Ik vind het ook niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg USA-vibes bij pak van Johaug
Wel tegelijkertijd jammer genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks schaatsen en biathlon. Erg mooi programma
En Duitse ARD heeft de programmering niet op orde, waardoor de hele dag staat als een willekeurig iets ipv echt een programma. Gevolg is dat KPN het niet op kan nemenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel tegelijkertijd jammer genoeg.
Opname starten zodra de wedstrijd begint?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Duitse ARD heeft de programmering niet op orde, waardoor de hele dag staat als een willekeurig iets ipv echt een programma. Gevolg is dat KPN het niet op kan nemen
Dat kan niet, want je kunt alleen een 'programma' opnemen. Vooral omdat hij niet echt iets opneemt, maar meer een soort verwijzing maakt, en als er geen programma in staat, kan hij geen verwijzing maken (gok ik).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opname starten zodra de wedstrijd begint?
Ik kan het hier gelukkig wel gewoon opnemen bij Ziggo (wel dan 2.5 uur, de uitzending vanaf 9:45).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Duitse ARD heeft de programmering niet op orde, waardoor de hele dag staat als een willekeurig iets ipv echt een programma. Gevolg is dat KPN het niet op kan nemen
Johauggodin.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:27 schreef Zorro het volgende:
Op BBC zeiden ze dat het grootste verschil op de OS op dit onderdeel tot nu toe 24 seconden was.
Johaug zit nu al op 55
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Johaug ook favoriet voor (meerdere) andere nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |