Ik hou meer van de wat luchtigere series zoals The Walking Dead en Dexter.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het net een beetje als GTST
op een gegeven moment heb je al het dram wel gehad toch?
Dat was inderdaad zo'n slecht seizoen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb het echt heel lang gevolgd
maar met die Corona shizzle erin werd het mij een beetje te
Dat vind ik helemaal geen leuke seriequote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hou meer van de wat luchtigere series zoals The Walking Dead en Dexter.
Walking Dead vond ik eerst echt wel gaaf, maar de zombies werden steeds minder belangrijk en het ging er meer en meer om wat voor monsters mensen zelf zijn. Het moest steeds gruwelijker en walgelijker. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
iedereen ging doodquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"It's not lupus!"
- "No, it's COVID-19!"
"May God have mercy on his poor soul!"
Zoiets?
Welke? hahaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal geen leuke serie
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen ging dood
maar de hoofdrolspeler heeft weken op het randje gelegen en al haar dromen werden getoond
etc
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Maar ja laatste seizoen, zou een beetje apart zijn om dan af te haken. Daarnaast maak ik veel muziek voor horrorfilms, dus ik ben wel iets gewend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Walking Dead vond ik eerst echt wel gaaf, maar de zombies werden steeds minder belangrijk en het ging er meer en meer om wat voor monsters mensen zelf zijn. Het moest steeds gruwelijker en walgelijker. Niet mijn ding.
ik ben meer vanquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die situaties op het strand met Derek waren op een gegeven moment tenenkrommend, dat ik dacht "loop maar met hem mee"quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie/ hoor je idd al genoeg, dan hoef je zoiets niet in een serie terug te zien..
Ow da's interessant!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Maar ja laatste seizoen, zou een beetje apart zijn om dan af te haken. Daarnaast maak ik veel muziek voor horrorfilms, dus ik ben wel iets gewend.
Chicago Fire is een van mijn favorieten! Die volg ik heel trouw, maar ja we moeten weer even wachten na die cliffhanger met Kelly en Stellaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben meer van
Chicago Fire
the rookie
the good fight
the coroner
ja datquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die situaties op het strand met Derek waren op een gegeven moment tenenkrommend, dat ik dacht "loop maar met hem mee"
Dexterquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
heb een paar weken niet gekekenquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chicago Fire is een van mijn favorieten! Die volg ik heel trouw, maar ja we moeten weer even wachten na die cliffhanger met Kelly en Stella
Oh dat heb ik alleen gezien in de voorstukjes in de reclame.. Heb volgens mij alleen seizoen 1 gezienquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die situaties op het strand met Derek waren op een gegeven moment tenenkrommend, dat ik dacht "loop maar met hem mee"
Ergens denk ik ook, zonder te generaliseren, dat het doorgaans meer een mannending is (ToT dan even daargelaten).quote:
Dan heb je wat gemist! De laatste aflevering vond ik de allermooiste van de hele serie!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's interessant!
En in het laatste seizoen afhaken; dat hebben wij bij Breaking Bad gedaan!
Ze is niet eens op haar buik gelegdquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen ging dood
maar de hoofdrolspeler heeft weken op het randje gelegen en al haar dromen werden getoond
etc
Er zijn wel vrouwen die het kijken, maar vast wel meer mannen iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ergens denk ik ook, zonder te generaliseren, dat het doorgaans meer een mannending is (ToT dan even daargelaten).
Je MOET hem gaan zien! Ik kan niets zeggen (ik vind spoilers een doodzonde), maar echt, ga het kijken!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dexter![]()
Al heb ik nog niets van de nieuwe afleveringen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |