Lampic zat er wel dicht bijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef franklop het volgende:
Ik zie weinig verrassingen qua uitschakeling. Wel qua tijden van sommigen dan
Ja, maar dan mis je 10 deelnemers of zo omdat ze zo snel achter elkaar finishen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:26 schreef EinarBoe het volgende:
Sundling, hahaha. Zou het vanuit een regie-oogpunt niet leuk zijn om ook eens een hele sprint te laten zien ipv enkel de laatste minuut van de helft van de deelnemers?
Wel grappig dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf je heat kiezen. Wist ik niet
Ik volg het langlaufen niet extreem goed, maar het is dus een complete verrassing dat die het zo goed doet?quote:
Absoluut, zeker als je ziet dat de vrouwen het níet voor elkaar kregen, die waren de afgelopen paar jaar wel redelijk bezig met een stijgende lijn en zo nu en dan een voorzichtige kwartfinaleplek. Maar dit? Nee, die had ik echt nooit aan zien komenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik volg het langlaufen niet extreem goed, maar het is dus een complete verrassing dat die het zo goed doet?
https://www.ad.nl/dossier(...)-de-spelen~abd5b1f4/quote:De Russische langlaufer Aleksander Bolsjoenov, winnaar van het olympisch goud op de skiatlon bij de Winterspelen in Beijing, heeft zich enkele uren voor aanvang van de sprintrace vrije stijl teruggetrokken. De Russische skibond gaf geen specifieke reden.
,,Hij is niet geblesseerd en Aleksander heeft dit besluit goed en professioneel overdacht. Soms is het beter om één keer op een superhoog niveau te presteren dan een paar keer op gemiddeld niveau”, zei Jelena Vjalbe, het hoofd van de Russische skibond. ,,Hij wordt niet vervangen in de sprint.”
Bolsjoenov won zondag op dominante wijze de skiatlon, een wedstrijd over 30 kilometer, verdeeld in 15 kilometer klassieke stijl en 15 kilometer vrije stijl. Hij ontstak na afloop in woede toen journalisten met kritische vragen kwamen over zijn prestatie. Volgens de Rus kreeg hij te veel vragen over doping.
,,Je wordt niet zomaar ineens olympisch kampioen”, foeterde Bolsjoenov na het behalen van zijn eerste gouden medaille. ,,Wat doping betreft, als ik die woorden hoor, draait mijn maag om. Ik accepteer dat niet, ik wil het niet horen. Doping is voor mij onverenigbaar met sport.”
Rusland is vanwege een door de staat gestuurd dopingsysteem geschorst door de mondiale antidopingorganisatie WADA. Sporters uit het land doen in Beijing mee onder neutrale vlag als leden van het Russische Olympisch Comité.
Ik lees niet dat ie naar huis is? Doet ie dan ook niet mee met 50km?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Starflyer het volgende:
Bolshunov, de winnaar van de skiatlon, is niet gestart op de sprint en op weg naar huis, vermoedelijk vanwege alle vragen over doping
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-de-spelen~abd5b1f4/
Huh, naar huis? De sprint, ok, maar op de 15km klassiek en 50km vrij en estafette en teamsprint heeft hij toch echt uitstekende kansen op goudquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Starflyer het volgende:
Bolshunov, de winnaar van de skiatlon, is niet gestart op de sprint en op weg naar huis, vermoedelijk vanwege alle vragen over doping
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-de-spelen~abd5b1f4/
Pyeongchangtaferelen zo, met een tijdje 'niks' (relatief dan) en dan op hetzelfde moment ineens meerdere finalesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:12 schreef franklop het volgende:
10.45 had wel een betere starttijd geweest voor de kwartfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |