quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Sowieso, 'mijn moeder is volbloed en mijn vader Nederlands'quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is een woord dat normaal gesproken alleen heel erg enge mensen gebruiken.
Guttegut weer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is een woord dat normaal gesproken alleen heel erg enge mensen gebruiken.
Wat mij al tijden stoort is dat dat laatste gifje niet netjes naast de vorige staat, maar eronderquote:
Stukje vibratiesquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef itchycoo het volgende:
Dit is wel spiritualiteit niveau borrelpraat
kleinkinderenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
BRABANTED BEJAARDED
overgang
Dood
Verderf
Piano
Polo’s nee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een fangirl van coltruien en polo's
Pfew...quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Polo’s nee.
Draag eens een zwarte coltrui en vraag mensen vrouwen wat ze vinden.
Geen dank.
Die zijn ermee opgegroeid en kunnen het niet loslaten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Rickocum het volgende:
Waarom zijn lesbo's en homo's in dit programma altijd aanhangers van een religie dat naastenliefde van hetzelfde geslacht als doodszonde bestempeld?
Lekker in de kerk zitten terwijl iedereen je schuin aan kijkt.
"Ja die regels gelden niet voor ons"
Mooi dat die regels met de tijd magisch veranderen.
Hallo provinciequote:Op woensdag 26 januari 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Was toch gewoon bij elkaar gebleven, stelletje sukkels. Zit je daar nou, op je 65e bij First Dates.
Weten we nu wat jij op de woensdagavond doet?quote:
Toiletartikelen ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Evert klinkt nogal dom met die stem, ben benieuwd consultant in wat...
Welke?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
ze heeft wel een leuk gezichtje, maar volgens mij zit er meer plamuur op dan op mijn muren.
die halve Braziliaan.quote:
Oh dat had ik ff gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef itchycoo het volgende:
Zij, vanaf het moment dat hij zei dat hij in het Nederlands handbalteam speelt
Ze voelt het niet maar is te vriendelijk om nee te zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zij, vanaf het moment dat hij zei dat hij in het Nederlands handbalteam speelt
Ik denk dat je gelijk hebt. Die aarzeling na zijn ja deed mij denken dat ze al gelijk nee ging zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze voelt het niet maar is te vriendelijk om nee te zeggen
Neuh joh. Gewoon egale huid en kleur dus je ziet minder imperfecties dan bij een Europese vrouw.quote:
wel een mooi huidje danquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh joh. Gewoon egale huid en kleur dus je ziet minder imperfecties dan bij een Europese vrouw.
dat zag toch wel aan die broekquote:
Ik schakel net in. Brabanders gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
@:lenny_leonard jij verstaat die brabanders zeker wel?
Normaal is m'n gaydar best goed volgens mij, maar ik had het nu even niet doorquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zag toch wel aan die broek
Ik had vandaag in het donker enkelsokken gepakt. Had zo'n geruite burberry achtige broek aan en ging ook op de fiets.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik zie nu wel eens mensen om me heen fietsen die met dit weer van die hoge broek zo die sokjes dagen. Normaal al niet mooi, maar als het bijna vriest totaal ongepast.
Hoogwaterquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zag toch wel aan die broek
Eens, ik had het bij die fitboy ook niet verwacht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Fosive het volgende:
Normaal is m'n gaydar best goed volgens mij, maar ik had het nu even niet door
Pics in dm om te beoordelenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Rickocum het volgende:
Had zo'n geruite burberry achtige broek aan
die twee oudjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schakel net in. Brabanders gemist.
Niet te tellen Lenny.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:pisces29 hoeveel tatoeages heb jij?
Echt zulke belangrijke punten in zijn leven ammel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tatoeages zijn voor Tokkies.
Maar erg benieuwd naar zijn verhaal achter de plaatjes.
jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:55 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Dan praat ie wel wat meer.
Ik neem aan dat je de blanke bedoelt?
Teren op oude successen.quote:
Het verbaasde me in ieder geval, terwijl ik aan het vernikkelen was.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik had vandaag in het donker enkelsokken gepakt. Had zo'n geruite burberry achtige broek aan en ging ook op de fiets.
Lekkere koude enkeltjens
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lies schiet je neer als je haar zoon z’n hart breekt
Ho eens, 20, dat had ik niet gezegd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Sjuhoohn
Weer uit het bruisende ZUIDEN
20
Lijkt 35
daar is ie hoor de coltruiquote:
Nee die is er zelden latelyquote:
@Pisces29quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mannen met een coltrui hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Mannen die over maten praten hebben zelf altijd een kleine.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik twijfel ook ja,quote:
Dus al die Fokkers die beweren 35cm+ te hebben, hebben er ongeveer 1/10de van?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die over maten praten hebben zelf altijd een kleine.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
'Producent kindervoorstellingen'
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Uhhuhquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Met Disney abo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dus al die Fokkers die beweren 35cm+ te hebben, hebben er ongeveer 1/10de van?
[ afbeelding ]
Lelijke neptieten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marco B approves this post.
het is Disney+ jaquote:
Als je dit op je borst tattoeërt dan wordt het wel heel metaquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marco B approves this post.
Oei, gevoelig snaartje geraakt. Erg mooi.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die over maten praten hebben zelf altijd een kleine.
In Ferry hebben ze het beter uitgebeeld.quote:
Ik wou net zeggen ‘mannen met een coltrui hebben iets te verbergen’. Maar als het om een kleine pik gaat dan valt het mee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Elke keer dezelfde twee posts achter elkaar posten. Mooi. Stil.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei, gevoelig snaartje geraakt. Erg mooi.
Haha, juist. Ga anders nog even haten op Disney.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer dezelfde twee posts achter elkaar posten. Mooi. Stil.
Gewillige vrouw voldeed.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden Theo en Marco het geen probleem
Misschien weet @Ang3l dit wel?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:09 schreef XSbig het volgende:
Waarom hebben bijna alle gays altijd een heel regiment aan buddha to buddha fietskettingen om hun pols
Understatement.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ik kan me behoorlijk ergeren aan haar
Komt regelmatig voor ja, bang om af te gaan op tv ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zeggen dat je hetzelfde denkt omdat de ander nee zegt.
Dat laatste zag ik niet. Wel gewoon beetje ouwelijk en zeikerig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Understatement.
Die vind haarzelf helemaal fantastisch.
Schrijf je ook? Dan hebben we eindelijk een gezamenlijke overeenkomst.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, juist. Ga anders nog even haten op Disney.
Een ziedende Pisces29. Leuke rubriek altijd.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou, was weer gezellig.
Bedankt vrienden en @:pisces29
Lekker urenlang tot vroeg in de morgen wiepen. Met een fattie ben je na 5 minuten klaarquote:
Stamppotje, potje bier, 5 minuten erop. Wat zou je als man nog meer willen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker urenlang tot vroeg in de morgen wiepen. Met een fattie ben je na 5 minuten klaar
Alleen het potje bier van deze optiesquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Stamppotje, potje bier, 5 minuten erop. Wat zou je als man nog meer willen.
Soms is er weinig tijd. En toch hoge nood.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen het potje bier van deze opties![]()
Stamppot
5 minuten seks
Ah oké, ja dat kan idd weleens voorkomenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Soms is er weinig tijd. En toch hoge nood.![]()
Omdat er een hele hoop glitterkamp gays zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:09 schreef XSbig het volgende:
Waarom hebben bijna alle gays altijd een heel regiment aan buddha to buddha fietskettingen om hun pols
Ben benieuwd wat @Coco hiervan vindtquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef DKUp het volgende:
Tering die broek is strak lol en dat shirtje wow
Hey, you stole my line!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef DKUp het volgende:
Tering die broek is strak lol en dat shirtje wow
en ook nog extrovertquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:35 schreef DKUp het volgende:
Een spelletje spelen met een half donkere dame
Introvert of extravert?
Wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |