Gio god goed gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:58 schreef H.FR het volgende:
Diallo meteen gescoord bij z'n debuut bij Rangers.
ARNE ARMY.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
https://spielverlagerung.(...)enerating-feyenoord/
Longread over Arneball, vond het wel interessant.
nog maar 2 verliespunten voor op celtic zie ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:58 schreef H.FR het volgende:
Diallo meteen gescoord bij z'n debuut bij Rangers.
2 feb Celtic - Rangersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog maar 2 verliespunten voor op celtic zie ik
Hoe kijken jullie nou achteraf terug op Gio? Heeft hij er niet gewoon het maximale uitgehaald?quote:
wie is deze nobuddiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kijken jullie nou achteraf terug op Gio? Heeft hij er niet gewoon het maximale uitgehaald?
Of was er met zijn selecties (2015-2019) ook Slot-voetbal mogelijk geweest. Ik vraag me dat eigenlijk af met spelers als Kuijt en Van Persie.
Je stelt wel heel veel vragen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kijken jullie nou achteraf terug op Gio? Heeft hij er niet gewoon het maximale uitgehaald?
Of was er met zijn selecties (2015-2019) ook Slot-voetbal mogelijk geweest. Ik vraag me dat eigenlijk af met spelers als Kuijt en Van Persie.
Op ziggy!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
2 feb Celtic - Rangers
Nogal. En die Sandler heeft echt al jaren niets gepresteerd. Ziet er naar uit dat ze Hendriks weer graag willen verhuren en dat dit dan de vervanger is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het de laatste tijd weer een hoog bord-op-schoot gehalte hebben.
Ik ook. Vooral deze transferperiode.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is vooral veel huren van zekerheidjes om de selectie op te vullen. Niet heel spannend maar wel nodig gezien alle spelers die zijn vertrokken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer komen die miljoenen van die Engelse broers met dat kledinglijntje?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral veel huren van zekerheidjes om de selectie op te vullen. Niet heel spannend maar wel nodig gezien alle spelers die zijn vertrokken.
We hebben echt geld nodig.
Wat had hij dan precies? (behalve een goede opleiding gehad)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik sta wederom niet negatief tegenover die Sandler. Die had echt wel wat toen hij nog in NL speelde.
Gaan we dat bord op schoot gezeik nou elke keer krijgen als er een speler mogelijk komt die iedereen al kent?
Ik vond die Sandler zelfs bij PEC niet eens zo geweldig. Maar dat lag vast aan mij want City haalt die jongen natuurlijk ook niet zomaar. Hij heeft alleen de laatste tijd bijna niks gespeeld. Zelfs bij Troyes (wie?) kwam hij niet aan de bak.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik sta wederom niet negatief tegenover die Sandler. Die had echt wel wat toen hij nog in NL speelde.
Gaan we dat bord op schoot gezeik nou elke keer krijgen als er een speler mogelijk komt die iedereen al kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |