Dan ben ik het kroketjequote:
Greytjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
prinsesje![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik eens wat mayo deponeren op jequote:
Thanks! Heb hem gebookmarkd in de wiki app, kan ik dat morgen tijdens mijn dagelijkse sessie op de porseleinen troon onder de baas zijn tijd lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hier kan je erover lezen, best een bekende Noorse blackmetal band btw, en op zich best de grondleggers van blackmetal
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mayhem
En dan ga je mij op eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik eens wat mayo deponeren op je
Het wordt heer steeds gezelliger.quote:
Misschien heeft hij wel trek in een broodje rosbief met een lekker romige mayo eropquote:
Dat is onderdeel van de #MakeVivaSCGreatAgainquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker, dagbagger werd wat stil en blijkbaar zitten we ineens hier![]()
Wat een gezellig welkom!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt heer steeds gezelliger.
ik heb je in het begin nog getagdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker, dagbagger werd wat stil en blijkbaar zitten we ineens hier![]()
Heeft ie altijd wel volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel trek in een broodje rosbief met een lekker romige mayo erop
Oh gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb je in het begin nog getagd
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de #MakeVivaSCGreatAgain
Hier is het ook altijd gezellig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een gezellig welkom!
ik dacht je wilt vast niet hier komen kletsenquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier is het ook altijd gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |