En van Schmidt wel en die bakte er ook geen reet van. Trainer zijn is iets meer dan een beetje semi-intellectueel over voetbal kunnen lullen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Cocu of Koeman zal het wel worden. Beiden vrij simpele trainers, hoef je geen ingewikkelde termen als gegenpressing en halfspaces van te verwachten.
Allemaal niet zo best voor PSV dit.
5 Wedstrijden voor het einde van de competitie vervangen als je 13 punten achter staat op Ajax en 4 op Feyenoord.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal gaat het seizoen als een nachtkaars uit als de trainer eenmaal aan heeft gekondigd eruit te naaien.
Ajb geen van Nistelrode.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden PSV'ers hier het echt aandurven om dan weer zo'n Van Nistelrooij zonder enige ervaring voor de groep te gooien? Die kan toch ook beter ergens bij een kleinere club beginnen voor zichzelf en zich omhoog werken.
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden PSV'ers hier het echt aandurven om dan weer zo'n Van Nistelrooij zonder enige ervaring voor de groep te gooien? Die kan toch ook beter ergens bij een kleinere club beginnen voor zichzelf en zich omhoog werken.
Lijkt me inderdaad niet verstandig nu. En Ruud is een verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tsja, de trein naar Valencia kwam voorbij..quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Ik zie niet zo gauw iemand die inspireert. Iemand met een eigen filosofie. Koeman komt nog het dichtst in de buurt, maar die zie ik het niet doen, en die heeft PSV al eerder in de steek gelaten.
Aantal van die spelers zijn zonder Schmidt ook nog wel bruikbaar. Sangare bijvoorbeeld. Max, als 'ie weer in vorm komt. Mwene om erbij te hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bijna elke speler die de afgelopen twee seizoenen is aangetrokken komt bijna rechtstreeks uit het netwerk van Schmidt, daar heeft John de Jong amper een rol in gehad.
Vinicius was toch voor 2 seizoenen gehuurd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantal van die spelers zijn zonder Schmidt ook nog wel bruikbaar. Sangare bijvoorbeeld. Max, als 'ie weer in vorm komt. Mwene om erbij te hebben.
Eind dit jaar ben je in elk geval af van Mvogo en Zahavi. Vinicius z'n huur loop dan ook af.
Enige probleem is eigenlijk Götze. Bij hem lopen salaris en prestaties wel scheef.
Wim Jonk?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Ik zie niet zo gauw iemand die inspireert. Iemand met een eigen filosofie. Koeman komt nog het dichtst in de buurt, maar die zie ik het niet doen, en die heeft PSV al eerder in de steek gelaten.
Ja. Vraag me af waarom hij niet verlengd heeft. Dit lijkt me wel een logische verklaring, maar er zal meer spelen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
De timing, zo vlak na de transferperiode, zegt genoeg. John is er weer niet in geslaagd om fatsoenlijke spelers binnen te halen, zoals een vervanger van Ramalho. Terwijl Schmidt juist wil investeren. Vrij logisch dan.
Mmm. Jonk mag ik wel.quote:
Even nagekeken en je hebt gelijk ja. Die zit er dan volgend seizoen nog. Mvogo en Zahavi ben je in elk geval vanaf.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vinicius was toch voor 2 seizoenen gehuurd?
Götze gaat echt wel pleite na dit seizoen, zeker nu Schmidt afzwaait.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantal van die spelers zijn zonder Schmidt ook nog wel bruikbaar. Sangare bijvoorbeeld. Max, als 'ie weer in vorm komt. Mwene om erbij te hebben.
Eind dit jaar ben je in elk geval af van Mvogo en Zahavi. Vinicius z'n huur loop dan ook af.
Enige probleem is eigenlijk Götze. Bij hem lopen salaris en prestaties wel scheef.
Sangaré gaat ook wel zo goed als zeker weg in de zomer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Götze gaat echt wel pleite na dit seizoen, zeker nu Schmidt afzwaait.
Heeft natuurlijk ook nog helemaal niks bewezen. Behalve dat het een giga autist is.quote:
Dit lijkt mij ook wel ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
De timing, zo vlak na de transferperiode, zegt genoeg. John is er weer niet in geslaagd om fatsoenlijke spelers binnen te halen, zoals een vervanger van Ramalho. Terwijl Schmidt juist wil investeren. Vrij logisch dan.
Dat zou prima zijn voor PSV. Ben je van z'n salaris af. Voor dat geld moet je toch wel een voetballer halen met meer rendement bij PSV.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Götze gaat echt wel pleite na dit seizoen, zeker nu Schmidt afzwaait.
Die zal nog wel een aardige duit opleveren met een contract voor 3 seizoenen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sangaré gaat ook wel zo goed als zeker weg in de zomer.
Klopt. Lijkt me ook nog veel te vroeg om op dit niveau te trainen/coachen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook nog helemaal niks bewezen. Behalve dat het een giga autist is.
Wat zou hij opleveren denk je?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zal nog wel een aardige duit opleveren met een contract voor 3 seizoenen.
Ja, doet het aardig bij Volendam. Maar Volendam is Volendam. Idem dito eigenlijk voor Kees van Wonderen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt me ook nog veel te vroeg om op dit niveau te trainen/coachen.
Alle goede trainers hebben wel rare karaktereigenschappen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook nog helemaal niks bewezen. Behalve dat het een giga autist is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |