SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ben je ook overleden?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt wel Antarcticawit momenteel.
Onkruid vergaat niet, net als schoonloederquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet
Vergelekte gij me nouw meej oewe schoonloeiert?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, net als schoonloeder
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal en UitStraling
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is meestal om iets te goed te praten wat eigenlijk naar/rot/meh/negatief overkwam, ik ben daar nooit zo van eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van 'maar ik/hij/zij/iemand bedoeld het goed'
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
Of wat moet ik daarmee, help
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergelekte gij me nouw meej oewe schoonloeiert?
Oh dat is in dit geval niet zo en heel vaak niet zo. Dus nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meestal om iets te goed te praten wat eigenlijk naar/rot/meh/negatief overkwam, ik ben daar nooit zo van eigenlijk.
Dansenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat is deze nou weer aan het doen -----------> [ afbeelding ]
Ja? Vertelquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een mooi afscheid van mijn collega’s
Hebben ze voor je gezongen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dat zulke mensen hun bek moeten houden en wat je daarmee moet is wat je zelf wil.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het zelf raar om blij of whatever met iets te zijn puur omdat de ander het goed bedoeldeLeuk
altijd een beetje raar ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Hebben ze eetbare dingen voor je gemaakt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik bedoelde het goed!quote:
Aardappel-vegading-groentequote:
flap flapquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wat is deze nou weer aan het doen -----------> [ afbeelding ]
Paar mensen waren speciaal naar kantoor gekomen en we hebben gezellig een uurtje gebabbeld en mooie herinneringen opgehaaldquote:
Oke, gaat het?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke mensen hun bek moeten houden en wat je daarmee moet is wat je zelf wil.
Pick your battle.
Irl heb ik eerder het gevoel dat men het van mij raar vindt, maar volgens mij vullen ze dan ook in dat ik het kwalijk zou nemen oidquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze eetbare dingen voor je gemaakt?
Nee, maar uiteindelijk moet je zelf kiezen wat je ermee doet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, gaat het?
[..]
Irl heb ik eerder het gevoel dat men het van mij raar vindt, maar volgens mij vullen ze dan ook in dat ik het kwalijk zou nemen oid
Fijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar mensen waren speciaal naar kantoor gekomen en we hebben gezellig een uurtje gebabbeld en mooie herinneringen opgehaald
Ik vroeg me af hoe jullie hier naar keken, hoef geen adviesquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar uiteindelijk moet je zelf kiezen wat je ermee doet.
1. Negeren
2. Het gesprek aangaan.
Komt iemand aan met een pannetje chili con carne of een pannetje kikkerbillenquote:
Denk witlof.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aardappel-vegading-groente
en jij?
Huh, hou je niet van chili con carne?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt iemand aan met een pannetje chili con carne of een pannetje kikkerbillen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijnsowieso al leuk als mensen hun best voor je willen doen
[..]
Ik vroeg me af hoe jullie hier naar keken, hoef geen advies
4ebe en bonen hebben geen goede verstandhouding.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, hou je niet van chili con carne?
Oh, vond het wel een 4ebe maaltje. Geen idee waaromquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe en bonen hebben geen goede verstandhouding.
Ik had vroeger een beetje gekke collega die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestoptquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt iemand aan met een pannetje chili con carne of een pannetje kikkerbillen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijnsowieso al leuk als mensen hun best voor je willen doen
[..]
Ik vroeg me af hoe jullie hier naar keken, hoef geen advies
Ja, nee, oke is goed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Dit is toch niet zo raar?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje gekke collega’s die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestopt
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, hou je niet van chili con carne?
Bahquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik zin in chili con carne.
Uhm.. je bureaulade had honger?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje gekke collega die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestopt
Nou ja, zij was een beetje gek dus. Praatte soms weken met een kinderstemmetje. Dus ik vertrouwde die balletjes nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is toch niet zo raar?of wat was de setting
Collega van me flikte dat ook ooit, dat was zo'n doodsbleke stinkende nerd met hele enge dunne kromme vingers en een onzekere laffe piepstem "Lusten jullie een zelfgemaakte gehaktbal?"quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een beetje gekke collega’s die eens rondging met zelfgebraden gehaktballetjes. Die heb ik in mijn bureaula gestopt
Niks met met een goede chili con carne.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, vond het wel een 4ebe maaltje. Geen idee waarom
Ja de help was dus de vraag 'hoe kijken jullie hiernaar', beetje inzichtquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee, oke is goed.
Je kunt ook nee zeggen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zij was een beetje gek dus. Praatte soms weken met een kinderstemmetje. Dus ik vertrouwde die balletjes niet
Nou ja, daarna in de vuilnisbak toen de gekke collega weg wasquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. je bureaulade had honger?
ga je ook voor hun kooi zitten met je bordje?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze zullen me wel even haten.
Mja, ze was nogal borderlinerigquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt ook nee zeggen?Of krijg je dan de kantoorschaar in je rug ?
Als je vraagt wat je daar mee moet, dan zie ik dat als advies vragen, maar je hebt duidelijk gemaakt dat je dat niet zocht, dus prima zo toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja de help was dus de vraag 'hoe kijken jullie hiernaar', beetje inzicht
Want als het normaal wordt gevonden dan moet ik me daarin misschien maar aanpassen
Klinkt wel als een match voor mij, geef nummer.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zij was een beetje gek dus. Praatte soms weken met een kinderstemmetje. Dus ik vertrouwde die balletjes niet
Ik ben denk ik te dol op gratis eten om het niet op zn minst te proberenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook weleens een gebakje geaccepteerd en dan in de prullenbak gegooid.. met wat rotzooi erbovenopquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze was nogal borderlinerig
Ja?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je vraagt wat je daar mee moet, dan zie ik dat als advies vragen, maar je hebt duidelijk gemaakt dat je dat niet zocht, dus prima zo toch?
Je kunt alles leren eten, gewoon 3 dagen niet eten en dan eet je bijna alles wel.quote:
Gewoon chili con carne in de blender met wat gin en dan opdrinken, leren eten zonder te kauwenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt alles leren eten, gewoon 3 dagen niet eten en dan eet je bijna alles wel.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon chili con carne in de blender met wat gin en dan opdrinken, leren eten zonder te kauwen
Ik ga over mn nek bij die gedachte.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon chili con carne in de blender met wat gin en dan opdrinken, leren eten zonder te kauwen
Liever niet. Volgens mij is het al goor genoeg als het naar binnen gaat, dat wordt alleen maar erger als het weer naar buiten komt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga over mn nek bij die gedachte.
rijke tattaquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
Nog steeds hyped dat ik een glazenwasser heb.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man, deze man vraagt 10 euro voor alle ramen samen.
Een teken dat je bejaard bentquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben al blij met een Kärcher windowvac.
ik doe mee!quote:
Ben bang dat het uit de richting is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je hem deze kant op sturen?
Hou die gedachte vastquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest van de week aan je denken, deze kwam langs op TV en toen dacht ik meteen, wedden dat Crack ook zo kan dansen en wurmelen![]()
[ afbeelding ]
is er een livestream?quote:
Misschien is dat wel even het bestequote:Op donderdag 27 januari 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Steek al die opdrachten maar in je reet. Komt maandag wel.,
we hadden toch al vastgesteld dat dit de bejaardenleefSC is..quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een teken dat je bejaard bent
Even woest wijdbeens jezelf afreageren op bed en de wereld is weer goed en prachtigquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Steek al die opdrachten maar in je reet. Komt maandag wel.
Of net zoals Ama's pirk.
Hips don't lie.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest van de week aan je denken, deze kwam langs op TV en toen dacht ik meteen, wedden dat Crack ook zo kan dansen en wurmelen![]()
[ afbeelding ]
Had jij de lelijke lamp, of de chinese lamp?quote:
De lelijke chinese lampquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had jij de lelijke lamp, of de chinese lamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |