SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 26-01-2022 14:03:47 ]![]()
Was inderdaad anders beloofd en verkocht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Piles het volgende:
Wauw, zelfs Haga is nu voice of reason (dat CTB + 1,5m + mondkapjes dubbelop is).
Dat zelfs Haga de VOR moet zijn nu... man.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Volgens mij is Chantal geen hij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook exact zijn rol... Het kabinet moet aan de maatschappij denken. Of daar een ander orgaan voor vragen...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
HET IS (WEER) BEGONNENquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 15
IC bezetting 249
Kliniek instroom 133
Kliniek bezetting 905
Erg mooie cijfers. @:oliver23
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Uiteindelijk wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan nu echt allemaal dood.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
![]()
STIJGING DES DOODS
@Lenny_Leonard
[ Bericht 2% gewijzigd door Oliver23 op 26-01-2022 14:09:03 ]![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Wie is dit buiten de realiteit zijnde vrouw?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Instroom:quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
@:Lenny_Leonard
Kliniek: 133 (gisteren: 1151)
Wat een bizarre dag gister. Slagveld. En dan nu alles open gooien. Onverantwoord.![]()
1151 man instroom in de kliniek gisteren? Dat lijkt me een typfout.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Liep jij ook in een dierentuin?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van dierentuin. Cijfers nog nodig @:oliver23 ?
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''![]()
D66quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is dit buiten de realiteit zijnde vrouw?![]()
Flopshow.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
@:Lenny_Leonard![]()
Alles is zowat weer open en het eerste waar jullie aan denken is de dierentuin?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Liep jij ook in een dierentuin?
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''![]()
Ze heeft anders wel gewoon gelijk dat mensen gewoon eens normaal moeten doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, wat een jankverhaal van deze vrouw.
If you can't stand the heat...![]()
LEDEN FOK! OMT OVERTREDEN REGELSquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Liep jij ook in een dierentuin?
KRANTENKOPPEN: ''FOK! OMT heeft bijeenkomst in dierentuin, reden onbekend''
*met begeleidende foto van een Lenny die door een colonne gele apen bepoteld wordt![]()
Als de politiek dan ook eens normaal gaat doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:05 schreef Bepje het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel gewoon gelijk dat mensen gewoon eens normaal moeten doen.![]()
![]()
De instroom was 151 gisterenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
STIJGING DES DOODS
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: