Je hebt wel snel een hekel gekregen aan Linssen zeg.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst die dwerg lozen, maar wie wil hem nou?
Niemand kan ook om al die steekhoudende argumenten van klaas heen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt wel snel een hekel gekregen aan Linssen zeg.
Volgens mij kan je er prima een biertje mee drinken maar zo iemand zou natuurlijk op zijn hoogst supersub moeten zijn bij een club als Feyenoord. En in die rol vind ik Dessers zelfs beter.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt wel snel een hekel gekregen aan Linssen zeg.
niemand, daarom voetbalt hij nu voor feyenoord en niet in het buitenlandquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst die dwerg lozen, maar wie wil hem nou?
Ja eens wel hoor, maar in mijn beleving was je tot voor kort niet zo negatief met al die bijnaampjes enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er prima een biertje mee drinken maar zo iemand zou natuurlijk op zijn hoogst supersub moeten zijn bij een club als Feyenoord. En in die rol vind ik Dessers zelfs beter.
Dat is nog waarschijnlijkerquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat er helemaal niets meer bijkomt.
@GenerationAl ehh ik bedoel @PietjePuk2000quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, Linssen is dit seizoen wel al goed voor bijna 15 goals, dat is waarvoor je hem haalt
Ah je wilt me toch wel in het Feyenoord-topic hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
@:GenerationAl ehh ik bedoel @:pietjepuk2000
wie ben jijquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah je wilt me toch wel in het Feyenoord-topic hebben?Verwarrend allemaal hoor.
Denk het ook niet, maar een back-up voor Malacia vind ik toch echt wel nodig eigenlijk. Meer dan zo'n Hendrix (of überhaupt een middenvelder) als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat er helemaal niets meer bijkomt.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag alweer drie jaar geleden, een klassieker in de Kuip met publiek.
naja er was nog een bekerwedstrijd een maand laterquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag alweer drie jaar geleden, een klassieker in de Kuip met publiek.
Geen idee waar je het over hebt ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(In de Eredivisie, die in de beker praten we niet meer over)
Denk dat de blessure van Geert in ieder geval lijkt mee te vallen, anders was het tegendeel wel bevestigd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar een back-up voor Malacia vind ik toch echt wel nodig eigenlijk. Meer dan zo'n Hendrix (of überhaupt een middenvelder) als ik eerlijk ben.
zul je zien dat Hendrix de andere reserve linksback wordtquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar een back-up voor Malacia vind ik toch echt wel nodig eigenlijk. Meer dan zo'n Hendrix (of überhaupt een middenvelder) als ik eerlijk ben.
Maar dan met ks.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zul je zien dat Hendrix de andere reserve linksback wordt
Mja, uiteindelijk kan Hendriks daar ook spelen. Blijft een halve oplossing, wat dat betreft wel eens. Jammer dat die Bjorkan oid niet door is gegaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wat is daar mee gebeurd?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk kan Hendriks daar ook spelen. Blijft een halve oplossing, wat dat betreft wel eens. Jammer dat die Bjorkan oid niet door is gegaan.
Hertha Berlijn wilde hem ook en bood meer, en er waren intern wat twijfels of hij wel in Slotball zou passen dus Feyenoord is niet tot het uiterste gegaan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is daar mee gebeurd?
in football manager wordt dat een goede speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |