Hij probeert tenminste er iets van te maken..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
nou vind hem vreselijk met dat gezang
ja en dan salar naar groen en julio naar goudquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel zielig.
Ziet zo'n lozer als een Dimi je niet staan en dan ben je van je vriendinnetjes ook nog eens afgezonderd.
Het zou wel een leuke twist zijn als er een strijd of iets dergelijks komt en dat er dan een wissel van 1 persoon uit beide groepen komt.
De winnaar mag dan kiezen wie.
Klopt. Wat mij betreft mag ze er wel uit omdat ik haar niet veel toe vind voegen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:29 schreef Silves het volgende:
[..]
En toch als je meedoet aan zo,n spelshow, zou je sociaal moeten zijn en je overal je aan moeten passen, ze doet ook niet echt haar best om er iets van te maken..
Dat is correct:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel is geloof ik vandaag al 3x naar de DBK geweest
Ik denk dat die nu zaterdag vertrektquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Zou Nawel dit jaar de 'Jill' van dit seizoen zijn...
Dat gezemel over wat eerlijk is en oneerlijk komt me ook de strot uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Vera vindt het oneerlijk dat ze niet heeft mogen gedag zeggen met Dimi
Als het in lijn is met de voorgaande weken, denk ik nog niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu zaterdag vertrekt
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Denk eerder Nous..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Die zie ik inderdaad meer als winnaar dit jaar. Zou ik ook wel terecht vinden. Is by far het leukste meisje daar.quote:
Echt niet,ik denk eerder dat Salar gaat winnenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad meer als winnaar dit jaar. Zou ik ook wel terecht vinden. Is by far het leukste meisje daar.
Sowieso wint een Belg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad meer als winnaar dit jaar. Zou ik ook wel terecht vinden. Is by far het leukste meisje daar.
Of tobias kan ook, maar zijn allebei nederlanders en moeten 2 belgen bij zitten in de finale. Zelf gaan de 4 mannen er van uit dat ze met zijn vieren in de finale zitten en dan zou kristof kans maken als belg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,ik denk eerder dat Salar gaat winnen
Kristof zie ik dan juist weer niet winnen het liefst, die is van de Belgen de meest irritantste.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of tobias kan ook, maar zijn allebei nederlanders en moeten 2 belgen bij zitten in de finale. Zelf gaan de 4 mannen er van uit dat ze met zijn vieren in de finale zitten en dan zou kristof kans maken als belg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |