Foei!quote:
Dr mot in de Amerika's gespeeld worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 06:31 schreef manny het volgende:
Rare break zo vlak na de winterstop.
Kleine plus: t wordt al weer een tikkie lichter in de ochtend; dat dan weer wel.
Fijne dag allen.
En Afrika Cup. (en dat gezegd hebbende: Holy crap. Doden bij het stadion. Niks aan de hand: gewoon doorspelen.)quote:Op woensdag 26 januari 2022 06:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Dr mot in de Amerika's gespeeld worden.
Die zie ik regelmatigquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:00 schreef borisz het volgende:
Vandaag de opening van Zeesluis IJmuiden
Gonny van den Oudenallen, kennen we dr nog, heeft de Zeesluis dit weekend alvast geopend.
https://www.lokaalaanzee.(...)t&utm_medium=twitter
Met Randy Samuel van PSV.....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:25 schreef borisz het volgende:
Canada op weg om voor het eerst sinds 1986(!) het WK te halen.
Ah klinkt pittig! Hier ook hectische week gehad. Eindrapporten beoordelen, lessen lopen gewoon door (online ook nog)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef borisz het volgende:
Wat een week... Blij dat het weekend is. Nog een drukke week en dan Spelen kijken
We gaan over op nieuwe huisstijl incluis website enz enz enz.
Ben ingevlogen om te testen en er mankeerde nogal veel aan in eerste instantie. Onze ouwe webtoko heeft zijn zaak verkocht aan een nieuwe partij.... De nieuwe mensen zijn alleen niet zo snugger lijkt het.
Dat klinkt ook zwaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Ah klinkt pittig! Hier ook hectische week gehad. Eindrapporten beoordelen, lessen lopen gewoon door (online ook nog). Inlezen in de eisen die aan opdrachten worden gesteld etc.
Maar gelukkig is wel mijn contract verlengd tot de zomervakantie (ik doe ziektevervanging) Maar de school is zo groot dat ik hoop dat er daarna ook nog wel plek is voor me!
Nou laten we het hopen!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zwaar. En fijn dat je contract verlengd is
![]()
Zijn aantal collega's (gedeeltelijk) uitgevallen, maar dus ook een nieuwe partij die onze systemen moet leren kennen. Wij waren de eerste klant van onze ouwe leverancier. De eigenaar heeft dat in 18 jaar samen met zijn maten uitgebouwd tot een bedrijf van veertig man.
Echter hij en zijn maten wilden weer nerden ipv leiding geven en zijn met één tak doorgegaan (de meest winstgevende en waar er groei in zit) en de rest verkocht aan twee partijen.
Maar hij is eigenlijk de enige is onze website en cms van voor tot achter kent.
Daarbij een manager comminukaasie die een beetje onder hoogspanning en stress staat. Afijn ik hoop vanaf woensdag weer echt aan mijn eigen werk te kunnen.
Ja. La D. denkt soms nog wel eens dat we budget en personeel hebben van een groot NL bedrijf en dat is niet zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou laten we het hopen!!
Manager comminukaasie.. Mag ik een teiltje? Dit soort gasten weten niks en zitten je voornamelijk in de weg
dit soort mensen hebben geen idee van geld! Daarom doen ze ook een opleiding Kommunikaassiee.. hoeven ze niet zoveel met cijfertjes te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. La D. denkt soms nog wel eens dat we budget en personeel hebben van een groot NL bedrijf en dat is niet zo.We hebben met haar incluis 2,8 FTE en een stagair op die afdeling en overig budget is ook niet zo veel.
Ga maar eens een beeldende klantenreis maken! En vergeet de contentkalender nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:01 schreef Ole het volgende:
[..]
dit soort mensen hebben geen idee van geld! Daarom doen ze ook een opleiding Kommunikaassiee.. hoeven ze niet zoveel met cijfertjes te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |