Jep...voor een meer uitgebreid verslag over de hele situatie verwijs ik naar het exotischelandentopic, vanaf hier met name:quote:Op zondag 30 januari 2022 12:06 schreef winterstorm666 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-zwaar-auto-ongeluk
jeetje wat een verhaal! zuur voor de spelen, maar ongelofelijk mooi en nog veeeel belangrijker dat ze het overleefd heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep...voor een meer uitgebreid verslag over de hele situatie verwijs ik naar het exotischelandentopic, vanaf hier met name:
heywoodu in OWS / Het grote Steun-een-exotisch-wintersportland-in-Beijing-topic #1
Wel al begonnen bij D+/Player.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:39 schreef wimderon het volgende:
Ik zie voorlopig een reportage van Herbert Cool (met een C als in cool).
Is toch een massastart?quote:
Ja, Ivo is al even live.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel al begonnen bij D+/Player.
Dat bedoelde je waarschijnlijk.
Nu op ES1quote:
Wat voor eten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er. Moest nog even wat eten halen, heb ik wat lollige scenes gemist?
Gewoon een ouderwetse boterham en een banaantje.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een ouderwetse boterham en een banaantje.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een ouderwetse boterham en een banaantje.
Hopelijk wel goede waxquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef Felagund het volgende:
Knap dat Sauerbrey ook al kan langlaufen.
Nu wel er af.quote:
Ze moeten de vrije stijl nog over hetzelfde rondje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:59 schreef franklop het volgende:
De sporenmaker hoeft niks op te knappen voor morgen
Kan op het deel wat ze nu al gebruikenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten de vrije stijl nog over hetzelfde rondje.
Dan moet ik dit scherm inzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |