Who det ?quote:
Wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:31 schreef ToT het volgende:
Knakker beweert zijn handen geamputeerd te hebben en ze vervangen te hebben met varkenspootjes!![]()
Je ziet zijn handen nog duidelijk in dat verband zitten!
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes schedel van de zanger als hanger dragen, nadat hij een kogel door z'n harses gejaagd had.quote:
Ja klopt, was Mayhemquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes schedel van de zanger als hanger dragen, nadat hij een kogel door z'n harses gejaagd had.
Die lui hadden ook wat te maken met kerken in de fik steken en waren ook verdacht van moorden en andere vrolijkheden.
Ik vraag me serieus af of je zoiets niet zou kunnen beargumenteren als mishandeling van menselijke overblijfselen, maargoed de zanger zou het natuurlijk ook in zijn testament kunnen hebben laten opstellen dat die band leden dat mochten doen na zijn overlijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zo is er ook een Scandinavische band die stukjes schedel van de zanger als hanger dragen, nadat hij een kogel door z'n harses gejaagd had.
Die lui hadden ook wat te maken met kerken in de fik steken en waren ook verdacht van moorden en andere vrolijkheden.
Ja geen idee. Ze zouden die stukjes van de grond hebben opgeraapt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of je zoiets niet zou kunnen beargumenteren als mishandeling van menselijke overblijfselen, maargoed de zanger zou het natuurlijk ook in zijn testament kunnen hebben laten opstellen dat die band leden dat mochten doen na zijn overlijden.
Oké, het kan ook gewoon dierlijk bot zijn waar ze een verhaal van hebben gemaakt. Maar goed, dat was mijn brein die weer even over heel onnozele dingen ging nadenkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ze zouden die stukjes van de grond hebben opgeraapt.
Hier kan je erover lezen, best een bekende Noorse blackmetal band btw, en op zich best de grondleggers van blackmetalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, het kan ook gewoon dierlijk bot zijn waar ze een verhaal van hebben gemaakt. Maar goed, dat was mijn brein die weer even over heel onnozele dingen ging nadenken
Wat had jequote:
Ook ik ben mooi als ik eetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms heb je dat, dan is t zo lekker en eet je maar door
Eet je ook netjes met mes en vorkquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet je ook netjes met mes en vork
Daar heb ik geen actieve herinnering vanquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering van
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering van