https://www.news.com.au/n(...)31ba9f929ef2834e0938quote:A man has tragically died after a homemade explosive device detonated inside his car as he was driving on Saturday morning.
It is understood the father was wearing an explosive vest that was triggered when his car hit a speed bump on Young Road in the Melbourne suburb of Hallam.
According to 7NEWS, the vehicle continued to travel “a few hundred metres down the road before hitting a parked vehicle” at the corner of Homewood Boulevard and Young Road.
Emergency services were called to the scene at around 11.40am on Saturday morning, finding the deceased man’s body inside his vehicle.
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:13 schreef Rambolin het volgende:
De bestuurder van de auto kwam om het leven nadat zijn bomvest was afgegaan. Hij reed vermoedelijk met zijn voertuig over een drempel.
Tragic, ja.quote:A man has tragically died after a homemade explosive device detonated inside his car as he was driving on Saturday morning.
Ik denk niet dat het in relatie met dat kind benoemd werd. Eerder om te onderstrepen hoe raar de actie van die man was. Gezien hij alles had om voor te leven.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Karig bericht, waarom uitlichten dat het een vader is maar daarna verder niets zeggen over het kind?
Vind ik ook, met een bomvest ga je niet de eendjes voeren.. vond het trouwens ook maar een laf plofje.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:33 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom is dit tragisch? Niemand die zich afvraagt waarom die faalhond een bomvest draagt en dat ie waarschijnlijk van plan was iets veel ergers te gaan uitvoeren? Australië
Ja je gaat je afvragen wat hij wilde opblazen, een limonadestand wellicht?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vind ik ook, met een bomvest ga je niet de eendjes voeren.. vond het trouwens ook maar een laf plofje.
Volgens mij zijn links die witte vierkanten de drempels.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef Berkery het volgende:
Ik zie helemaal geen drempel, gewoon strak asfalt. Misschien moest hij wel niezen.
Eendjes voer je geen aangebrande vleesstukjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vind ik ook, met een bomvest ga je niet de eendjes voeren.. vond het trouwens ook maar een laf plofje.
Ja ik snap ook niet wat dat woordje in dit bericht doet. Dit is een ongelooflijk gelukkig voorval juist!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |