Maar is ze ook aantrekkelijk ?quote:Op maandag 4 april 2022 18:16 schreef borisz het volgende:
Wel grappig om het FD open te slaan en dan iemand tegen te komen die je alleen vanuit een andere functie (de sportschool, ze geeft goede lessen) kent. Inmiddels ken ik haar wel wat beter en ook wat ze in dr werkende leven heeft gedaan. Maar zo leer je haar weer op een andere manier kennen.
Leeftijd doesn't mather.quote:
Grootste dorp van Nederland.quote:
Daar kun je mooi wandelen!quote:
Ja. Staat wel weer in de planning daar.quote:
Leuke film??quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:29 schreef borisz het volgende:
Tijd voor King Richard, met in de hoofdrol die mepper
Prima film. Maar ook niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuke film??
Ik ben dinsdag naar de film Ambulance van Michael Bay geweest. Die was best okee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is goed zo.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 11 april 2022 17:56 schreef borisz het volgende:
Zo. Rare week dag I zit erop.
Oma update.Toch heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is goed zo.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op maandag 11 april 2022 17:56 schreef borisz het volgende:
Zo. Rare week dag I zit erop.
Oma update.Heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is goed zo.
Maar mooi dat ze het zelf zo in de hand kan houden en regelen.
Alvast veel sterkte voor jou en jouw familie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |