is nog niet eens lang terug want hij sprak al over corona ook dus 2 jaar hoogstensquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt beter naar Grace en Tobias gaan luisteren, daar zit nog inhoud in het gesprek.
Heb 2 min geluisterd naar die zeikstem, zijn beste vriend met zijn ex ofzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik volg Toibas niet in zijn vertrouwen beschadigd verhaal. Is toch niet echt iets gebeurd
zijn ex is met zijn beste vriend ervan door gegaan maar omdat het 1 grote vriendengroep is heeft hij zich er wel overheen gezetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:06 schreef suzi1 het volgende:
nu heeft hij t over: mijn ex, zijn vriendin
het is me te onduidelijk
Nou dit idd, heeft de regie dit jaar wel een handje vanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:06 schreef Joyce-43 het volgende:
gotver ik zat helemaal in het verhaal, draait BB naar de afwas nee dat is belangrijk, ik wil het verhaal afhoren
Ben je niet de enige Koosquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan gewoon die stemmen van Nawal en Evelien niet meer horen.
Zal wel goed slapen vannacht dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal heeft ruim 2 kilo appels geschild om stroop van te maken
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:00 schreef suzi1 het volgende:
ooh was dat t vriendinnetje van tobi waar ze beste rvriend mee appte
Ik dacht eerst meststoffen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:10 schreef suzi1 het volgende:
nous heeft zelfs ooit dr borsten verbrand. frietvet erover. maar 1 klein littekentje aan over gehoude
Denk het wel, die vriend heeft nog steeds een relatie met haar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik volg Toibas niet in zijn vertrouwen beschadigd verhaal. Is toch niet echt iets gebeurd of mis ik iets.
Ja, oke, maar wat is daar zo erg aan? Of ben ik gewoon te nuchter voor dat soort drama.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel, die vriend heeft nog steeds een relatie met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |