Heeft niks met woke te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh mijn excuses. Ik wist niet dat de woke cultuur ook hier al aanwezig is.
Dude, relax.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er een paar sneeuwvlokjes die er over vallen.
Racistisch is niet okéquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, relax.
We willen het hier lieflief kusjekroel houden met af en toe een avondje vrouw-onvriendelijke en racistische grappen!
als je enkel vrouwonvriendelijke grappen maakt is het al racistischquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus alle seks is al interraciale seks?
Ja dus vrouwen zijn een apart ras, dus als je als kerel met een dame ligt te batsen, is dat interraciale seks volgens deze stelling!quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je enkel vrouwonvriendelijke grappen maakt is het al racistisch
eh ja vrouwen zijn een apart rasquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dus vrouwen zijn een apart ras, dus als je als kerel met een dame ligt te batsen, is dat interraciale seks volgens deze stelling!
Wat denk je zelf? Dit is een fijne en rustige sc zonder gedoe en het zou fijn zijn als dat zo blijft.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ja vrouwen zijn een apart ras
of selecteer jij enkel op kleur of geloof?
niet op echte verschillen?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit is een fijne en rustige sc zonder gedoe en het zou fijn zijn als dat zo blijft.
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Het mag hoor maar doe het even in overleg, wel zo netjes.
Owquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, relax.
We willen het hier lieflief kusjekroel houden met af en toe een avondje vrouw-onvriendelijke en racistische grappen!
Mooi gezegd Deesquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit is een fijne en rustige sc zonder gedoe en het zou fijn zijn als dat zo blijft.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weinig spannendsquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
En, nog spannende plannen verder voor vandaag, iedereen?
Same. Straks weer ff koterslingeren en dan hier schoonmaken, denk ik. Verder beetje rustig aan doen; ben de laatste tijd aardig vermoeid.quote:
In plaats van te swifferen heb ik besloten om heel woke mijn voeten een oliebadje te gevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
En, nog spannende plannen verder voor vandaag, iedereen?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van te swifferen heb ik besloten om heel woke mijn voeten een oliebadje te geven
Goed idee, dan kan peuter het weer fijn vuil maken als je hem terug geslingerd hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Straks weer ff koterslingeren en dan hier schoonmaken, denk ik. Verder beetje rustig aan doen; ben de laatste tijd aardig vermoeid.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan peuter het weer fijn vuil maken als je hem terug geslingerd hebt.
Nu heb ik meteen beeld van voeten in een frituurpanquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen beeld van voeten in een frituurpan
Terwijl met je voeten in de airfryer een stuk gezonder zou zijn.
Als je kinderen hebt heeft het eigenlijk de eerste 18 jaar geen zin om schoon te makenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ja!
Ook altijd zo leuk als je alle stof en kruimels op een hoop hebt geveegd en hij dan expres er doorheen komt banjeren en schuifelend met zijn voetjes het zo veel mogelijk gaat verspreiden!
Maar crackers e.d. zijn ook altijd een goed idee om aan hem te geven!
Koop toch eens speelgoed voor dat kindquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Er zit er hier nu trouwens toevallig eentje met m'n voeten te spelen!
is wel een beetje zo jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt heeft het eigenlijk de eerste 18 jaar geen zin om schoon te maken
na de 15de verjaardag wordt het andersquote:
oh dan heb ik nog evenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
na de 15de verjaardag wordt het anders
(lees nog erger)
Eigenlijk is het og erger, zolang ze thuis wonen heeft het weinig zinquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop toch eens speelgoed voor dat kind
Ze is anatomisch correct!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga het nou toch een keer vragen. Wat is het verhaal achter jouw naam?
Greysquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga het nou toch een keer vragen. Wat is het verhaal achter jouw naam?
Volg jij Greys ook nog steeds?quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greys
van Greys Anatomy
en Bones van de serie Bones
Ah! Nou dan ken ik je in ieder geval al voor de helft!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greys
van Greys Anatomy
en Bones van de serie Bones
geen idee waar die isquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, niets geen Jane niet![]()
@:solidasrock
Daarom leg ik de nadruk er nog eventjes op! Ik word nog steeds blij van het hoofd van dat mens haha.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, niets geen Jane niet![]()
@:solidasrock
Die serie duurt eigenlijk ook al veel te lang, heb het in begin wel gevolgdquote:
heb het echt heel lang gevolgdquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die serie duurt eigenlijk ook al veel te lang, heb het in begin wel gevolgd
Wat een aparte ziekenhuispakjes dragen ze in dat Greys Anatomy.quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daarom leg ik de nadruk er nog eventjes op! Ik word nog steeds blij van het hoofd van dat mens haha.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een aparte ziekenhuispakjes dragen ze in dat Greys Anatomy.
Zie/ hoor je idd al genoeg, dan hoef je zoiets niet in een serie terug te zien..quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb het echt heel lang gevolgd
maar met die Corona shizzle erin werd het mij een beetje te
Het is ook lang zo leuk niet meer als in het begin, ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt of net erna.quote:
En dan verander je zomaar de tt? Terwijl er niks aan de hand was. Nee oké logisch.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee en het werd zo uitvergroot en gedramatiseerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie/ hoor je idd al genoeg, dan hoef je zoiets niet in een serie terug te zien..
het net een beetje als GTSTquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook lang zo leuk niet meer als in het begin, ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt of net erna.
"It's not lupus!"quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee en het werd zo uitvergroot en gedramatiseerd
Jammer dat zij het niet geworden is, dan had @SolidasRock me niet telkens Janeway genoemdquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou eerst Janeway zijn.
Ik hou meer van de wat luchtigere series zoals The Walking Dead en Dexter.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het net een beetje als GTST
op een gegeven moment heb je al het dram wel gehad toch?
Dat was inderdaad zo'n slecht seizoen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb het echt heel lang gevolgd
maar met die Corona shizzle erin werd het mij een beetje te
Dat vind ik helemaal geen leuke seriequote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hou meer van de wat luchtigere series zoals The Walking Dead en Dexter.
Walking Dead vond ik eerst echt wel gaaf, maar de zombies werden steeds minder belangrijk en het ging er meer en meer om wat voor monsters mensen zelf zijn. Het moest steeds gruwelijker en walgelijker. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
iedereen ging doodquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"It's not lupus!"
- "No, it's COVID-19!"
"May God have mercy on his poor soul!"
Zoiets?
Welke? hahaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal geen leuke serie
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen ging dood
maar de hoofdrolspeler heeft weken op het randje gelegen en al haar dromen werden getoond
etc
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Maar ja laatste seizoen, zou een beetje apart zijn om dan af te haken. Daarnaast maak ik veel muziek voor horrorfilms, dus ik ben wel iets gewend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Walking Dead vond ik eerst echt wel gaaf, maar de zombies werden steeds minder belangrijk en het ging er meer en meer om wat voor monsters mensen zelf zijn. Het moest steeds gruwelijker en walgelijker. Niet mijn ding.
ik ben meer vanquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die situaties op het strand met Derek waren op een gegeven moment tenenkrommend, dat ik dacht "loop maar met hem mee"quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie/ hoor je idd al genoeg, dan hoef je zoiets niet in een serie terug te zien..
Ow da's interessant!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Maar ja laatste seizoen, zou een beetje apart zijn om dan af te haken. Daarnaast maak ik veel muziek voor horrorfilms, dus ik ben wel iets gewend.
Chicago Fire is een van mijn favorieten! Die volg ik heel trouw, maar ja we moeten weer even wachten na die cliffhanger met Kelly en Stellaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben meer van
Chicago Fire
the rookie
the good fight
the coroner
ja datquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die situaties op het strand met Derek waren op een gegeven moment tenenkrommend, dat ik dacht "loop maar met hem mee"
Dexterquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
heb een paar weken niet gekekenquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chicago Fire is een van mijn favorieten! Die volg ik heel trouw, maar ja we moeten weer even wachten na die cliffhanger met Kelly en Stella
Oh dat heb ik alleen gezien in de voorstukjes in de reclame.. Heb volgens mij alleen seizoen 1 gezienquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die situaties op het strand met Derek waren op een gegeven moment tenenkrommend, dat ik dacht "loop maar met hem mee"
Ergens denk ik ook, zonder te generaliseren, dat het doorgaans meer een mannending is (ToT dan even daargelaten).quote:
Dan heb je wat gemist! De laatste aflevering vond ik de allermooiste van de hele serie!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's interessant!
En in het laatste seizoen afhaken; dat hebben wij bij Breaking Bad gedaan!
Ze is niet eens op haar buik gelegdquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen ging dood
maar de hoofdrolspeler heeft weken op het randje gelegen en al haar dromen werden getoond
etc
Er zijn wel vrouwen die het kijken, maar vast wel meer mannen iddquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ergens denk ik ook, zonder te generaliseren, dat het doorgaans meer een mannending is (ToT dan even daargelaten).
Je MOET hem gaan zien! Ik kan niets zeggen (ik vind spoilers een doodzonde), maar echt, ga het kijken!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dexter![]()
Al heb ik nog niets van de nieuwe afleveringen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |