Nee @FranticDJ is een van mijn betere maatjes op FOK!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
is frantic tegen jou ook zo vaag?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee @:franticdj is een van mijn betere maatjes op FOK!
hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee @:franticdj is een van mijn betere maatjes op FOK!
Op enig moment kan ik tegen eenieder op enigerlei mogelijke wijze inconcreet wezenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus alleen tegen mij doe je zo vaag??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op enig moment kan ik tegen eenieder op enigerlei mogelijke wijze inconcreet wezen
welk teken heb jij in je ui?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op enig moment kan ik tegen eenieder op enigerlei mogelijke wijze inconcreet wezen
Hoi vetjequote:
een vaag abstract tekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vaag abstract tekenwelk soort muziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
terrorquote:
nee ook gene terror.. hard NRGquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
terror
ik ben meer van de hardstyle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |