Greysquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga het nou toch een keer vragen. Wat is het verhaal achter jouw naam?
Volg jij Greys ook nog steeds?quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greys
van Greys Anatomy
en Bones van de serie Bones
Ah! Nou dan ken ik je in ieder geval al voor de helft!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greys
van Greys Anatomy
en Bones van de serie Bones
geen idee waar die isquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, niets geen Jane niet![]()
@:solidasrock
Daarom leg ik de nadruk er nog eventjes op! Ik word nog steeds blij van het hoofd van dat mens haha.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, niets geen Jane niet![]()
@:solidasrock
Die serie duurt eigenlijk ook al veel te lang, heb het in begin wel gevolgdquote:
heb het echt heel lang gevolgdquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die serie duurt eigenlijk ook al veel te lang, heb het in begin wel gevolgd
Wat een aparte ziekenhuispakjes dragen ze in dat Greys Anatomy.quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daarom leg ik de nadruk er nog eventjes op! Ik word nog steeds blij van het hoofd van dat mens haha.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een aparte ziekenhuispakjes dragen ze in dat Greys Anatomy.
Zie/ hoor je idd al genoeg, dan hoef je zoiets niet in een serie terug te zien..quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb het echt heel lang gevolgd
maar met die Corona shizzle erin werd het mij een beetje te
Het is ook lang zo leuk niet meer als in het begin, ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt of net erna.quote:
En dan verander je zomaar de tt? Terwijl er niks aan de hand was. Nee oké logisch.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit is een fijne en rustige sc zonder gedoe en het zou fijn zijn als dat zo blijft.
nee en het werd zo uitvergroot en gedramatiseerdquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie/ hoor je idd al genoeg, dan hoef je zoiets niet in een serie terug te zien..
het net een beetje als GTSTquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook lang zo leuk niet meer als in het begin, ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt of net erna.
"It's not lupus!"quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee en het werd zo uitvergroot en gedramatiseerd
Jammer dat zij het niet geworden is, dan had @SolidasRock me niet telkens Janeway genoemdquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou eerst Janeway zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |