helemaal niet meer
was dat ook sociale woningbouw?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op zich wel redelijk, maar waarom zijn mensen zo![]()
Toen ik mijn huis over ging dragen, had ik alles nog gepoetst, werd achteraf gezegd dat dit niet nodig is, want er kwam nog een poetsploeg.
Ja hallo, zeg dat lekker eerder
Ja naja als je goed kijkt zie je bijv. ook een wasmand staan.. die staat er al net zolang als ik hier woon.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op zich wel redelijk, maar waarom zijn mensen zo![]()
Toen ik mijn huis over ging dragen, had ik alles nog gepoetst, werd achteraf gezegd dat dit niet nodig is, want er kwam nog een poetsploeg.
Ja hallo, zeg dat lekker eerder
Doe maar, dit stoort mij niet bij mijn bejaardenleef.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat we alles weer dicht gaan gooien zeker :p
is het iemand die je kent?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerel die hier komt klussen is ook langs geweest. Heeft op korte termijn al tijd
Vanavond je tv toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doe maar, dit stoort mij niet bij mijn bejaardenleef.
nee, kreeg gisteren de mail. Klinkt wel lekker. Heb jij die al geprobeerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je de sambal droge worst al gehad?
Ik hou niet van sambal.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, kreeg gisteren de mail. Klinkt wel lekker. Heb jij die al geprobeerd
wat is mis met jouquote:
ik denk dat ik dat doe voordat wij gaan bunkeren, kan je ze ophalen voor mequote:Op donderdag 27 januari 2022 15:55 schreef Ama het volgende:
Maar ga binnenkort wel even weer wat bestellen bij de worstenman.
Iemand die bij een vriend van mij al een aantal dingen gedaan heeft. Dus dat moet goed gaan komen.quote:
Bizarquote:De glazenwasser maffia heeft een stad ingedeeld in wijken. Er wordt gesteld dat ieder glazenwassersbedrijf zijn eigen werkterrein heeft. Er is dan ook sprake van ‘mijn wijk’ en van ‘jouw wijk’. Kom je daar als gecertificeerd glazenwasser tussen werken, dan is er een grote kans dat je wordt bedreigd tijdens de werkzaamheden. Er wordt niet geschuwd om te dreigen met geweld. Opmerkingen als ‘ik gooi je van drie etages hoog naar beneden’ of ‘ik trap je voeten helemaal kapot’ zijn niet van de lucht; tijdens een uitzending van programma RamBam over dit onderwerp kwam het ter sprake.
Als ze je ruiten ingooien kan die jij ingeschakeld hebt ze niet wassen voor jequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar![]()
(Ik weet wel dat ik een andere heb dan de bovenburen. Hopelijk gunnen ze elkaar hier wel nog iets)
Scheelt weer een tientjequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je ruiten ingooien kan die jij ingeschakeld hebt ze niet wassen voor je
Ik schrok wel even toen ik heb neer zette hoe groot hij wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Blij mee?Ik ga over paar maanden een andere kopen.
Haha kun je tegen de afstandsbediening praten ja?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik schrok wel even toen ik heb neer zette hoe groot hij was
maar nu even kijken was ik er wel aan gewend.
Heb nog niet veel er mee gespeeld, maar ziet er goed uit.
En tegen de afstandbediening praten werkt nog best goed.
ja, tis een tv met googleTV en google assistent, dus je kunt hem ook spraakopdrachten gevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha kun je tegen de afstandsbediening praten ja?Wel leip, welke heb je gekocht?
Ik ga zelf voor zelfde grootte als ik nu heb, 50 inch (of 49). Groter kan hier ook echt niet.
Dat zijn dan volwassen kerelsquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar![]()
(Ik weet wel dat ik een andere heb dan de bovenburen. Hopelijk gunnen ze elkaar hier wel nog iets)
ik had 43, dus nu 55 is wel een stapje groter.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
Denk dat hier 43 inch eigenlijk mooiste is maar ja heb nu al een 50 inch.
Oh mooi ding wel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tis een tv met googleTV en google assistent, dus je kunt hem ook spraakopdrachten geven
deze:https://www.mediamarkt.nl(...)2j-2021-1691860.html
Dit zie je wel vaker in de wereld van de ongeschoolde tokkie, zou vreemder zijn als bijvoorbeeld artsen gaan vechten om je bed en elkaar naar het leven staan om wat tientjes te verdienen aan je zieke lichaam.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bizar![]()
Dat is wel een mooie upgrade ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had 43, dus nu 55 is wel een stapje groter.
Beetje territorium onder elkaar verdelen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn dan volwassen kerels
Snap het alleen niet. Het gaat niet over iemand zijn coke klanten ofzo, nee het gaat om wat ramen schoonmaken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zie je wel vaker in de wereld van de ongeschoolde tokkie, zou vreemder zijn als bijvoorbeeld artsen gaan vechten om je bed en elkaar naar het leven staan om wat tientjes te verdienen aan je zieke lichaam.
Die zorgen wel dat er weinig aanwas is door de mensen op de opleidingen te beperken. Dat zijn de geschoolde tokkies.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zie je wel vaker in de wereld van de ongeschoolde tokkie, zou vreemder zijn als bijvoorbeeld artsen gaan vechten om je bed en elkaar naar het leven staan om wat tientjes te verdienen aan je zieke lichaam.
Het slotenmakerswereldje is ook zo mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje territorium onder elkaar verdelen.
Slotenmakersmaffia?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het slotenmakerswereldje is ook zo mooi.
Eentje had laatste een boete van 200.000 gekregen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het slotenmakerswereldje is ook zo mooi.
Nou ja, zo'n kerel kan iets van 50 klanten per dag "afwerken"?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap het alleen niet. Het gaat niet over iemand zijn coke klanten ofzo, nee het gaat om wat ramen schoonmaken.Iets wat best onschuldig lijkt.
Nou nee, verhalen genoeg van oude mensen die zich buitengesloten hebben en die vervolgens direct en contant 600 euro mogen aftikken om het slotje te laten vervangen of zelfs maar de deur met een papiertje open te krijgen.quote:
Ja snap ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje had laatste een boete van 200.000 gekregen.
Best lekker verdienen als je dat elke dag doet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n kerel kan iets van 50 klanten per dag "afwerken"?
500 eurootjes zonder dat je brein wakker hoeft te worden
Ohja klopt dat heb ik ook wel vaker gehoord ja. Bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee, verhalen genoeg van oude mensen die zich buitengesloten hebben en die vervolgens direct en contant 600 euro mogen aftikken om het slotje te laten vervangen of zelfs maar de deur met een papiertje open te krijgen.
Plasje doen bij de grensquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje territorium onder elkaar verdelen.
Meestal slopen ze je deur/slot en gaan dan weer naar huis toe. Houdoe!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee, verhalen genoeg van oude mensen die zich buitengesloten hebben en die vervolgens direct en contant 600 euro mogen aftikken om het slotje te laten vervangen of zelfs maar de deur met een papiertje open te krijgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:15 schreef Ama het volgende:
Gvd moet ook glazenwasser worden. Maar ik besef me nu dat ik het altijd mannen zie doen?!
Moet je Solo als bewaker en beschermer inhuren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:15 schreef Ama het volgende:
Gvd moet ook glazenwasser worden. Maar ik besef me nu dat ik het altijd mannen zie doen?!
Oh goeie wel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je Solo als bewaker en beschermer inhuren.
Dat is in Veldhoven toch, vriendin wilde dat gaan doen maar die had te kleine borsten zeiden zequote:
Ik ben geboren in Veldhoven, leuk hequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is in Veldhoven toch, vriendin wilde dat gaan doen maar die had te kleine borsten zeiden ze
Zo onhandig. Ik moest laatst een labeltje van m'n broek halen die ik al had aangetrokken en toen zat er ook een tiet in de weg.quote:
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo onhandig. Ik moest laatst een labeltje van m'n broek halen die ik al had aangetrokken en toen zat er ook een tiet in de weg.
Ik had een medewerker die had Veldhoven als achternaamquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Veldhoven, leuk he
jij slaat jezelf volgens mij nog eens een keer een blauw oog met je tietenquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo onhandig. Ik moest laatst een labeltje van m'n broek halen die ik al had aangetrokken en toen zat er ook een tiet in de weg.
omgquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een medewerker die had Veldhoven als achternaam
Komt wel dichtbij zo
Zij had wel een extreem knap snuitje, familie?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Veldhoven, leuk he
Ik heb amper tiet, maar het is genoeg om soms in de weg te zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij slaat jezelf volgens mij nog eens een keer een blauw oog met je tieten
Heb je ook een aangepast toetsenbord?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij had wel een extreem knap snuitje, familie?
Met zo'n plexiglas randje eroverheen waar ik de tieten op neerleg.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook een aangepast toetsenbord?
Wanneer je op je buik slaaptquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb amper tiet, maar het is genoeg om soms in de weg te zitten.
Dat ook niet nog eens, maar wel als ik heb liggen woelen en de tiet zo half op de rand van het kussen ligt.quote:
Zou je nog zo'n verwarmd dekentje eronder kunnen leggenquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n plexiglas randje eroverheen waar ik de tieten op neerleg.
Ik kan er bijzonder weinig handige dingen mee inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:23 schreef Ama het volgende:
Tieten zijn soms ook gewoon onhandige dingen.
oh dat valt nog wel mee dan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan gewoon zonder beha de trap op rennen zonder mezelf een hernia te geven.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan er bijzonder weinig handige dingen mee inderdaad
He, hoe watquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ook niet nog eens, maar wel als ik heb liggen woelen en de tiet zo half op de rand van het kussen ligt.
Ik kan niet eens op m'n buik slapen. dan spartelen al m'n ledematen in het luchtledigequote:
Ik lig erbij alsof ik zo van een duikplank ben gesprongen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op m'n buik slapen. dan spartelen al m'n ledematen in het luchtledige
Die vrouw die een blikje kapot kan maken met der borst. Ja handig hoor maarjaneequote:
Jij duikt zo je bed in hequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig erbij alsof ik zo van een duikplank ben gesprongen.
Leuk verhaal op verjaardagen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vrouw die een blikje kapot kan maken met der borst. Ja handig hoor maarjanee
Dit vind ik zeer onaantrekkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vrouw die een blikje kapot kan maken met der borst. Ja handig hoor maarjanee
Dat geloof ik meteenquote:
Van dat soort dingen ken ik ook erg schrikken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik zeer onaantrekkelijk
Zou mijn aandacht wel hebben tbhquote:
Dat mag, geloof niet dat het aantrekkelijk is bedoeldquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik zeer onaantrekkelijk
Want jouw lichaam ligt ergens anders?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Maar als je weinig tiet hebt dan zit je lichaam toch altijd heel dichtbij? Het klinkt groottietig, op het randje van het kussen
'AAAAAAAAAAAAAAAAH OMG WTF'quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat soort dingen ken ik ook erg schrikken.
daar heb jij maar 1 glas voor nodigquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:27 schreef Ama het volgende:
Na 10 glazen wijn: Hahaha kijk wat ik kan.
Tegenwoordig wel ja want drink al jaren niet meer.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar heb jij maar 1 glas voor nodig
Als je van zo'n setje kersen met je borsten het steeltje kunt verwijderen dan is het een andere zaak.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat soort dingen ken ik ook erg schrikken.
Daaromquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja want drink al jaren niet meer.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want jouw lichaam ligt ergens anders?
snackenquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Wilde zeggen 'misschien dit jaar weer gespierd worden'. En toen zag ik die mergpijp weer liggen en dacht ohja, hmm nvm
Juiste balans vindenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Juiste balans vinden![]()
Het bestaat, ooit had ik m. Met nadruk op ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]Ik ook, maar dat zie je niet echt aan mn lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel jammer
Baby darling doll face honey
toen je nog jong wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke kut, dat piekmoment is alweer bijna 10 jaar geleden![]()
Niks mis met jouw lichaam.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zie je niet echt aan mn lichaamDat is wel jammer
Ik ben onwijs skinnyfat, liever skinny zonder fat. Liefst skinny met spierenquote:
keihard dansen en aan die paal slingeren dan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben onwijs skinnyfat, liever skinny zonder fat. Liefst skinny met spieren
Dat zit wel goed (misschien nog ergens cardio bij, dat mis ik wel) maar eten wil ik voornamelijk anders. En dat is ook meteen zo lastigquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard dansen en aan die paal slingeren dan.
human flag oefenen enzo
Dat klopt. Eten is ook gewoon te lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zit wel goed (misschien nog ergens cardio bij, dat mis ik wel) maar eten wil ik voornamelijk anders. En dat is ook meteen zo lastig
viesdikkies unitedquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Snacken.
Maar ik ben gewoon (weer) dik.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klopt. Eten is ook gewoon te lekker
jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]en goedkoop en goed beschikbaar en en en
Iets minder mag wel weer, maar ik kom niet erg in m'n ritme.quote:
ja dat is wel lastig. ik heb afgelopen week ook maar 2 keer getraind ipv 4.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets minder mag wel weer, maar ik kom niet erg in m'n ritme.Energie is nu ook nog eens nul (yaaaay, andere dingen dan corona bestaan nog), dus eerst maar weer eens een normale dag werken ook.
Oh, dat 'moet' ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets minder mag wel weer, maar ik kom niet erg in m'n ritme.Energie is nu ook nog eens nul (yaaaay, andere dingen dan corona bestaan nog), dus eerst maar weer eens een normale dag werken ook.
Ik heb bewust een sportschool gekozen waar ik letterlijk vijf dagen in de week langskom, dus ik plan om te beginnen weer twee/drie dagen in denk ik. Da's m'n grootste horde en zelfs een prutstraining is beter dan op de bank hangen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat 'moet' ik eigenlijk ook
Als ik mn dagritme weer terug heb dan komt de rest wel weer mee. Hoe ga jij dat weer proberen op te pakken?
hondenquote:
Ik niet. /horizontaalleefquote:
Heel Frannierijk tog?quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo liggen de teefjes in Parijs
In Frannierijk gebeuren er nog veel meer ordinaire dingen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel Frannierijk tog?
Tenminste, dat heb ik geleerd van Titanic.
Ik kom ook 5 dagen per week langs de McDonaldsquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bewust een sportschool gekozen waar ik letterlijk vijf dagen in de week langskom, dus ik plan om te beginnen weer twee/drie dagen in denk ik. Da's m'n grootste horde en zelfs een prutstraining is beter dan op de bank hangen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In Frannierijk gebeuren er nog veel meer ordinaire dingen.
okequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand die bij een vriend van mij al een aantal dingen gedaan heeft. Dus dat moet goed gaan komen.
Ja ik ga vanavond even kastje/wastafel bestellen. En de voor douchedeur moet het nog even checken. Ik zit met een schuine wand dus een normale douchedeur gaat niet passen.quote:
Nee, dat risico loop ik alleen op maandagavonden áls ik ga.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom ook 5 dagen per week langs de McDonalds
Wat komt er zoal binnen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kwamen veel spullen binnen, dus toch nog wel druk.
lampen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat komt er zoal binnen?
En kan ik een verlanglijstje aan je doorgeven dat je wat dingen apart gaat houden.
Mijn bokslessen zijn niet meer 's avondsquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat risico loop ik alleen op maandagavonden áls ik ga.
Extra reden waarom ik dan meestal de fiets pak en m'n portemonnee thuislaat.
Lame.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn bokslessen zijn niet meer 's avonds![]()
De core/mobilty lessen zijn wel aardig maar trekken me net iets minder
Zo'n kaal peertje is ook een beetje sneu.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon een 300 kleuren ledlamp aan je plafond hangen.
niet toevallig een verzamelmap met oude magic kaarten daar liggenquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:25 schreef Karzai het volgende:
We hebben wel een overschot aan glazen, boeken en kopjes
Herenkleding bijna niets, wel veel vrouwenkleding
Ik vrees dat mensen inmiddels wel weten dat het verzamelaarsdingen zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet toevallig een verzamelmap met oude magic kaarten daar liggen
ja helaas wel. maar misschien is er nog eentje die zoiets had oh oude kaartjes dat kan niks waard zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat mensen inmiddels wel weten dat het verzamelaarsdingen zijn.
Jep.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja helaas wel. maar misschien is er nog eentje die zoiets had oh oude kaartjes dat kan niks waard zijn.
er zijn helaas meer mensen die denken dat ze achterlijke stapels geld in handen hebben omdat het oud is maar dan zijn het allemaal crap commons in slechte staat
Geen Stephen Kings?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:25 schreef Karzai het volgende:
We hebben wel een overschot aan glazen, boeken en kopjes
Herenkleding bijna niets, wel veel vrouwenkleding
heb er paar jaar terug eentje bij m'n crackdealer ruzie zien maken. die was er heilig van overtuigd dat hij hem aan het oplichten was want het was minimaal 5000 euro waard en niet 150 die hij er voor wilde geven.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.En dan teleurgesteld dat ze er vijftig cent voor krijgen.
Gewoon bij het oud papier.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:30 schreef dud0r het volgende:
oh oude kaartjes dat kan niks waard zijn.
Ik heb al gegeten. Shoarma. aardappelkroketjes en tomatensaladequote:Op donderdag 27 januari 2022 17:34 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
ik ben groene curry aan het maken met aardappelen
lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Shoarma. aardappelkroketjes en tomatensalade
Wat vroegquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Shoarma. aardappelkroketjes en tomatensalade
je kan toch gewoon in bed snacken gekkiequote:Op donderdag 27 januari 2022 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat vroegIk zou met honger in bed liggen.
Dat moet wel een aardige stapel aan kaarten zijn geweest dan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb er paar jaar terug eentje bij m'n crackdealer ruzie zien maken. die was er heilig van overtuigd dat hij hem aan het oplichten was want het was minimaal 5000 euro waard en niet 150 die hij er voor wilde geven.
zelfs na uitleg inclusief plaatjes wilde hij het niet geloven en is hij boos de winkel uitgestormd
Weet ik niet. Bezorgturk denk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:34 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
ik ben groene curry aan het maken met aardappelen
Hier geen last van. Ik ben het ook van huis uit gewend...quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat vroegIk zou met honger in bed liggen.
als je een 4th edition swords to plowshares hebt en je kijkt alleen naar de alpha prijzen gaat het best snel verkeerd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moet wel een aardige stapel aan kaarten zijn geweest dan.![]()
Collectie van kerel is wel wat waard, maar alleen de dingen in mappen. De dozen, meh.
goden what?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging opzoeken wat een van m'n goden waard zou zijn in het beste geval, wel 6 hele euro's.
O ja, ik ben het gewend om pas laat te eten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier geen last van. Ik ben het ook van huis uit gewend...
Jep. 'JA maar het is een...' verkeerde editie.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je een 4th edition swords to plowshares hebt en je kijkt alleen naar de alpha prijzen gaat het best snel verkeerd.
hij had ook een boel spul van die reprint sets, anthologies enzo. dat is allemaal geen crap waard.
verder zitten bijna al mijn dure kaarten gewoon in m'n decks want ik speel er mee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging opzoeken wat een van m'n goden waard zou zijn in het beste geval, wel 6 hele euro's.
Dodur z'n nerdhobby.quote:
De duurste zijn wel wat meer waard hoor, maar ik heb niet bepaald z'n collectie in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:41 schreef dud0r het volgende:
mijn duurste kaart schommelt ergens tussen de 200 en 300.
[..]
verder zitten bijna al mijn dure kaarten gewoon in m'n decks want ik speel er mee.
denk dat dat hele collectie bij elkaar ergens tussen de 1500 en 2k waard is.
dat ja. want hij had alles van te voren opgezocht.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. 'JA maar het is een...' verkeerde editie.
oeh heb jij een thassaquote:
met van die kartonnen kaartjes spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |