Weinig spannendsquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
En, nog spannende plannen verder voor vandaag, iedereen?
Same. Straks weer ff koterslingeren en dan hier schoonmaken, denk ik. Verder beetje rustig aan doen; ben de laatste tijd aardig vermoeid.quote:
In plaats van te swifferen heb ik besloten om heel woke mijn voeten een oliebadje te gevenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
En, nog spannende plannen verder voor vandaag, iedereen?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van te swifferen heb ik besloten om heel woke mijn voeten een oliebadje te geven
Goed idee, dan kan peuter het weer fijn vuil maken als je hem terug geslingerd hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Straks weer ff koterslingeren en dan hier schoonmaken, denk ik. Verder beetje rustig aan doen; ben de laatste tijd aardig vermoeid.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan peuter het weer fijn vuil maken als je hem terug geslingerd hebt.
Nu heb ik meteen beeld van voeten in een frituurpanquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu heb ik meteen beeld van voeten in een frituurpan
Terwijl met je voeten in de airfryer een stuk gezonder zou zijn.
Als je kinderen hebt heeft het eigenlijk de eerste 18 jaar geen zin om schoon te makenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ja!
Ook altijd zo leuk als je alle stof en kruimels op een hoop hebt geveegd en hij dan expres er doorheen komt banjeren en schuifelend met zijn voetjes het zo veel mogelijk gaat verspreiden!
Maar crackers e.d. zijn ook altijd een goed idee om aan hem te geven!
Koop toch eens speelgoed voor dat kindquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Er zit er hier nu trouwens toevallig eentje met m'n voeten te spelen!
is wel een beetje zo jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt heeft het eigenlijk de eerste 18 jaar geen zin om schoon te maken
na de 15de verjaardag wordt het andersquote:
oh dan heb ik nog evenquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
na de 15de verjaardag wordt het anders
(lees nog erger)
Eigenlijk is het og erger, zolang ze thuis wonen heeft het weinig zinquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop toch eens speelgoed voor dat kind
Ze is anatomisch correct!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga het nou toch een keer vragen. Wat is het verhaal achter jouw naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |