SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, komt goed. Het voelt als een griepje.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:08 schreef chratnox het volgende:
[..]veel sterkte. Testament al af? Alles naar Danny?
Hoop ook dat ‘t meevalt!
Iedereen boos op 3..2...1Go hard or go home![]()
That's what she saidquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ernst heeft al onzin lopen vertellen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ja 2 groene poppetjes te weinigquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ernst heeft al onzin lopen vertellen?![]()
Niet handig.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat niet per se toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En ook onzin over het 2G verhaal toch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah nee, heb je het toch te pakken? Sterkte!quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, komt goed. Het voelt als een griepje.
Iedereen boos op 3..2...1
Ik begin weer langzaam de oude te worden, met een klein verkoudheidje nog. Alles bij elkaar een dag of 4.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
3G ja vond ik ook onhandig en onnodig al kan je met "tot 15%" nog wel wegkomen want dat is 1% ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En ook onzin over het 2G verhaal toch.![]()
Geen onzin, wel selectief geciteerd en een wetenschapper/arts onwaardig lopen framenquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En ook onzin over het 2G verhaal toch.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Enig idee hoe dat momenteel in Israel zit?quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker omdat het voor het hele verhaal niet zoveel had uitgemaakt, zie dit voorbeeld
[ afbeelding ]![]()
Zal wel weer een onzin verhaal worden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ernst heeft al onzin lopen vertellen?
Hij heeft het maar zwaar Kuipers.
2 fantstische dagen en hij wordt al als Hugo gezien.
Ik vraag me af of hij al spijt heeft en hoe die gesprekken achter de schermen gaan?
D66: " Nou schiet op, zorg dat 2g erdoor komt!"
Ernst: "Maar het slaat nergens op! Nienand gaat dit geloven.."
D66: "Dan goochel je maar wat met de cijfers!"
Ernst: " Ja he, TU Delft ontkracht dat volledig en ik word afgebrand overal en weggezet als leugenaar..."
D66: " Dan lul je maar een eind weg over de onzekere enge toekomst en de gereedschapskist? Je hebt dit baantje niet zomaar he, afspraak is afspraak! Ik moet verder, heb Ursula op lijn 2, kunnen we op je rekenen?"
Ernst: "Ja, mevrouw"![]()
Niet per se een leugen dus, maar echt transparant is het niet nee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)uggereerde~b13e4636/[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is het uitverkoren volk, daar gelden andere waarden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat momenteel in Israel zit?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
nee, al zag ik wel ditquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat momenteel in Israel zit?![]()
![]()
De eeuwige drang om langs elkaar heen te praten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:50 schreef Simmertje het volgende:
Het vaccineren werkt gewoon, waarom is dat überhaupt nog een discussie?
Vaccineren werkt goed om minder heftig ziek te worden
Vaccineren werkt minder goed tegen besmettingJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: