Ben je niet de enige Koosquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan gewoon die stemmen van Nawal en Evelien niet meer horen.
Zal wel goed slapen vannacht dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal heeft ruim 2 kilo appels geschild om stroop van te maken
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:00 schreef suzi1 het volgende:
ooh was dat t vriendinnetje van tobi waar ze beste rvriend mee appte
Ik dacht eerst meststoffen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:10 schreef suzi1 het volgende:
nous heeft zelfs ooit dr borsten verbrand. frietvet erover. maar 1 klein littekentje aan over gehoude
Denk het wel, die vriend heeft nog steeds een relatie met haar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik volg Toibas niet in zijn vertrouwen beschadigd verhaal. Is toch niet echt iets gebeurd of mis ik iets.
Ja, oke, maar wat is daar zo erg aan? Of ben ik gewoon te nuchter voor dat soort drama.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel, die vriend heeft nog steeds een relatie met haar.
weet net hoelang dat tussen tobi en die meid wasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar wat is daar zo erg aan? Of ben ik gewoon te nuchter voor dat soort drama.
Het zal je vriendin zijn en je vriend die bij je in gaat wonen hebben achter je rug om een relatie.....quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar wat is daar zo erg aan? Of ben ik gewoon te nuchter voor dat soort drama.
Volgens mij hadden ze niet echt een relatie.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zal je vriendin zijn en je vriend die bij je in gaat wonen hebben achter je rug om een relatie.....
Nous heeft een tik, met tandenpoetsen, ze zei ooit, dat ze de hele dag bezig is met haar adem, en dat ze bang is dat die stinkt, kijk maar eens die poets wel 10x per dag haar tanden, en verbaast me nix dat ze die vloeistof heeft ingeslikt.quote:
Ja al 1 jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze niet echt een relatie.
Ze heeft haar hand wat verbrand met een kraan opendraaien, en het water was nog heet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Nous heeft een tik, met tandenpoetsen, ze zei ooit, dat ze de hele dag bezig is met haar adem, en dat ze bang is dat die stinkt, kijk maar eens die poets wel 10x per dag haar tanden, en verbaast me nix dat ze die vloeistof heeft ingeslikt.
Volgens mij zei ze dat ze de patatten ging afgieten en struikeldequote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:10 schreef suzi1 het volgende:
nous heeft zelfs ooit dr borsten verbrand. frietvet erover. maar 1 klein littekentje aan over gehoude
Volgens mij wel, hij had eerst gezien dat zij hem apte maar zocht er niet veel achter totdat hij zijn vriendenclub ging vragen en die wisten het al. Dat vond hij ook het ergste niet eens dat zijn vriendin vreemd ging (want dat liep al niet lekker meer) maar een vriend die al twintig jaar je vriend is en bij je woont achter je rug om met je toen nog vriendinnetje ging.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze niet echt een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |